Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään
Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:
Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.
Kommentit (162)
Join kahvia ja söin sämpylän. ☕
Olen terve, läheiset ovat terveitä, olen Suomessa, on kaikkea mitä tarvitsee hyvään elämään.
On muutama vapaapäivä, huhtikuussa on töitä.
Peräpukamat ei vuoda verta vaika kipeitä onkin.
Olen ajatellut paljon ystäviäni. Minulla on ainakin kaksi ihan todellista sydänystävää. Olen siitä hyvin kiitollinen. Toisella heistä on nyt aika raskasta, mutta toinen soittelee minulle usein ja saa minut nauramaan. Itse soitan silloin tällöin tuolle toiselle, jolla on vaikeaa, ja yritän hieman piristää.
Olen myös kiitollinen siitä, että minulla on koti, jossa on hyvä olla.
ap
Aamiainen, lounas, iltapala. Ovat tulleet päivän kohokohdiksi, ennen en paljonkaan välittänyt mitä ja milloin syön, nyt mietin tarkemmin ja panostan vähään mutta hyvään.
Olen kiitollinen, että Uusimaa ja etenkin Helsinki ja helsinkiläiset eristettiin Suomesta. Voi kunpa tämä jatkuisi vuosisatoja.
Olen kiitollinen että mulla on maanantaina vapaata. Ehdin levätäkin, eikä mene koko viikonloppu kotitöissä.
Asun Uudellamaalla ja nyt olen kiitollinen siitä, että ei ole mitään pakottavaa tarvetta "ylittää rajoja", täällä ollaan.
On mukavaa, kun lentokoneet eivät lennä koko ajan talomme yli, kuten ennen yötä päivää.
Töistä ei ole tulevaisuudessa varmuutta, mutta ensi viikolla ainakin saa käydä töissä vielä ja työmatkaliikenne on paljon hiljaisempaa, kuin vielä joku viikko sitten.
Olen kiitollinen siitä, että kolmihenkinen perheemme on toistaiseksi terve!
Ja siitä, että aurinko paistaa ja vielä pääsee ulkoilemaan luontoon, siellä mahtuu myös tarvittaessa väistämään vastaantulijat riittävällä etäisyydellä.
Olen onnellinen jos vältymme koronalta kuten muiltakin ifluensseilta olemme välttyneet. Aika arvaamaton se korona. Kukaan ei voi tietää mikä heikko lenkki elimistössä voi pettää tai aikapommi on kytemässä ja se viirus iskee sitten siihen rajusti. Kannttaa perusterveidenkin ottaa tosissaan ja vältellä turhia riskejä.
Sekä minulla että miehellä on vielä töitä, nuoremmalla lapsella on töissä jopa kiire, joten hänellä ei ole hätää. Aurinko paistaa ja lenkillä voi vielä käydä.
Mielenkiintoisia tv-ohjelmia näyttää tulevan tänään.
Olen kiitollinen siitä, että pieni lapsenlapseni JOSKUS rakasti minua vaikka nyt on mennyt toiseen maailmaan nimittäin PELIMAAILMAAN ja saattaa yhtäkkiä sanoa minulle joka päivä olen häntä hoitanut, että : en tykkää sinusta, en ole koskaan tykännyt ja tykkään vaan äidistä, isästä ja pikkuveljestä. Sitten irvistää ja sanoo: olen harmaiden johtaja tai sinne päin...
Vaimoni kanssa köllöteltiin aamulla pitkään. Hyväilin sekä käsin, että silmilläni hänen täydellistä kauneuttaan.
Lapset ovat ihania.
Sain tehtyä päivälle asetetut työt.
Kiitollinen siitä että minulla ja miehellä on nyt aikaa yhdessäoloon. Hän tekee töitä, minä vuorotyötä ja opiskelen. Mulla nyt molemmat jäissä ja mies etätöissä. Ja vielä kiitollisempi siitä että mitä kauemmin ollaan täällä kämpässä istuttu kaksin sitä paremmin meillä on mennyt
kiitollinen siitä ettei suklaita ole hamstrattu kaupoista ja myös lempiruokiani on ollut jäljellä, olisi kamalaa elää syömällä vain jotain yhtä jäljelle jäänyttä tuotetta
Olen kiitollinen uskosta, jonka aikanaan sain. Ja rakkaasta pojastani, jonka hymy sulattaa sydämeni. Siitä, että meillä on koti, ruokaa ja toisemme, vaikka olemmekin vähävaraisia.
Mökki sijaitsee lähellä kotia, ihana istuskella auringossa juomassa aamuisin kahvia ja katsella joutsenia.
Olen kiitollinen siitä, että näin riskiryhmään kuuluvana pääsin tämänkin päivän terveenä iltaan!