Sivut

Kommentit (160)

Vierailija

Onpa kiva lukea, mitä muut ovat kirjoittaneet!

Olen kiitollinen siitä että näin monella on kiitollisuustaitoja, ja minäkin saan niistä nauttia. Lisäksi siitä, että katsoin Noin Viikon Uutiset -erikoislähetyksen, ja tulin hyvälle mielelle tästä kököstä mutta mukaansatempaavasta Korona-biisistä:

https://areena.yle.fi/1-50482497

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Työssäkäynnistä sos.terv. alalla. Ennenkin olen pitänyt työstäni, mutta nyt olen kiitollinen. Esim lomautus on erittäin epätodennäköinen.

Vierailija

Olen kiitollinen :

Meidän munimaan ruenneista neljästä kanasta

Kauppakassipalvelusta

Viihtyisästä kodista ja isosta pihamaasta, jolla riittää tekemistä

Vähemmän kipeästä selästä

Ja siitä ettei meistä kukaan ole vielä sairastunut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen :

Meidän munimaan ruenneista neljästä kanasta

Kauppakassipalvelusta

Viihtyisästä kodista ja isosta pihamaasta, jolla riittää tekemistä

Vähemmän kipeästä selästä

Ja siitä ettei meistä kukaan ole vielä sairastunut

Ehdottoman positiivinen asia että kananne munivat.

Vierailija

Kuntosalin suljettua me asiakkaat saatiin linkki LessMills-treeneihin. Eli introverttina voin tehdä ryhmäliikuntatreenin YKSIN, KOTONA! Ja juuri sillon kun huvittaa.

Vierailija

En tiedä onko kukaan sanonut tätä vielä, mutta internet. Ilman sitä, tämä olisi vielä paljon raskaampaa. Voi pitää helposti yhteyttä ystäviin ja perheeseen missä päin tahansa. Streamingpalvelut, uutis- ja keskustelusivustot, verkkokaupat...

Vierailija

Olen kiitollinen siitä että elämässäni on niin paljon rakkautta. On perheenjäseniä ja ystäviä joita rakastan ja jotka rakastavat minua. Rakkauden avulla jaksaa paremmin elämän vaikeampiakin aikoja.

Vierailija

Olen kiitollinen työpaikastani, tällä alalla ei ole pelkoa että lomautukset iskee. Toki uhkana on että kesälomat katoaa työmäärän alla tai että itse saan tartunnan jossain vaiheessa mutta parempi sekin kuin työttömyys.

Vierailija

Ulkoilu & kaunis sää, järven raikas tuuli, terveys, kuuntelevat ystävät etäyhteyksien päässä.

Ruokaa riittävästi kaapeissa, olen myös pitkästä aikaa leiponut useamman kerran viikossa ja leipomukset ovat onnistuneet.

Olen iloinen myös päivänokosista ja ajasta viivähtää hyvän kirjan äärellä. Koti on puhdas ja muutoinkin siisti, olen alkanut katsoa kotiani uusin silmin, onnellisemmin ja kiitollisemmin mielin. Moni asia on todella hyvin!

Muistakaa sanonta: ”Puhu enemmän siunauksistasi, kuin taakoistasi.”

Vierailija

Kiitollinen olen tänään:

- Ulkona kaunis ilma ja oli mukavaa käydä kävelemässä

- Tein itse ruokaa ja se onnistui hyvin

- Kävin saunassa

- Kuuntelin lempimusiikiani

- Mieliala pysynyt melko hyvänä

- Ne läheiset, joita minulla  on voivat hyvin

- Ei ole ollut niin yksinäinen olo tänään ja ainakin sen pystyy unohtamaan.

-  Seuraamalleni tyypeille kuuluu myös hyvää, vaikka monet asuvat corona-alueella ja saan katsella heidän elämäänsä

Vierailija

Koko perhe on kotona, myös kaikki rakkaat nuoret. On alettu lenkkeillä taas säännöllisesti. Se, että saamme asua maalla ja luonto on lähellä. Se, että kaupasta sai ruokaa, vaikka lihahyllyt olivatkin ihan tyhjät. Se, että pakkasessa on marjoja. Se, että iäkäs äitini voi hyvin ja löytää tekemistä kotona, ja että voimme pitää yhteyttä päivittäin. Se, että kanat munivat kevään kunniaksi jälleen ahkeroiden. Musiikin olemassaolo. Aurinko ja mullasta pilkottavat tomaatin- ja kukkataimet. Ihana koti. Lämpimiä ajatuksia teille kaikille!

Vierailija

Olen kiitollinen, että kaikista maailman maista saan asua juuri Suomessa. Ei pelota, että joutuisin edes koronan takia kodittomaksi tai kärsimään nälkää, vaan perusasiat on turvattu.  95% maailman ihmisistä elää paljon kurjemmissa oloissa.

Vierailija

Olen kiitollinen, että löysin tämän ketjun! 💜
Kun joka tuutista tulvii vain huonoja tai vieläkin huonompia uutisia, niin kaikki positiivisuus on todella tarpeen...

Vierailija

Olen kiitollinen kaupan kotiinkuljetuspalvelusta ja siitä opin käyttämään sitä. Olen kiitollinen siitä, että kaupassa on paljon valinnanvaraa ja elämme hyvässä Suomessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat