Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan pieniä, jokapäiväisiä asioita, joista olemme kiitollisia tänään

Vierailija
16.03.2020 |

Yritän muistaa lisätä tänne jotain päivittäin. Aloitan:

Olen kiitollinen, että sain ostaa lähikaupasta tuorepuristettua appelsiinimehua, josta saan C-vitamiinia, ja lisäksi sieltä löytyi monenlaisia tuoreita marjoja. Nam!
Olen kiitollinen, että kun jumppasin aamulla, kehoni toimi ja tuntui täysin terveeltä.
Olen kiitollinen siitä että kollegan kanssa keksimme juttua, joka sai molemmat nauramaan.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiitollinen siitä, että voin viettää discord puheluissa aikaa kavereiden ja siskojen kanssa kun ei muuten voida nähdä.

Vierailija
22/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvää, kylmää ja raikasta vettä hanasta. Sitä oli ihanaa juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästä suihkusta.

Vierailija
24/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hengissä

sukulaiseni on hengissä

ystäväni on hengissä

saan jatkaa opintojani etänä

minulla on katto pään päällä

minulla on ruokaa ja juotavaa

minulla on vessapaperia

kevät tulee ja aurinko paistaa

ei ole sota

Vierailija
25/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rusakko loikki pihalla viattoman iloisena. Vaikka se tahtoo kaluta pensasaidan en raaskinut hätistää kun oli niin suloinen .

Koko päivän on ollut levollinen ja rauhallinen fiilis.Kyllä tämä tästä sujuu.

Vierailija
26/162 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissit

Ulkoruukusta löytyneet helmililjat, jotka olin ehtinyt unohtaa

Aurinko

Olin sen verran terve tänään, että jaksoin kävellä kauppaan.

Vierailija
27/162 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tunnen kiitollisuutta siitä, että ymmärsin vuosi sitten lopettaa parisuhteen, jossa olin henkisen väkivallan kohteena. Olen kulkenut pitkän tien parannellessani sen jättämiä haavoja, mutta nyt olen jo kohtalaisen hyvässä kunnossa. Jos olisin jäänyt tuohon suhteeseen, tilanteeni olisi varmasti nyt niin vaikea että menettäisin vähintään mielenterveyteni. En saisi mieheltä mitään tukea, ja mikään tuki mitä antaisin hänelle, ei olisi riittävää (näin oli jo normaalitilanteessakin ilman maailmanlaajuista kriisiä). On suuri helpotus kun tarvitsee huolehtia vain itsestään.

Lisäksi olen kiitollinen puhtaista sukista, jotka tuntuvat ihanilta jaloissa. :) Ja elokuvasta, jota alan kohta katsoa.

ap

Vierailija
28/162 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aurinko paistoi, ja koti näytti ihanalta valossa.

Nauroin miehen kanssa ihan tyhmille jutuille, ja olen kiitollinen siitä että olen ihmisen kanssa, joka saa mut nauramaan joka päivä. Jopa semikaranteenissa.

Vierailija
29/162 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistoi niin kauniisti tänään! Jaksoin pestä pyykit ja nyt on puhtaita vaatteita taas pitkäksi aikaa. Huomenna tapaan terapeuttini etänä. Mahtavaa, että nykyteknologialla tällainenkin onnistuu ja terapiakäyntejä voi siis jatkaa, vaikka livetapaamiset on kielletty. Olen saanut vuorokausirytmini säännölliseksi ja toimivaksi. Näistä olen tänään kiitollinen.

ap

Vierailija
30/162 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että minulla on oma sauna enkä joudu taloyhtiön mielivallan kohteeksi saunakiellolla.

Vierailija
31/162 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei minulla ja läheisillä ole mitään akuuttia sairautta just nyt.

Vierailija
32/162 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tunnen kiitollisuutta siitä, että sain ystävältäni apua tärkeässä asiassa. Sain myös jutella hänen kanssaan pitkään puhelimessa ja saimme monet hyvät naurut kun vitsailimme kaikenlaisista asioista. Päiväni oli rauhallinen ja rentouttava. On hyvä mennä nukkumaan.

ap

Vierailija
33/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheita on monta

- etätyötä (jo ennen koronaa) tekevä oma yritys ja etätyökaverit alalla johon korona ei suoraan vaikuta (jossain vaiheessa maailmantalouden kautta tietysti)

- kolme lasta, joista on seuraa toisilleen

- mies jonka kanssa aina viihdytty kotona muutenkin

- koira jonka kanssa lenkkeillä

- koti jossa on kaikille omat huoneet, oma takapiha ja sauna

- omat vanhemmat jotka ymmärtävät eristäytyä

- maltillinen lainarasite; auto velaton, jonkin verran asuntolainaa jäljellä

Vierailija
34/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että on toistaiseksi vielä työpaikka. 

Olen kiitollinen orastavasta auringonpaisteesta ja kauniista ilmasta. 

Olen kiitollinen terveydestä.

Olen kiitollinen läheisten terveydestä. 

Vierailija
35/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iloinen kun sain rahastolunastuksen tilille.

Vierailija
36/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen auringosta.

Siitä että ostarilla jaetaan ilmasia ruokakassejaei ole rahaaja ruokajonot kielletty

Omasta miehestä <3

Siitä että vuosi sitten uskalsin erota väkivaltasesta psykopaatista (hakkas ja pelotteli, halveksu ja tuhos mun omaisuutta)

Pari kaljaa jota tossa oottaa pitkästä aikaa:)

Vierailija
37/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on terveitä, samoin puoliso, itselläkin vaan allergia vaivaa. Koulu sujuu lapsilla omasta mielestä erinomaiseti tilanne huomioon ottaen ja töitä on vielä.   

Vierailija
38/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että on monia ystäviä, jotka ovat tarjoutuneet avuksi viime päivinä. Siitä että lähisuku on pysynyt suht terveenä. Siitä että hanasta tulee puhdasta hyvää vettä ja lämmin vesi toimii. Omasta pehmeästä sängystä. Nopeasta netistä. Siitä, että tiedossa on melko varmasti uusi työpaikka, kun arki taas palautuu.

Vierailija
39/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen että voin pitää lapsen koulussa vaikka itse opiskelen kotona. Olen yksinhuoltaja, lapsi on erityislapsi ja minulla on ollut jaksamisen kanssa suuria vaikeuksia ja mm. omat neuropsykiatriset tutkimukset kesken. Nyt pärjätään jotenkin vaikka rutiinien muutos kuormittaa.

Vierailija
40/162 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksen uhka ahdistaa minua paljon enemmän kuin miestäni. Olen kiitollinen siitä että mies ymmärtää ahdistukseni ja toimii kaikin tavoin helpottaakseen sitä. Esim. hygienia, kuinka toimitaan kauppareissulla, pitää kotielämämme mahdollisimman normaalina jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan