Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Vierailija kirjoitti:
Outoa kyllä tuo hannan täysi hiljaisuus.
Kaikki eivät halua avata koko elämäänsä julkisuuteen, ainakaan ilmaiseksi. Varmaan on myynyt edellä mainitulle Annalle jutun tai tulevat jutut yksinoikeudella tms. tai ehkä ei vaan kiinnosta jokaiselle iltapäivälehden toimittajalle toistaa samoja asioita korvauksetta.
Luin Hannan kuulumiset ja ihanaa vauvakuplaa siellä tosiaan elellään.
Arin kuulumiset katsoin myös youtubesta ja hän vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä. Kuitenkin tässä on se toinen puoli, jota ei nyt kuulla eli Riina. Vaikeita asioita (keskenmenot) hänellä ollut kestettävänä eikä ole edes perheen kanssa voinut niitä jakaa. Kyllä hänenkin käytökselleen varmasti jokin järkevä selitys on.
Kaikkea hyvää kaikille osapuolille, olitte rohkeita kun lähditte ohjelmaan mukaan.
Mun sympatiat on kyllä Riinan puolella, vaikka loukkaantuneena Riinakin on käyttäytynyt epäkypsästi. Arin suurin kompastuskivi oli epärehellisyys alussa Riinalle. Sitten ei vaikuta yhtään siltä, että hän olisi osannut olla aidosti myötätuntoinen Riinan keskenmenoista. Olen itse kokenut alkuraskauden keskenmenon ja kyllä se sillä hetkellä tuntui, että koko elämä romahti. Minulla oli onneksi oma mies tukena.
Ari on liian itsekäs kumppanuusvanhemmaksi. Ei muuta kuin sijaissynnyttäjää hankkimaan Ukrainasta! Vai onko Arista edes isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun sympatiat on kyllä Riinan puolella, vaikka loukkaantuneena Riinakin on käyttäytynyt epäkypsästi. Arin suurin kompastuskivi oli epärehellisyys alussa Riinalle. Sitten ei vaikuta yhtään siltä, että hän olisi osannut olla aidosti myötätuntoinen Riinan keskenmenoista. Olen itse kokenut alkuraskauden keskenmenon ja kyllä se sillä hetkellä tuntui, että koko elämä romahti. Minulla oli onneksi oma mies tukena.
Ari on liian itsekäs kumppanuusvanhemmaksi. Ei muuta kuin sijaissynnyttäjää hankkimaan Ukrainasta! Vai onko Arista edes isäksi?
"Aidosti myötätuntoinen". Kyllähän ainakin ohjelmassa Ari ja terapeutti yrittivät kysellä Riinan tuntemuksista keskenmenojen jälkeen, eikä Riina osannut sanoa niistä oikein mitään. Kohautti vain olkiaan. Vaikea siinä on ottaa toisen tunteita aidosti huomioon, jos toinen esittää kaiken olevan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin tuota, kun Hanna ei halunnut antaa Iltalehdelle mitään kommenttia ohjelmaan liittyen. Nyt kuitenkin selvisi, että Hannan (yksityisen) Instagramin biossa on ilmeisesti enkelihymiö ja sydän. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin...
Ei ole mitään enkeliä. Fakenews.
Musta sydän, joku siivekäs ja punainen sydän.
Linkki?
Minulla näkyy kolmella laitteella punainen sydän, keiju ja punainen sydän. Ei ole mitään enkeleitä ja kaksi punaista sydäntä. Jos on musta, ehkä se on musta siksi, koska Hanna on rock-henkinen, keiju ja sitten se toinen sydän.
Ensimmäinen sydän on musta.
Vierailija kirjoitti:
Kahden lapsen äiti kirjoitti:
Kyllä lapsi tarvitsee äidin elämäänsä.
Sillä lailla. Toivolan Janille ja kaikille muille miehille ja miespareille vaan terveisiä viktoriaaniselta vauvapalstalta. Törkeä kommentti.
Onko lupa sanoa, että ainakin ensimmäisen vuoden ajan on äiti lapselle tarpeellinen. Rintamaito on vauvalle parasta ravintoa, ja imetys luo läheisyyttä vauvan ja hoitajan välille.
Toistan itseäni, kun taas vetoan erääseen tutkimukseen. Haluttiin selvittää, mihin ääneen miehet/naiset herkimmin heräävät. Naisilla se oli vauvan itku, miehillä autohälyttimen ääni. Vauvan itku ei miehillä ollut edes kymmenen kärjessä -listalla. Jotain kertonee tuokin tutkimus hoitajanvaistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi maalailla piruja seinillä jos sinulla ei ole mitään oikeaa tietoa? Ja kuinka todennäköistä on että vastasyntynyt vauva ihan yllättäen kuolee? Jos siellä on ollut jotain suruun viittaavaa niin voihan vaikka joku sukulainen olla kuollut, ei se välttämättä (todennäköisesti) liity vauvaan.
En mielestäni maalaile mitenkään piruja seinille, jos kommentoin edelliselle mitä näen (edellinen näki enkelin). En ole missään kohtaa sanonut, että nuo mitä Hannan instassa näkyy liittyisi mitenkään vauvaan. Mitä pahaa on sitä paitsi mustassa/punaisessa sydämessä tai epämäärisessä siipiolennossa? Ongelmana tässä on lähinnä sun omituiset tulkinnat. Toivon Hannalle onnea. Se, että sä vedät mukaan tähän jotakin noin lopullista järkyttää mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi maalailla piruja seinillä jos sinulla ei ole mitään oikeaa tietoa? Ja kuinka todennäköistä on että vastasyntynyt vauva ihan yllättäen kuolee? Jos siellä on ollut jotain suruun viittaavaa niin voihan vaikka joku sukulainen olla kuollut, ei se välttämättä (todennäköisesti) liity vauvaan.
En mielestäni maalaile mitenkään piruja seinille, jos kommentoin edelliselle mitä näen (edellinen näki enkelin). En ole missään kohtaa sanonut, että nuo mitä Hannan instassa näkyy liittyisi mitenkään vauvaan. Mitä pahaa on sitä paitsi mustassa/punaisessa sydämessä tai epämäärisessä siipiolennossa? Ongelmana tässä on lähinnä sun omituiset tulkinnat. Toivon Hannalle onnea. Se, että sä vedät mukaan tähän jotakin noin lopullista järkyttää mua.
Instassa yleensä kuolleet lapset merkitään profiiliin enkeleinä. Ehkä siitä osan ylitulkinta johtuu. Tässä tapauksessa kuitenkin siinä oli tosiaan keiju, joka nyt voi viitata ihan mihin tahansa kuten jokin muukin siipiolento.
Oon pari kertaa tavannut Arin työkuvioissa, eikä tätä herraa kyllä mitenkään voi luulla heteroksi. Niin umpihomo kaikkine maneereineen on, ettei voi erehtyä.
Sikäli en ymmärrä miten kukaan voi väittää, että olisi huijannut Riinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa yleensä kuolleet lapset merkitään profiiliin enkeleinä. Ehkä siitä osan ylitulkinta johtuu. Tässä tapauksessa kuitenkin siinä oli tosiaan keiju, joka nyt voi viitata ihan mihin tahansa kuten jokin muukin siipiolento.
Mulle ei oli instakulttuuri kovinkaan tuttua. Olen kyllä huomannut monen kutsuvan elävää lastansa enkelikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan? Eikös Hanna vauva syntynyt noin kuukausi sitten?
Hanna antanut haastattelun yksinoikeudella Anna-lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattu. Mielestäni silti hiljaisuudessa ei olisi mitään ihmeellistä.
Gurda on lempinimenäkin aika outo. Katsokaas mitä "urban dictionary" nimestä sanoo:
Slang word to describe a woman, mostly used to denote low-class, shallowness and stupidity.
"Mark is dating a new girl" - "Yea his gurda is a total bitch too"
Gurda = low-class, stupid bitch. Siinä vasta hellittelynimi nappisilmäiselle tyttärelle!
Hanna oli alusta loppuun suosikkini. Monta kertaa nousi tippa silmään hänen puolestaan. Hänellä oli myös kaunis ja hyvin hoidettu koti, jossa kaikki oli valmista lapselle. Ihailin Hannan asennetta: valmiina kaikkeen unelman saavuttamiseksi, kiitollisena kaikesta. Vaikka ulkonäköasiat ovatkin toissijaisia, en silti voinut olla huomaamatta Hannan kaunistumista tuossa ohjelman mittaan. Kai se on se onnellisuus, joka kaunistaa!
Katsoin Arin youtube-videon ja jäin kyllä hämmentyneeseen olotilaan. Tuntui että kyseessä oli maineenpuhdistusyritys. Edelleen aika kylmäkiskoinen ja itsekäs kuva Arista silti jäi. Se yllätti, ettei kukaan osallistujista saanut palkkaa. Millä heidät sitten oli saatu kirjoittamaan sopimus näin pitkästä sitoutumisesta (ei treffipalstailuja, ei juonipaljastuksia) jollei rahalla? Luulisi, että vähintäinkin Riina olisi lähenyt lätkimään siinä vaiheessa kun homma kävi hänelle raskaaksi.
Mua jäi surettamaan Riinan kohtalo. Viimeisessä jaksossa selvisi, ettei hänellä ole oikein tukijoukkoja. Helppo Arin oli siinä kaverin sohvalla kerrata tuntemuksiaan kun on uusi kumppani jo kainalossa. Pelkään, että Riina on vajonnut masennukseen, hänen muuttunut olemuksensa viittaisi siihen. Toivon olevani väärässä tai jos olen oikeassa, niin toivottavasti Riina saat apua. Sulla on elämä vielä edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käärinyt edes kunnon rahat, joilla maksaa IVF:n hinta, kun kerta koko ohjelma tehtiin omakustanteisesti ilman palkkioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käärinyt edes kunnon rahat, joilla maksaa IVF:n hinta, kun kerta koko ohjelma tehtiin omakustanteisesti ilman palkkioita.
Onpa tuotantoyhtiöltä aika nuivaa, jos eivät osallistujat minkäänlaista palkkiota saaneet. Aika on rahaa, kuten tunnettua. Ainakin lääkäri- ja (poli)klinikkakäynnit sekä hoidot ja synnytysosaston maksut olisi kuulunut heille kustantaa, ja matkarahat.
Siinäkin "90 päivää morsiamena" -ohjelmassa, jossa suomalainen Jasmin on mukana, kuulemma osanottajat saavat joka jaksosta hyvät palkkiot. Onkin ollut lauantai-iltojen suosituimpia ohjelmia. Mutta Amerikassa pyörivätkin isommat rahat TV-tuotannoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuotantoyhtiöltä aika nuivaa, jos eivät osallistujat minkäänlaista palkkiota saaneet. Aika on rahaa, kuten tunnettua. Ainakin lääkäri- ja (poli)klinikkakäynnit sekä hoidot ja synnytysosaston maksut olisi kuulunut heille kustantaa, ja matkarahat.
Siinäkin "90 päivää morsiamena" -ohjelmassa, jossa suomalainen Jasmin on mukana, kuulemma osanottajat saavat joka jaksosta hyvät palkkiot. Onkin ollut lauantai-iltojen suosituimpia ohjelmia. Mutta Amerikassa pyörivätkin isommat rahat TV-tuotannoissa.
Sitä on kai perusteltu sillä, että olisi eettisesti väärin kustantaa toisten hedelmöityshoitoja ja tehtailla rahalla lapsia. Ilmaiset psykologin palvelut he saivat (ja ilmeisesti sen asianajajan). Ari oli vielä viikko sitten menossa sen miehen kanssa juttelemaan koontia koko ohjelmaprosessista ja saivat kai käydä psykologilla niin usein kuin halusivat? Tosin en tiedä kustantivatko edes matkoja. Kalliiksi tulisi käydä Helsingissä toiselta puolelta Suomea psykologilla. En kyllä tiedä kuka sitoutuu kaksi vuotta ohjelmaan, tekee videopäivityksiä ynnä muita ilmaiseksi. Kai siihen osallistuvat ihmiset ovat ajatelleet, että haluavat tuoda tietoiseksi sosiaalista lapsettomuutta ja kumppanuusvanhemmuutta? Mutta olisi tosiaan luullut, että jonkinlaista rahallista korvausta olisivat kahden vuoden dokumentoinnista saaneet.
Hannalla on kaikki hyvin, samoin lapsella. Antoi vain yksinoikeudella haastattelun Annalle, joten ei saa kommentoida muihin lehtiin :)
Miksi poistetaan Aria kritisoivat kommentit.
olen minäkin useampaa naista pannut "väärällä nimellä" kortonkin olen kesken leikin ottanut pois ja rojut sisään. 3 on soitellut naapurin vaarille ja isäksi pyytäneet on niille makeesti naurettu
Kuules nyt ”lääkäri”... se ei ole mikään potilasvahinko, jos joku lihava nainen kokee joutuneensa ulkonäköhäpeän kohteeksi. 🤣🤣🤣
Nyt vähän järkeä juttuihin, jos toivot, että sut otetaan vakavasti.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua