Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tv voi mennä itsestään päälle, kun kaukosäädin on pöydällä kaukana ihmisistä

Vierailija
17.03.2020 |

Olemme mökillä, ei naapureita, eli ei johdu kenenkään toisen kaukosäätimestä. Haluaisin tälle jonkun järkevän selityksen.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki puhelin samaa. Johtui vanhasta akusta ilmeisesti, ei enää sen jälkeen käynnistynyt itsekseen.

Eli siis puhelin saattoi itsekseen käynnistyä sammuttamisen jälkeen kun oli ollut jo sammuksissa.

Vierailija
62/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sähkökatkos. Oma telkkari menee aina päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla saatanallinen läpitunkema.

Vierailija
64/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sähkökatkos. Minunkin telkkari menee aina päälle.

Vierailija
65/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla VHS nauhuri meni joskus päälle aamu- tai ilta-auringon säteistä, eikä nauhuri ollut edes ikkunaan päin vaan vastapäiseen seinään. Sieltä kuitenkin heijastui jotain säteitä. Se teki sitä monena vuotena ja opin sitten pitämään kaukosäädintä nauhurin IR-sensorin edessä kun en käyttänyt, se tehosi. Pari kertaa se nauhoitti jotain randomia ohjelmaa ja pilasi mun aiempia nauhoituksia, hieman nyppi kyllä kun sitä sattui.

Vierailija
66/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yliluonnollinen ilmiö kyseessä, sellainen, mitä ei voida tieteellisillä kokeilla selvittää, sillä tiede ei tunnista ilmiötä.

Vierailija
67/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla telkkari on tehnyt samaa nyt pari viikkoa. Asun Hämeessä.

Nähtävästi asia on yleisempikin. Mikähän siihen oikeasti on syynä? Olisi kiva tietää, onko esim. tietyn merkkiset teeveet kyseessä.

Mulla Samsung älytv tehnyt tuota säännöllisen epäsäännöllisesti jo 4 vuotta. Kuulemma tyyppivika. Ei auta mikään, ei edes netin katkaisu. Otan johdon aina irti seinästä iltaisin niin saa nukkua rauhassa.

Vierailija
68/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jekkuilee.

Mullakin on kännykässä kaukosäädin telkkarille 😉

Vierailija
69/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee välillä öisin digiboksi päälle. On kiva istua sohvalla imettämässä ja katsoa säädintä pöydällä. En ole keksinyt selitystä. Ehkä kummitus :--)

Meillä on joskus aamulla modeemissa valot päällä, vaikka on sammutettu yöksi. Pääseekööhän operaattori vaikka ajamaan jotain päivityksiä öisin?

Vierailija
70/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana tai Samsung kuuntelee

Vierailija
71/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joku asettanut vahingossa tai tahallaan ajastetun katselun jollekkin ohjelmalle

- Lyhyt sähkökatko jonka jälkeen mennyt itsestään päälle

- Joku pilailee kustannuksellasi ja käyttää jotain universaalia kaukosäädintä

Vierailija
72/114 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli kerran laittanut ruutuun : Paavo Cajander-nimen keskelle ruutua ja siinä se möllötti ja ohjelma pyöri

Tää on sitten totta. Mitenkä tämä on sitten mahdollista?

Vierailija
73/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllinen on korona.

Vierailija
74/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökatko

Vierailija
75/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufot yrittää ottaa suhun yhteyttä.

Tai sitten kakeen on päässy pesiytymään demoni.

Demonit lähtee käsidesillä

Vierailija
76/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samsung telkkari teki sellaista että naksahti ja ruutu alkoi hehkua, mutta ei mennyt kunnolla päälle, sammui itsestään jonkun ajan päästä.

Meinasi alkaa pelottamaan yöllä kusella käydessä kun naksahti ja olkkarista alkoi näkyä hohtavaa valoa, menin katsomaan että mitä vit*ua nyt oikein tapahtu ja televisio loisti siellä.

Hajosi sitten jonkun ajan päästä.

Vierailija
77/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee välillä öisin digiboksi päälle. On kiva istua sohvalla imettämässä ja katsoa säädintä pöydällä. En ole keksinyt selitystä. Ehkä kummitus :--)

Meillä on joskus aamulla modeemissa valot päällä, vaikka on sammutettu yöksi. Pääseekööhän operaattori vaikka ajamaan jotain päivityksiä öisin?

Joku hakkeri venäjällä käyttää teidän nettiä.

Vierailija
78/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Sony merkkinen tv sammuu joskus ykskaks kesken kaiken, asun rivarissa, joten olen ajatellut, että ottaa käskyn naapurista..

Vierailija
79/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikki hallitus vakoilee tv.n kautta kansaa. jos kotonakin arvostelette hallitusta se rinnastetaan viha puheeseen. p- korean kanssa on jo sovittu väärin puhujien leirittämisestä. p-korea ottaa ja kouluttaa suomen anti kommunistit n.4v kestävällä ohjelmalla joka varmasti poistaa arvostelun. paluu lennoilla voi sitten al holista tuoda moni osaajia ja majoittaa heidät hallituksen avostelijoiden asuntoihin

Vierailija
80/114 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jonkun henki läsnä. Nyt pitäisi puhdistaa rakennus haitallisista energioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi