Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään
Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:
Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.
Kommentit (162)
-Hyvä mieli herkullisesta itsetehdystä ruoasta
-Aamulla heräsin linnunlauluun
-Aion saunoa tänään
-Kuivat auringon lämmittämät jalkakäytävät
Olen iloinen ja kiitollinen, siitä että vihdoin näyttää oksennustautini parantuneen. Ruoka pysyy sisällä 😁
En ole moneen vuoteen sairastanut kyseistä tautia ja toivon, ettei tarvitse ainakaan viiteen vuoteen siitä kärsiä.
Olen kiitollinen siitä, että voin ja saan eristäytyä kotiin eikä minun tarvitse laittaa terveyttäni vaaraan joka ikinen päivä.
Olen kiitollinen siitä, että meillä on kissa, joka ei tiedä koronaviruksesta ja maailmantilanteesta mitään. Ne naukuu, nukkuu ja kehrää kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olen kiitollinen siitä, että näköjään osaan yhä italiaa ja nyt on hyvä tilaisuus harjoitella sitä lisää.
Olen kiitollinen siitä, että minulla on taloudellisesti mahdollista ostaa hieman reilumpi satsi ruokaa kerralla.
Olen kiitollinen siitä, että olen terve ja elossa.
Nukun aamulla niin pitkään kun nukuttaa. Kylmyys on väistynyt ja kevät tulee toden teolla. Laitan Chili con carnea.
Pääsin sairaalasta kotiin ja aurinko paistaa! Sairaalan etuovella autokyytiä odotellessani näin kun yhdelle ihmiselle tehtiin koronatesti siinä sairaalan edustalla. Kuulin myös, että ensiavussa oli ollut joku koronapotilas, jonka jäljiltä huone piti siivota huolellisesti. Olen niin onnellinen että pääsin sairaalasta kotiin ja nyt olen neljä viikkoa turvallisesti saikulla.
Koti on ihana paikka!
Loistavat hiihtokelit ja aurinkoinen leppeä sää .olen todella kiitollinen ,kun voin vaan kotipihalta lähteä hiihtelemään ja hanki kantaa sekä ladut on lähellä. 75 v
Seurana on reissuilla muori ja jänikset.
Kaupassa oli perunoita!!! Terveiset Lontoosta!
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli perunoita!!! Terveiset Lontoosta!
Jatkan viela, etta ekan kerran laitoin naamasuojuksen paalle kun menin sisalle kauppaan. Oisko sekin ihan positiivista, suojelin itseani.
Kukaan ei ole lyönyt minua vielä tänään vaikka moni ihminen lyö minua melkein päivittäin.
Olen kiitollinen, että YouTubesta ja Twitchistä saa laadukasta viihdettä ilmaiseksi, niin on muutakin ajateltavaa kuin huolet. Olen kiitollinen, että isännöitsijä otti palautteeni vastaan ja ilmoitti tänään aikovansa lisätä roskakatokseen muovinkeräysastian. Olen kiitollinen kaikista heistä, jotka näkevät vaivaa noudattaakseen pesuohjeita, turvavälejä ja muita sääntöjä, joiden ansiosta astmaatikkopuolisoni ei ainakaan toistaiseksi ole joutunut sairastumaan koronaan.
Tulee taas luettua enemmän kun on kotona. Aloitin pitkästä aikaa Harry Potter- maratonin kun ne sattuu hyllystä löytymään. Palapelejäkin voisi tehdä.
Ihanaa kun on hyvät välit kaikkiin lapsiin ( kaikki aikuisia jo)
Käyn äidilleni huomenna apteekissa ja hae heille ruokaa.
Ihan mahtavat työkaverit, huumorin voimalla jaksetaan.
Olipa mukavaa kun sain Woltilla maailman parasta ravintolaruokaa kotiovelle. Juuri haluamaani kellonaikaan. Toki se vähän maksaa, mutta mielelläni maksan silloin tällöin ylimääräisestä luksuksesta. Olen todella kiitollinen, että tällaisia palveluja on.
ap
Olen kiitollinen kun voin kohta mennä päikkäreille kissa kainalossa kun muuten on niin tylsää eikä esim joku siivous kiinnosta 🙂 kissa mielissään kun saa nukku kaverin
Olen tyttöystävästä eristyksissä 5 viikkoa, kun eritys päättyy sunnuntaina, niin joutuu olemaan vielä yhden työssä ja tässä ei enää uskaltanu lähteä tänä viikonloppuna mihinkään.
Tulossa oleva kaikkien aikojen isoin palkka. Kiitos koronan, olen ihan loppuunkulutettu vähintään triplaantuneen työmäärän takia, mutta eipähän ole pelkoa työttömäksi jäämisestä.
Tämä ei ole niin pienikään asia, mutta olen kiitollinen miesystävästäni ja siitä, mitä välillämme on. Hänen kanssaan on niin hyvä olla. Annamme molemmat toisillemme paljon.
Olen kiitollinen perheestäni ja maailman fiksuimmasta ja huomaavaisimmasta aviomiehestäni, joka on paljon enemmän kuin olisin koskaan voinut toivoa. Olen kiitollinen kaikesta mitä meillä on.
-Olen kiitollinen, ettei tarvitse pelätä pommituksia, kuten lapsena, sanoi äitini 89v, kun kysyin, miten hän suhtautuu tähän eristyksissä olemiseen. -Ei tarvitse odottaa kauhulla rintamalta kirjeitä ja katsoa kun mummo lyyhistyy saatuaan tiedon poikansa kaatumisesta sodassa. Itkin mummon kanssa siinä aitaa vasten ja lehmä odotti lypsylle menoa, mummo vain itki, muisteli äitini.
Kyllä me tästä selvitään!