Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään

Vierailija
16.03.2020 |

Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:

Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperista.

Vierailija
42/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko on paistanut mukavasti, kiersin pitkästä aikaa Lippajärven pari päivää sitten, tänään kävin kävellen kaupassa 5 km/suunta. Kaupunkipyörät ovat paikoin jo ilmestyneet katukuvaan, kohta pääsee huristelemaan niin maan vimmatusti 🌞😊🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen että voin hyvällä omallatunnolla käyttää paljon aikaa käsityöharrastukseeni nyt kun on pysyteltävä kotona.

Vierailija
44/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiö putsasi pihalta talven hiekat ja roskat, nyt näyttää siistille. Eilinen makkarakeitto oli vain parantunut yön yli jääkaapissa muhiessaan. 

Vierailija
45/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas kaisia kauhtuneita kånkeneita näkyy huomattavasti vähemmän kuin yleensä. Massa-lampaat tajuavat pitää ne paskasäkkinsä kotonaan poissa muita saastuttamasta.

Vierailija
46/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kouluikäiset lapset kinastelee ihan turhanpäiväisistä asioista, vaikka se äärettömän rasittavaa kuunneltavaa onkin. Olisi todella huolestuttavaa, jos tuon ikäiset vakavoituisivat ja alkaisivat murehtia mitä kauheaa maailmalla ja ihan jo lähelläkin täällä Suomessa tapahtuu, ja sen takia olisivat kiltimmin. Saavat olla ihan luvan kanssa huolettomia ja itsekkäitä, LAPSIA. Lasten ei kuulu murehtia näitä murheita, se taakka kuuluu meille aikuisille.

Vierailija
47/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei oo aina niin kiva lähteä töihin niin töitä on vielä toistaiseksi.

Vierailija
48/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla kiitollinen koronasta. Se tekee hyvää monessa mielessä enemmän hyvää kuin pahaa. Laittaa ihmisen miettimään perusarvoja. Luonnon riisto hidastuu. Tosin pelkään että pandemian jälkeen menoo jatkuu kahta pahempana. 

Vierailija
49/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pysyneet terveinä miehen kanssa. Lapset ja lapsenlapsi ovat myös terveitä. Siitä olen kiitollinen.

Vierailija
50/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että tämä ihana ketju on aloitettu ja saanut olla lähes rauhassa törkimyksiltä ja trollaajilta. Hienoa kun voi välillä lukea ihmisten ilonaiheita eikä aina vain ruikutusta jostakin.

Vierailija
51/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 jatkaa. Taisi mennä vähän aiheen vierestä edellinen kommenttini. Pitikin olla pieniä jokapäiväisiä asioita. Sori!

Vierailija
52/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla koko viikon kotona keräämässä voimia, menen ensi viikolla töihin, vaikka en haluaisi altistua...

Vierailija
53/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että päivä päivältä ihmiset jankuttavat samasta aiheesta vähemmän ja vähemmän. Ja jossain vaiheessa se loppuu kokonaan. #kiitollinensiunattuonnellinen

Vierailija
54/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin avokadon siemenen vesilasiin juurtumaan alle viikko sitten, tänään jo huomasin lasissa pienen juuren alun. Muutenkin huonekasvit puskevat uusia lehtiä kovaa vauhtia.

Vierailija
55/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kiitollinen siitä että Yle soitti illan konsertin vaikka siellä ei ollut lainkaan yleisöä = kukaan ei yskinyt, rykinyt tai niiskuttanut musiikin päälle. Ihanaa!

Vierailija
56/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen auringosta.

Siitä että ostarilla jaetaan ilmasia ruokakassejaei ole rahaaja ruokajonot kielletty

Omasta miehestä <3

Siitä että vuosi sitten uskalsin erota väkivaltasesta psykopaatista (hakkas ja pelotteli, halveksu ja tuhos mun omaisuutta)

Pari kaljaa jota tossa oottaa pitkästä aikaa:)

Kaikkea mahdollista onnea sinulle.

Vierailija
57/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen Jeristä

Ja vähän myös Antoniosta

t. Pekka

Vierailija
58/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maksettua laskun.

Vierailija
59/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina, ja etenkin aikanaan kuukausia kestäneen painajaismaisen erotilanteen jälkeen, kiinnittänyt huomiota pieniinkin hyviin asioihin. Ehkä siksi en nytkään ole pätkääkään ahdistunut. Oman rauhallisen kodin suojissa lasten kanssa :)

Vierailija
60/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla kiitollinen koronasta. Se tekee hyvää monessa mielessä enemmän hyvää kuin pahaa. Laittaa ihmisen miettimään perusarvoja. Luonnon riisto hidastuu. Tosin pelkään että pandemian jälkeen menoo jatkuu kahta pahempana. 

En ole ituhippi, mutta kunpa ihmiset ottaisivat nyt oppia! Luonto suorastaan kettuilee nyt ihmisille, aurinko paistaa mutta pyskää vaan kotonanne :D Turha turismi, lennot ja muukin kulkeminen/saastuttaminen vähentynyt huomattavasti, turhia krääsätehtaita toivottavasti laitettu säppiin. Korallit, kasvit ja ilmasto kiittää. Ihminen on vahva vastus, mutta luonto näyttää kuka loppupeleissä määrää.

Ihmiset voisi alkaa miettiä mikä oikeasti on tärkeää, ihmissuhteet, luonto, vapaus, pienetkin arki-ilot vai pintaliitoelämä matkailuineen, shoppailuineen ja ulkonäkökeskeisyyksineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan