Sivut

Kommentit (160)

Vierailija

Aurinko on paistanut mukavasti, kiersin pitkästä aikaa Lippajärven pari päivää sitten, tänään kävin kävellen kaupassa 5 km/suunta. Kaupunkipyörät ovat paikoin jo ilmestyneet katukuvaan, kohta pääsee huristelemaan niin maan vimmatusti 🌞😊🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huoltoyhtiö putsasi pihalta talven hiekat ja roskat, nyt näyttää siistille. Eilinen makkarakeitto oli vain parantunut yön yli jääkaapissa muhiessaan. 

Vierailija

Pas kaisia kauhtuneita kånkeneita näkyy huomattavasti vähemmän kuin yleensä. Massa-lampaat tajuavat pitää ne paskasäkkinsä kotonaan poissa muita saastuttamasta.

Vierailija

Ihanaa kun kouluikäiset lapset kinastelee ihan turhanpäiväisistä asioista, vaikka se äärettömän rasittavaa kuunneltavaa onkin. Olisi todella huolestuttavaa, jos tuon ikäiset vakavoituisivat ja alkaisivat murehtia mitä kauheaa maailmalla ja ihan jo lähelläkin täällä Suomessa tapahtuu, ja sen takia olisivat kiltimmin. Saavat olla ihan luvan kanssa huolettomia ja itsekkäitä, LAPSIA. Lasten ei kuulu murehtia näitä murheita, se taakka kuuluu meille aikuisille.

Vierailija

Saako olla kiitollinen koronasta. Se tekee hyvää monessa mielessä enemmän hyvää kuin pahaa. Laittaa ihmisen miettimään perusarvoja. Luonnon riisto hidastuu. Tosin pelkään että pandemian jälkeen menoo jatkuu kahta pahempana. 

Anders

Olen kiitollinen siitä, että tämä ihana ketju on aloitettu ja saanut olla lähes rauhassa törkimyksiltä ja trollaajilta. Hienoa kun voi välillä lukea ihmisten ilonaiheita eikä aina vain ruikutusta jostakin.

Vierailija

Olen kiitollinen siitä, että päivä päivältä ihmiset jankuttavat samasta aiheesta vähemmän ja vähemmän. Ja jossain vaiheessa se loppuu kokonaan. #kiitollinensiunattuonnellinen

Vierailija

Laitoin avokadon siemenen vesilasiin juurtumaan alle viikko sitten, tänään jo huomasin lasissa pienen juuren alun. Muutenkin huonekasvit puskevat uusia lehtiä kovaa vauhtia.

Vierailija

Olen niin kiitollinen siitä että Yle soitti illan konsertin vaikka siellä ei ollut lainkaan yleisöä = kukaan ei yskinyt, rykinyt tai niiskuttanut musiikin päälle. Ihanaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen auringosta.
Siitä että ostarilla jaetaan ilmasia ruokakassejaei ole rahaaja ruokajonot kielletty
Omasta miehestä <3
Siitä että vuosi sitten uskalsin erota väkivaltasesta psykopaatista (hakkas ja pelotteli, halveksu ja tuhos mun omaisuutta)
Pari kaljaa jota tossa oottaa pitkästä aikaa:)

Kaikkea mahdollista onnea sinulle.

Vierailija

Olen aina, ja etenkin aikanaan kuukausia kestäneen painajaismaisen erotilanteen jälkeen, kiinnittänyt huomiota pieniinkin hyviin asioihin. Ehkä siksi en nytkään ole pätkääkään ahdistunut. Oman rauhallisen kodin suojissa lasten kanssa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saako olla kiitollinen koronasta. Se tekee hyvää monessa mielessä enemmän hyvää kuin pahaa. Laittaa ihmisen miettimään perusarvoja. Luonnon riisto hidastuu. Tosin pelkään että pandemian jälkeen menoo jatkuu kahta pahempana. 

En ole ituhippi, mutta kunpa ihmiset ottaisivat nyt oppia! Luonto suorastaan kettuilee nyt ihmisille, aurinko paistaa mutta pyskää vaan kotonanne :D Turha turismi, lennot ja muukin kulkeminen/saastuttaminen vähentynyt huomattavasti, turhia krääsätehtaita toivottavasti laitettu säppiin. Korallit, kasvit ja ilmasto kiittää. Ihminen on vahva vastus, mutta luonto näyttää kuka loppupeleissä määrää.
Ihmiset voisi alkaa miettiä mikä oikeasti on tärkeää, ihmissuhteet, luonto, vapaus, pienetkin arki-ilot vai pintaliitoelämä matkailuineen, shoppailuineen ja ulkonäkökeskeisyyksineen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat