Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään
Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:
Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.
Kommentit (162)
Olen kiitollinen siitä että tuli hankittua leipäkone pari vuotta sitten. Käyn nyt kaupassa tosi harvoin kun ei tarvitse ostaa tuoretta leipää. Maitoakaan meillä ei käytetä. Kauppareissu kerran 2-3 viikossa riittää.
Olen kiitollinen siitä että lapsemme ovat nuoria aikuisia ja muuttaneet omilleen. Ikävä tietysti on heitä mutta näin on turvallisempaa kaikille. Ei ole riskiä että joku meistä tartuttaisi muut perheenjäsenet.
Kellonsiirto tuntuu pieneltä murheelta.
Pensaissa on jo pienet hiirenkorvat.
Aurinko paistaa ja kevät etenee, kesä on tulossa.
Olen terve ja lapseni ovat terveitä
Saan käydä lenkillä koiran kanssa.
Kohta on päiväkahvin aika.
Juuri nyt olen kiitollinen ihan hitonmoisesta lumiräntäsateesta, koska se sitoo vähän tuota katupölyä! 🙃
Radio Nova. Juontajat vielä duunissa. Kiva kuunnella ihmisääntä, kun on tylsää yksin neljän seinän sisällä. Onneks huomenna vielä alkaa uus viikko, niin saa taas nauttia 4 tuntia päivässä Anssin ja Niinan valloittavasta seurasta!
Olen kiitollinen siitä, että käyttämässäni marketissa on hamstraus loppunut eikä minkään tuotteen kohdalla ollut puutteita.
Tänään olen kiitollinen siitä, että jo kaksi ihmistä on tarjoutunut käymään minulle kaupassa, kun itse en oireiden vuoksi voi. Kaikkea tarvitsemaani ei löytynyt ensimmäisellä yrityksellä, mutta nyt toinen ihminen löysi puuttuvat tuotteet toisesta kaupasta. En ole tottunut ottamaan apua vastaan, joten olen siitäkin kiitollinen että nyt onnistuin siinä.
ap
Kiitollisena herään omasta vuoteesta omassa kodissa uuteen päivään.
Olen superkiitollinen siitä, että taloyhtiömme isännöitsijä ei tyytynyt vain levittelemään käsiään vaan otti asiakseen hiljentää kovaa meteliä pitäneen seinänaapurin. Ihanaa saada taas nauttia oman kodin rauhasta, todella pitkästä aikaa <3
Kiva ja optimistinen ajanhengen mukainen versio kolmesta pienestä porsaasta ja viruksesta! :) Suomenkielinen versio olisi kiva tietty myös.
Tänään olen kiitollinen siitä, että oireeni vaikuttavat hieman lieventyneen. Minulla on yhdeksäs oireinen päivä menossa. Aurinko paistaa aivan ihanasti! Nautin kevään valosta istumalla ikkunan ääressä. Katselen taivaalla seilaavia kauniita pilviä ja sinistä taivasta niiden lomassa. Siitäkin olen todella kiitollinen. Olisi hirveää asua paikassa, jossa taivas on ilmansaasteista suttuinen.
ap
Juuri nyt olen kiitollinen kun kolme päivää jäytänyt omituinen silmäsärky lakkasi! 🤗
Hyvät välit sisaruksiin ja vanhempiin.
Turvallinen koti.
Hyvä työpaikka.
Olen perusterve.
Lapset ovat terveitä ja oma tauti alkaa väistyä.
Minulla on ystäviä joihin pitää yhteyttä vaikka fyysisesti täytyy eristäytyä.
Vaikka en ole parisuhteessa nyt, minä en ole myöskään huonossa parisuhteessa nyt, toisin kuin välillä tuntuu että monikin läheinen on.
Meillä on kaapissa ruokaa ja saan tilata meille lisää. Kaikkeen sellaiseen on varaa, mitä haluan, ja mikä ylläpitää terveyttä.
Olen nauranut tänään.
Olen pussannut taaperoni pehmeää poskea tänään.
Minulla on edelleen töitä, vaikka maa on kriisissä eikä mikään ole selvää.
Meillä on turvallinen, ihana koti, jossa asua. Täällä on mukava viettää aikaa, vaikka toki olisi ihanaa että asiat palautuisivat ennalleen.
Opintoni edistyvät askel askeleelta.
Feissarit ja kerjäläiset ovat hävinneet tyystin katukuvasta ja kauppakeskusten liepeiltä. Toivottavasti pitkäksi aikaa.
Olen kiitollinen kun lopetin työelämän viime vuonna 42-vuotiaana. Onneksi mulla on satoja tuhansia omaisuutta eikä tarvii käydä töissä.
Olen kiitollinen kun minulle ajoittain järjestyy satunnaista seksiä ja kielisuudelmia eri naisten kanssa avovaimoni lisäksi.
Olen kiitollinen kun olen älykäs kaupallisestikorkeakoulutettu ja erittäin hyvä talousasioissa. En ole ikinä testannut mitään huumetta enkä oikeastaan dokaa ikinä.
Vastaavasti säälin nuoria narkkareita joilla ei ole elämänhallintaa,rahaa eikä työkokemusta.
Säälin myös oman ikäluokkani (40+v) persaukisia luottotiedottomia matalan palkan sopuleita jotka juoksevat oravanpyörässä eikä mitään jää käteen.
Toki hyvä että köyhiä on, muutamallekin yh mammalle puhun älykkäitä, oikeita sanoja, vähän tarjoan ylellisyyttä ja saan yleensä hyvää seksiä vastikkeeksi. Toki joskus joudun antamaan katteettomia lupauksia tulevaisuudesta päästäkseni sänkyyn, mutta elämä on.
Anteeksi että olen mies miehen tarpeilla, mutta edelleen lähes täysin raitis sekä ryhdikäs armeijan käynyt mies ilman mitään rikosrekisteriä.
Näistä asioista nautin, mutta tärkein on työttömyys ja siitö saatavat korvaukset varallisuuteni lisäksi.
Olen kiitollinen tästä aiheesta.💛
Ihmiset oppivat huomaamaan erityisesti tänä aikana juuri ne pienetkin ilonaiheet joita on paljon. Mikään ei ole itsestään selvyyttä.
Jos kaikki olisi niin kuin ennen niin ehkäpä ei tätäkään aloitusta oltaisi tehty.