Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL

Vierailija
16.03.2020 |

Alkaa tänään kello 21. Aiotko katsoa?

Kommentit (1457)

Vierailija
1401/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä Hannan instassa minäkin näin jo pari viikkoa sitten enkeli-emojin ja sydämen.

Vierailija
1402/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään osallistujalla julkista instagram-tiliä?

Mulla pisti kovasti silmään kun Jonni lähti synnytyksestä kotiin nukkumaan, ja synnytyksen aikana makoili ja jätti Kristan pärjäilemään itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hannan vauva mahdollisesti down?

Kuvassa vauvan silmät ovat kiinni mutta olen tuntenut down-vauvan ihan syntymästä asti ja kovasti näyttää samalla.

Down- lapsi on ihanan hellyyttävä. Hanna kertoi, ettei tee tutkimusta, koska oli niin tai näin vauvaon tervetullut. Hieno asenne.

Vierailija
1404/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi harmittamaan, kun Krista koki olonsa ulkopuoliseksi synnytyksessä ja sanoi, että piti lasta vähiten sylissä. Jonni ei vaikuttanut miltään super tsemppaavalta, jos oma mieheni olisi kertonut lähtevänsä kotiin nukkumaan ja syömään, kun itse olen hirveissä tuskissa, niin ei olisi tarvinut osallistua loppusynnytykseen. Toki he eivät ole aviopari, mutta kyllä silti varmasti olettaa saavan lapsen isältä vähän tsemppausta ensisynnyttäjänä.

Vierailija
1405/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Ari on niin paljon ikäistään vanhemman näköinen? Onkohan nesteytys kunnossa?

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Voisiko olla mahdollista, että on valehdellut ikänsä noin kymmenellä vuodella alaspäin. Tunteeko kukaan tätä Aria ja tietääkö sen oikeaa ikää?

Ari näytti vanhentuneen ohjelman kuluessa, Riina puolestaan vaikutti hieman lihoneen. Taisi ottaa niin koville tuo kaikki. Toivottavasti molempia onnistaa jatkossa, tavalla tai toisella.

Vierailija
1406/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk kirjoitti:

Mulla pisti kovasti silmään kun Jonni lähti synnytyksestä kotiin nukkumaan, ja synnytyksen aikana makoili ja jätti Kristan pärjäilemään itsekseen.

Taisi tulla Jonnille huono olo/pyörrytys, ja sen takia pani pitkäkseen välillä. Kiitettävästi näytti kyllä sitten osallistuvan vauvan hoitoon. Siinä on tietysti sekin vaara, että vauvan äiti tuntee itsensä toistaitoiseksi, kuten nyt aluksi taisi tapahtua.  Varmaan tuo jo nyt korjaantunut, kun Krista on vauvansa pääasiallinen hoitaja.

Vierailija
1407/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiineys taattu kirjoitti:

olen minäkin useampaa naista pannut "väärällä nimellä" kortonkin olen kesken leikin ottanut pois ja rojut sisään. 3 on soitellut naapurin vaarille ja isäksi pyytäneet on niille makeesti naurettu

on niitäkin jotka nainen on pannut maksamaan elarit kun ei oo ollut kypsyyttä isäksi. 

Vierailija
1408/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa vauvan silmät ovat kiinni mutta olen tuntenut down-vauvan ihan syntymästä asti ja kovasti näyttää samalla.

Down- lapsi on ihanan hellyyttävä. Hanna kertoi, ettei tee tutkimusta, koska oli niin tai näin vauvaon tervetullut. Hieno asenne.

No voi jeesus sentään. Ihan tavalliselta vauvalta näytti, samoin kuin se keijuhymiö instassa näytti aivan keijulta! Hänelle joka enkelin näki, suosittelen käyntiä Specsaverssillä!

Vierailija
1409/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi viirussa oli lapsen silmät

Vierailija
1410/1457 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk kirjoitti:

https://www.instagram.com/araalto/ 

https://www.instagram.com/marsoulis/

Vierailija
1411/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan lapsi on viirusilmineen ihan saman näköinen kuin ystävän down lapsi oli vauvana, ei siinä mitään pahaa, nyt tuo lapsi on ihana kymmenen vuotias tyttö.

Vierailija
1412/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannan lapsi on viirusilmineen ihan saman näköinen kuin ystävän down lapsi oli vauvana, ei siinä mitään pahaa, nyt tuo lapsi on ihana kymmenen vuotias tyttö.

No ei näyttänyt kyllä yhtään downilta. Millä laseilla te oikein katselette, ihan kun haluaisitte että vauvalla olisi joku ”vikana”.

Vierailija
1413/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei Hannaa haittaa vaikka vauvalla olisikin down. Hän ei halunnut siihen liittyviä tutkimuksia. Miksi se haittaisi ketään muutakaan? Onnellisempi sellainen ihminen voi elämänsä elää kuin vaikkapa jostain kivuliaasta sairaudesta kärsivä. Hanna ja vauva ovat ihan pikkuperhe.

Ihmettelen kyllä Riinaa ja änkyröintiä loppuun asti. Hassua, ettei hän ajattela asiaa siltä kannalta, että oli hyvä, kun lasta Arin kanssa ei tullut heti ja heidän väliset komminukaation-ongelmat ja Arin luonne selvisi ajoissa. Nyt hän voi valita sen, ettei ole Arin kanssa missään tekemisissä, lapsen kanssa se ei olisi ollut mahdollista vaan lopputuloksena ehkä raju huoltajuusriita.

Olisin Riinan asemassa ollut todella onnellinen, ettei yhteistä lasta itselle sopimattoman tyypin kanssa tullut... mutta ei, hän olisi hommaa jatkanut. Hullu muija. Luuliko, että silmien pyörittely ja paheksunta Arin elämäntapaa kohtaan olisi Arin muuksi muuttanut?

Vierailija
1414/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken henkilöä tunne niin olen tosi onnellinen Hannan puolesta, että lopulta teki lapsen YKSIN. Se Marco olisi ollut liian tuuliviiri isäksi. Ohjelmallekin hyvä, että yksi teki lapsen lopulta yksin. Naisillehan se onnistuu näin. 

Epäilen Riinan ihastuneen Ariin ja loppupeleissä se suuttuminen eri vaiheissa johtui mustasukkaisuudesta ja siitä, että huomasi ettei heille voi suhdetta tulla kun Ari kulkee vain miesten kanssa. Riina tarvitsisi oikean miehen ja ehkä häneen nyt joku ottaa yhteyttä. 

Kristan ja Jonnin kuvio on niin erikoinen, että en tiedä mitä ajattelisin, koska itse en pystyisi tuohon. Kai. Hyvä kun heille on hyvä asua yhdessä ja kaikki hoituu. Toivottavasti jatkossakin hoituu. Molemmat vaikuttaa tosi rauhallisilta, joten sen puoleen ei tulle ongelmaa.

Kaikkein paras tulos tuli kyllä Hannalle. Ei hän sihen tarvitse mitään lapsen isää. Kun löytää sen oman miehen niin siinä on sitten lapselle isä, vaikka ei biologinen olekaan. 

Vierailija
1415/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikken henkilöä tunne niin olen tosi onnellinen Hannan puolesta, että lopulta teki lapsen YKSIN. Se Marco olisi ollut liian tuuliviiri isäksi. Ohjelmallekin hyvä, että yksi teki lapsen lopulta yksin. Naisillehan se onnistuu näin. 

Epäilen Riinan ihastuneen Ariin ja loppupeleissä se suuttuminen eri vaiheissa johtui mustasukkaisuudesta ja siitä, että huomasi ettei heille voi suhdetta tulla kun Ari kulkee vain miesten kanssa. Riina tarvitsisi oikean miehen ja ehkä häneen nyt joku ottaa yhteyttä. 

Kristan ja Jonnin kuvio on niin erikoinen, että en tiedä mitä ajattelisin, koska itse en pystyisi tuohon. Kai. Hyvä kun heille on hyvä asua yhdessä ja kaikki hoituu. Toivottavasti jatkossakin hoituu. Molemmat vaikuttaa tosi rauhallisilta, joten sen puoleen ei tulle ongelmaa.

Kaikkein paras tulos tuli kyllä Hannalle. Ei hän sihen tarvitse mitään lapsen isää. Kun löytää sen oman miehen niin siinä on sitten lapselle isä, vaikka ei biologinen olekaan. 

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
1416/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä Youtube-videossa Ari puhui todella kauniisti Riinasta. Siinä kävi myös ilmi, että yhden raskauden epäiltiin oleva kohdun ulkopuolinen, mutta Riina ei ollut tästä epäilystä puhunut Arille mitään.

Vierailija
1417/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä Youtube-videossa Ari puhui todella kauniisti Riinasta. Siinä kävi myös ilmi, että yhden raskauden epäiltiin oleva kohdun ulkopuolinen, mutta Riina ei ollut tästä epäilystä puhunut Arille mitään.

saahan sitä kauniisti puhua ja puhdistaa mainettaan mutta riinaa kohtaan oli aika ilkeä ja lopuksi välinpitämätön. unohtaakin olisi halunnnut koko jutun.

Vierailija
1418/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No youtube-videollahan hän sanoi olevansa bi ja että on kyllä naisenkin vieteltävissä, jos nainen on sopiva. Liekkö antanut noin ymmärtää Riinallekin.

Vierailija
1419/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä roikkuiko Riina tuossa lapsenteossa Arin kanssa taloudellisista syistä niin pitkään? Hänhän taisi mainita, ettei ole rahaa hedelmöityshoitoihin? Olisiko Ari muutenkin varakkaampi kuin Riina ja hän tovoi Arin maksavan enemmän lapsen kuluja tai jotain. Minusta noin epätoivoinen ei pidä olla.

Ari jos on itsepäinen ja aika määrätietoinen,  kumppanuusvanhemmuudessa olisi saattanut olla joku epätasapaino ja pahimmillaan Rinan osaksi olisi jäänyt vain lapsen synnyttäminen ja huoltajuus olisi aikaa myöten siirtynyt kokonaan Arille.

Hanna hoiti homman mallikkaasti ja saa kasvattaa lastaan ilman turhia riitoja. Marko tosiaan on aivan liina tuuliviiri isäksi. Riitaisa parisuhde on rsiki lapsen milenterveydelle ja niin oliis riitaisa kumppanuusvanhemmuuskin. Toivottavasti Riinakin näkee tämän myöhemmin niin omalta kohdaltaan.

Vierailija
1420/1457 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saahan sitä kauniisti puhua ja puhdistaa mainettaan mutta riinaa kohtaan oli aika ilkeä ja lopuksi välinpitämätön. unohtaakin olisi halunnnut koko jutun.

Kyllä Riinankin käytös on ollut välinpitämätöntä ja lisäksi lapsellista. (Ei vastaa viesteihin, tuhahtelee, pyörittelee silmiään) Itse en ainakaan kovin hymyssä suin olisi pystynyt Riinan kanssa enää lopussa kommunikoimaan.

Ketju on lukittu.