Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Ihmettelen että jos ne Arin miessuhteet niin häiritsivät Riinaa kun joka välissä toi sen esiin, miksi sitten olisi kuitenkin halunnut jatkaa prosessia. Tämä asia olisi pitänyt keskustella kunnolla ja jättää siihen. Riina vaan jankuttaen vetosi että kun tolla on muita suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan ole ajatellut, että tanssiharrastus kuuluisi vaan timmeille ja hoikille. Mutta baletti tuntui olevan Riinalle tosi tärkeä harrastus, ja muistaakseni jossain alkupään jaksossa keskutelivat Arin kanssa harrastuksista ja Riina kertoi, että sen ajan kun ei ole töissä tai nuku niin treenaa. Ei vaan oikein siltä näytä.
Kyllä salillakin näkee eri kokoisia ja näköisiä ihmisiä (sekä ikäisiä), jotka käyvät siellä päivittäin treenaamassa. Samoin lenkkipolulla. Ei kai se treenaus itsessään sinusta hoikkaa tee. Vaatii se "oikean" ruokavalion ja jos lähdetään painoa tiputtamaan pitäisi kalorivajettakin tulla. Luultavasti kuitenkin olet paremmassa fyysisessa kunnossa kun samanpainoinen ja ikäinen ihminen, joka ei liiku. Itse olen liikkunut kaikenkokoisena ja ei tullut mieleenkään, että sitä pitäisi ylimääräisten kilojen kanssa lukittautua kotiin neljän seinän sisälle treenaamaan niin, että ollaan taas siinä kuosissa, että kehtaa ihmisten ilmoille lähteä julkisesti liikkumaan. Kyllä niitä intohimoisia tanssin harrastajia on myös joka koossa.
Kahden lapsen äiti kirjoitti:
Kyllä lapsi tarvitsee äidin elämäänsä.
Sillä lailla. Toivolan Janille ja kaikille muille miehille ja miespareille vaan terveisiä viktoriaaniselta vauvapalstalta. Törkeä kommentti.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mitä tuolle Riinalle on tapahtunut? Näin jakson jossa mussutti jotain lihapiirakkaa Arin katsoessa vaivaantuneena vieressä.
Lihonut hirveästi ja tukka roikkui rasvaisena kuin puliämmällä. Todella epäsiisti olemus. Onko sille annettu jotain hormoneja ja tekeekö ne naisesta tuollaisen?
Jaksoissa näytettiin Riinan kotia joka todella oli epäsiisti ja kaaoksessa. Mietin vain että mikä mahtaa olla motivaatio tai kiinnostus kodinhoitoon ja siihen vielä lapsi....
Itse ihmettelin tuota, kun Hanna ei halunnut antaa Iltalehdelle mitään kommenttia ohjelmaan liittyen. Nyt kuitenkin selvisi, että Hannan (yksityisen) Instagramin biossa on ilmeisesti enkelihymiö ja sydän. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Kahden lapsen äiti kirjoitti:
Kyllä lapsi tarvitsee äidin elämäänsä.
Sillä lailla. Toivolan Janille ja kaikille muille miehille ja miespareille vaan terveisiä viktoriaaniselta vauvapalstalta. Törkeä kommentti.
Niin, se on minun mielipiteeni. Olen kasvanut ilman isää ja yhtä lailla toivoisin kaikille lapsille myös isän elämäänsä. Kai se homopareiltakin onnistuu jos toinen ottaa äidin tai isän roolin tai tutuista löytyy muun sukupuolen edustajia roolimalliksi. Olkoon sitten niin, että olen vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riina ei vaikuta helpolta kumppanilta, muttei tosin Arikaan. Siis onko Arin aivan pakko juosta vieraissa miehissä myös silloin kun yrittävät lasta alulle. Ei edes sen aikaa jaksa vähemmällä säätämisellä. Ja on sitten asian kertonut Riinallekin ihan kuin siinä ei olisi mitään ihmeellistä. Riinan kannattaa hankkia lapsi yksin. Arin on varmasti vaikeaa löytää naista kumppanuusvanhemmaksi, ei taida olla tarpeeksi kypsä vastuulliseksi vanhemmaksi.
Arihan viimeisessä jaksossa kertoo kuinka on päättänyt, että haluaa hankkia lapsen itse ja kasvattaa itse ilman, että siinä on ketään kolmatta osapuolta mukana. Ei puhunut, että haluaa olla lähivanhempi ja toinen etä, vaan nimenomaan, ettei kuvioissa ole kuin hän ja lapsi. Tätähän täällä on ihmetelty miten meinasi hankkia lapsen itsellisenä miehenä.
Ei homomiehellä taida olla muuta vaihtoehtoa kuin löytää kumppanuusvanhempi. Enkä edes ymmärrä, miksi Ari haluaisi lapsen itsellisenä miehenä jos haluaa kuitenkin jatkaa railakkaalla elämäntyylillä. Elämän pitäisi ensin rauhoittua, ei lapsi sovi mukaan noihin kuvioihin.
Minä olen lukenut jotain useamman yh-äidin blogia, jossa kuulema eron jälkeen miehiä on käynyt kotona sen jälkeen kun lapset ovat nukkuneet, viipynyt sen hetken ja aamulla kun lapset ovat heränneet äiti on sitten ollut ihan itse yksin lapsia vastaanottamassa. Useampi varmasti katsoo kieroon, mutta pointti on, että kyllä niitä tarpeita saa tyydytettyä vaikka niitä lapsiakin on ilman, että jokaista hoitoa tarvitsee lapsille esitellä.
Mulla oli useampikin tapailukumppani yhdessä vaiheessa kun lapsi pieni ja oli yksinhuoltaja. Ihan normaalia. Välillä suorastaan hävetti asua rivitalossa. Mutta nykyään naimisissa, joten tuota ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mitä tuolle Riinalle on tapahtunut? Näin jakson jossa mussutti jotain lihapiirakkaa Arin katsoessa vaivaantuneena vieressä.
Lihonut hirveästi ja tukka roikkui rasvaisena kuin puliämmällä. Todella epäsiisti olemus. Onko sille annettu jotain hormoneja ja tekeekö ne naisesta tuollaisen?Jaksoissa näytettiin Riinan kotia joka todella oli epäsiisti ja kaaoksessa. Mietin vain että mikä mahtaa olla motivaatio tai kiinnostus kodinhoitoon ja siihen vielä lapsi....
Niinpä. Ihmetyttää kun Riina kertoi useasti että haluaa olla kotiäiti...
Gurda? Mistä vetoa että oli Jonnin keksimä ja jyräämä nimi. Järkky.
Jos nimen G:llä haluaa, niin olisi löytynyt normaalimpiakin. Ja jos Nepaliin tms. haluaa viitata niin nepalilaisista nimistä löytyy sellaisiakin mistä kiusattaisiin vähemmän. Miksi pitää tehdä pienelle viattomalle lapselle noin?? Toivottavasti edes toinen nimi on joku fiksumpi minkä voi vaihtaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin tuota, kun Hanna ei halunnut antaa Iltalehdelle mitään kommenttia ohjelmaan liittyen. Nyt kuitenkin selvisi, että Hannan (yksityisen) Instagramin biossa on ilmeisesti enkelihymiö ja sydän. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin...
No tuo ei tarkoita kyllä mitään. Monellakin on enkelihymiöitä ja sydämiä. Voi tarkoittaa vain kiitollisuuttakin,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tytön oikea nimi.
Oho mikä KYSiä vaivaa? Suostuivat sektioon noin vain. :O Kyllä ensin pitää vähintään 12 h alakautta yrittää, muuten ei voi synnytykseksi sanoa.
Suomessahan sairaanhoitopiirit kilpailevat siitä, missä on pienimmät sektioprosentit.
Vierailija kirjoitti:
Jos nimen G:llä haluaa, niin olisi löytynyt normaalimpiakin. Ja jos Nepaliin tms. haluaa viitata niin nepalilaisista nimistä löytyy sellaisiakin mistä kiusattaisiin vähemmän. Miksi pitää tehdä pienelle viattomalle lapselle noin?? Toivottavasti edes toinen nimi on joku fiksumpi minkä voi vaihtaa käyttöön.
Nehän sanoivat tuossa Iltalehden artikkelissa ettei Gurda ole lapsen oikea nimi. Sitä eivät paljastaneet. Halusivat kai peitenimen tai sitten oli lapsen kutsumanimi.
Vierailija kirjoitti:
Jonni ja Krista kertoivat Iltalehden jutussa että Gurda ei ole lapsen oikea nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tytön oikea nimi.
Kiitos selvennyksestä Krista!
Kunnon miestä ei oikein löydy. Käyttäkää puhdasta klinikkahoitoa.Hyvä tuli.Päädyin iitse tähän kun miehet jotka tarjoutuivat isiksi olivat yleispörrääjiä Turun yössä ja voin vain kuvitella siittiöiden laadun.
Vierailija kirjoitti:
Oho mikä KYSiä vaivaa? Suostuivat sektioon noin vain. :O Kyllä ensin pitää vähintään 12 h alakautta yrittää, muuten ei voi synnytykseksi sanoa.
Suomessahan sairaanhoitopiirit kilpailevat siitä, missä on pienimmät sektioprosentit.
Kylläpäs paistaa katkeruus rivien välistä. Kyllä sektioihin, jotka on suunniteltu etukäteen toteutettavaksi mm. terveyssyistä, suostutaan kaikkialla ihan "noin vain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs paistaa katkeruus rivien välistä. Kyllä sektioihin, jotka on suunniteltu etukäteen toteutettavaksi mm. terveyssyistä, suostutaan kaikkialla ihan "noin vain".
Kenenkään ei ole Suomessa pakko synnyttää alakautta. Kumma kyllä minullekin se kerrottiin vasta epäonnistuneen synnytyksen jälkeen (meinattiin lapsen kanssa molemmat kuolla ja synnytys päätyi lopulta sektioon), kun totesin että se oli sitten siinä, että ei enää koskaan toiste. Pelkopolilla käymistä se kyllä vaatii. Myös terveyssyistä toki suunnitellun sektion saa.
Jättäisitte Riinan ja Arin rauhaan. Harmi, että heillä ei onnistunut, mutta sellaista elämä joskus vaan on. Riinalle toivoisin parisuhdetta ja lasta, jotta hän pystyisi toteuttamaan kotiäitinä olemisen haaveet. Arille toivoisin myös parisuhdetta, mutta en välttämättä lasta. Kyllä lapsi tarvitsee äidin elämäänsä.
Hannasta haluaisin vain kuulla onhan kaikki hyvin?
Krista ja Jonni: ihana loppu heillä❤️