Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään
Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:
Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.
Kommentit (162)
Olen kiitollinen siitä, että elämä kantaa. Olen köyhä, monisairas, yksinasuva aikuisopiskelija, mutta minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Ihanat sisarukset, jotka ovat huolehtineet, että minulla on ruokaa.
Sain viestin kaverilta, johon olen tutustunut 20 vuotta sitten.
Aurinko paistoi tänään todella lämpimästi, ulkona oli jo +27.
Ihastukseni lähetti viestin ja kyseli kuulumisia.
Olen kiitollinen että psykoterapia onnistuu myös etäyhteyden kautta: Kela määräsi terapeutit etäyhteyksiin ja lisäksi minulla on ollut nyt kaksi päivää flunssaoireita.
Olen kiitollinen siitä, että aurinko paistaa.
Olen kiitollinen valinnastani elää ilman lapsia. Kotona saa nauttia hiljaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen valinnastani elää ilman lapsia.
Tästä samoin erityisen kiitollinen etenkin juuri nyt. Toisaalta olen kiitollinen perheellisten puolesta jotka nyt saavat viettää paljon kaipaamansa laatuaikaa keskenään. Ei ole harrastus- ja muuta rumbaa häiritsemässä.
Kiitos että Alko ei ole laittanut ovea säppiin. Lasillinen kuivaa Chardonnaytä ja päivän koronauutisten pariin..
Olen kiitollinen raittiudestani.
Olen kiitollinen auringonpaisteesta. Leppäkertusta jonka näin.
Lapsistani ja miehestäni. Ystävistäni. Luonnosta ympärilläni. Enkeleistä.
Olen elossa.
Perhe, rakkaus ja koti.
Melkein terve.
Suomi.
Talous ok.
Vapaus. (paitsi nyt koronakiellot)
Hyvää ruokaa ja juomaa.
Kirjat.
Asun maalla ja lähimmät naapurit ovat yli kilometrin päässä.
Olen elossa, vanhempani ja ystäväni ovat elossa. Minulla on katto pään päällä, ruokaa, juomaa ja suojaa sekä netti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kissastani, jota ilman olisin aivan yksin.
Kissat ovat ihan parhautta!
Minulla on paljon kirjoja vielä lukematta, sain uutuuksiakin ennen kirjaston sulkemista.
Olen pystynyt laihduttamaan maltillisesti jo yli kaksi kiloa, jatkan vieläkin, että pääsen normaalipainoon.
Onneksi ei vielä ole helle, siitä iloitsen ja toivon kesän menevän nopeasti ohi.
Sain tänään siivottua ja leivoin maustekakun.
Olen kiitollinen kissastani, jota ilman olisin aivan yksin.