Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on aivan uskomatonta. V. 1990 säästetyt rahat ovat huvenneet.

Vierailija
17.03.2020 |

Minun kaikki lapsilisät, kaste-, synttäri ja valmistujaisrahat ovat huvenneet päivissä 60%. Ne on ollut sijoitettuina rahastoihin ja osakkeisiin, nollakorkotilillä on vain ehkä 20% koko omaisuudestani. Näiden piti olla turva, joilla saan ostettua asunnon ja voin viettää huolettomia eläkepäiviä. Lisäksi olen yrittäjä, joten voitte kuvitella mikä on mun työtilanne seuraavat 6 kk.

Tukehdun kohta tähän itkuun...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja aurinko paistaa taas."

Siitä juolahti mieleeni Tuntemattoman sotilaan legendaarinen loppu:

"Hyväntahtoinen aurinko katseli heitä. Se ei missään tapauksessa ollut heille vihainen. Kenties tunsi jonkinlaista myötätuntoakin heitä kohtaan. Aika velikultia."

Aurinko paistaa nytkin tuolla ulkona: yhtä hyväntahtoisesti kuin aina ennenkin...

Vierailija
22/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis pitänyt myydä ne jo ajat sitten pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? kirjoitti:

Huvenneet 60%?

Hex-indeksi oli 1990 n. 1500 pisteessä, edelleen lähes 7000:ssa. Tuossahan on yhä nousua sellainen reilu 400%...

Tarkoittaisikohan ap vuodesta 1990 asti säästettyjä rahoja, ei vuonna 1990 säästettyjä?

Vierailija
24/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä on taas säästötilille vaa lapannut rahaa eikä senttiäkään lähtenyt.

Miten tavis ihmisiä on niin helppo hujata?! Ihmiset kuvittelevat että oikeasti rikastuu noilla.

Jänmä juttu mulla on nyt eniten rahaa kaikista."

Tästä tulee mieleen opettavainen satu jäniksen ja kilpikonnan kilpajuoksusta. Kilpikonna voitti...

Ei kellään ole takeita, että sijoitustilanne on hyvä juuri sillä hetkellä, kun eniten tarvitsisi. Aina vain luotetaan tuohon, että kyllä ne sieltä sitten LOPULTA nousee... vaikka ihmisellä ei ole aikaa loputtomiin.

Vierailija
25/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa näiden trolliketjujen teko tänne, todella törkeää ratsastaa ihmisten hädällä. 

Ei tämä välttämättä ole trolli, aika moni meistä on samassa veneessä...

- vuodesta 2000 säästeyt varat hupenemassa, myynnistäkin koituisi järkyttäviä tappioita

Vierailija
26/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli koska 2008 lama oli paljon pahempi kursseille minkä on kokenut jos on säästänyt 90l asti.

Vierailija
27/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Sijoittamiseen kuuluu aina riski. Joskus voi menettää kaiken, vähän niin kuin pokeripelissä. Paras ratkaisu nyt on vain odottaa ja olla realisoimatta tappiota. Tsemppiä!

Vierailija
28/28 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaikki lapsilisät, kaste-, synttäri ja valmistujaisrahat ovat huvenneet päivissä 60%. Ne on ollut sijoitettuina rahastoihin ja osakkeisiin/quote]

Uhkapeliin ryhtyjän pitäisi tajuta homman perustuvan siihen että harvojen menestys perustuu suurimman osan kusetukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi