Vierailija
Poiminta

Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:

Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.

Sivut

Kommentit (139)

Vierailija

Olen kiitollinen kauniiksi auringonpaisteeksi muuttuneesta säästä.

Olen kiitollinen poikkeuksellisen hyvästä kahvista jota päivällä join, kerrankin sain oikean veden ja jauheen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen kiitollinen siitä että muistin ostaa suodatinpusseja. Ne kiusankappaleet loppuvat aina yllättäen ja unohtuvat kaupassa käydessä. Kahvia on kivempi keittää kun on kunnon suodatinpussi talouspaperiviritelmän sijaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kauniiksi auringonpaisteeksi muuttuneesta säästä.

Olen kiitollinen poikkeuksellisen hyvästä kahvista jota päivällä join, kerrankin sain oikean veden ja jauheen suhteen.

Ai hitsi, minäkin join tänään pitkästä aikaa lempikahviani. Oli valtavan hyvää! Saan juoda sitä taas huomenna aamulla. :)

ap

Vierailija

Olen kiitollinen siitä että apteekista löytyi vielä ibuprofeenia. Sain ostettua yhden paketin kamalaa päänsärkyäni helpottamaan, kun kotona ei ollut yhtään ja parasetamoli ei auta. Kiitos apteekkien rajoituksille ja teille jotka ette ole ostaneet yli tarpeenne valmiiksi varastoon kaikkea!

Vierailija

Olen kiitollinen keväisestä ilmasta, päivän pitenemisestä ja mustarastaan laulusta.

Olen kiitollinen siitä, että minä ja mieheni olemme saaneet olla terveitä ja että meillä on toisemme.

Olen kiitollinen siitä, että  toimeentulomme ei ole uhattuna, vaikka koko maailma on sekaisin koronan takia.

Olen kiitollinen lapsistamme ja lapsenlapsistamme, toivottavasti he saavat olla myös terveinä.

Olen kiitollinen, että löysimme kaupasta kaiken, mitä sieltä lähdimme tänään ostamaan.

Vierailija

Tänään oli heti aamulla kaunis auringonpaiste ja sininen taivas. Heräsin ajallaan ilman herätyskelloa, lempeään valoon. Päivällä sain kotiinkuljetuksella täydennystä ruokavarastoihin, jotka alkoivat olla vähissä; erityisesti juomavedet ovat sellaisia joita en jaksaisi itse kantaa kaupasta riittäviä määriä (meillä vesijohtovettä ei voi juoda). 

Näistä olen tänään kiitollinen.

ap

Vierailija

Söin tänään pekaanipähkinöitä välipalaksi. Olivat oikein hyviä! Töissä kaikki työkaverini pesevät kätensä sisään tullessaan ilman, että siitä tarvitsee huomauttaa. Ja suhtautuminen koronavirukseen on kaikilla ihanan maltillista ja vastuullista. Siitä tulee itsellekin rauhallinen mieli.

Olen myös kiitollinen siitä, että hallitus on toiminut monien eri tahojen kanssa yhteistyössä eri näkemyksiä kuunnellen, ja saanut aikaiseksi nämä rajoitukset jotka toivottavasti säästävät meidät katastrofilta - paljon varhaisemmassa vaiheessa kuin monessa muussa maassa.

ap 

Vierailija

Ystäväni soitti tänään ja kyseli vointiani. Kumpikin olemme pysyneet terveinä. Juttelimme parisuhteista, eroistamme ja minun työhaasteistani. Tulipa tarpeeseen käydä läpi elämän tärkempiä haasteita ja kipupisteitä. Jääkaapissa on hyvää ja terveellistä ruokaa. Näistä olen kiitollinen tänään.

ap

Vierailija

Tämän päivän kiitollisuuden aiheita:

- soittelin sukulaiselle ja hän tuli siitä hyvälle mielelle,

- sain AV:lta hyviä neuvoja aivan tuntemattomilta ihmisiltä,

- kävin ulkoilemassa ja sain otettua valokuvan upeasta valoilmiöstä, kun auringonvaloa heijastui lasiseinästä jännällä tavalla,

- talossamme on juuri nyt rauha maassa, mistään ei kuulu meteliä, ja minusta tuntuu että voisin vaikka lukea jotakin hyvää kirjaa.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat