Lue keskustelun säännöt.
Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään
Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:
Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.
Kommentit (162)
Tietokoneeni toimii tänäänkin, syön maukasta hernekeittoa, ulkona paistaa aurinko, olen terve.
Hyvää viikonloppua!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka puhuin otsikossa pienistä asioista, saa tänne kirjoittaa isoistakin onnen aiheista ilman muuta!
Huomasin vaipuneeni vähän masisteluun, joten totesin että nyt on hyvä hetki taas kiinnittää huomiota siihen, mistä olen kiitollinen.
Työkykyni on parantunut viime kuukausina asteittain ja alkaa olla kohtalaisella tasolla. Sukulaiseni, jolla on vaikeita mt-ongelmia, saa vihdoin apua ja hoitoa. Kodissani on siistiä ja kaunista. Kävin tapaamassa ex-mieheni pientä lasta, ja hän oli oppinut hieman puhumaan. Oli ihanaa tehdä yhdessä palapeliä ja lukea satukirjaa. Eksäni vaimo on todella kiva ihminen, ja hänen kanssaan oli mukava jutella pidemmän kaavan mukaan. Tutustuimme aiempaa paremmin ja jäi tunne, että haluan tutustua lisääkin.
Ainakin näistä asioista olen kiitollinen tänään.