Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Miksi mulla ei näy ruutu plussassa katsottavana jo seuraava jakso, eli finaali? Yleensä on tullut ma klo 21. Muilla samaa ongelmaa? Tilaus on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavaa kun ei näy nyt toi viimeinen jaksa, vaikka muut näkyneet tässä vaiheessa
No älä! Koko päivän oottanut...
Yleensä ohjelmien finaalit tulevat samaan aikaan sekä telkkarista että suoratoistopalvelusta.
Minusta tuo on huijausta, että päätetty ettei Ruudun tilaajatkaan saa katsoa ensi viikon jaksoa etukäteen. Sen takia sen koko Ruudun tilasin. Halutaan ilmeisesti kaikille grande finale samaan aikaan etteivät toiset pääse etukäteen paljastamaan juonikäänteitä, että kappas, Jonni ja Krista saivat tytön ja kappas, niin sai Hannakin ja Ari ja Riina eivät saaneet lasta. Vau, miten jännää! Minäkin olen odottanut, että saan lapset nukkumaan ja mässyttää suklaata sohvalla ja katsoa tuon viimeisen jakson.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ohjelmien finaalit tulevat samaan aikaan sekä telkkarista että suoratoistopalvelusta.
Aikas k*setusta tommonen. Mitä hyötyä on nähdä niitä muitakaan jaksoja viikkoa aikaisemmin jos finaalia joutuu sitten odottamaan kaksi viikkoa?
Riina on todella negatiivinen ihminen ja muutenkin luotaan pois työntävän oloinen... En ihmettele miksi on jäänyt sinkuksi
Joo, Ruutu+ on näköjään aika turha kun ei finaalia pääse katsomaan yhtään aiemmin. Mutta sama näköjään muidenkin tosi-tv -ohjelmien kanssa, esim. Farmin finaalijakso tulee myös vasta ensi viikolla sekä Ruutuun että ilmaispuolelle. Selviytyjät Suomessa oli samanlailla. Tempparien finaalijaksot pääsee näköjään katsomaan aiemmin Ruutu+:ssa, se onkin poikkeus.
ääääh.... finaaliherkut on jo syöty ja tämän takia ruutu + -tilaus maksettu, eikä vieläkään näy :(
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ruutu+ on näköjään aika turha kun ei finaalia pääse katsomaan yhtään aiemmin. Mutta sama näköjään muidenkin tosi-tv -ohjelmien kanssa, esim. Farmin finaalijakso tulee myös vasta ensi viikolla sekä Ruutuun että ilmaispuolelle. Selviytyjät Suomessa oli samanlailla. Tempparien finaalijaksot pääsee näköjään katsomaan aiemmin Ruutu+:ssa, se onkin poikkeus.
Siis eikä! Eli tän finaalin näkee nyt kuitenkin vasta ensi viikolla? No enpä olis tilausta ottanut, jos olisin tämän tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ari teki väärin jo alussa kun ei kertonut pitävänsä miehistä. Nainen ehtii jo ihastua, niin tottakai on petetty olo kun todellisuus tulee ilmi. Ja vaikka kuinka sen antaisi toiselle anteeksi huijauksen, jää se helposti kaihertamaan.
Riina teki väärin kun oletti heti alusta että nyt ollaan parisuhteessa. Ari on tehnyt selväksi, että parisuhdetta ei ole eikä tule. Ei tuosta tulisi mitään jos siinä olisi lapsi mukana. Nyt ero vaan ja molemmille uudet kumppanit vanhemmuuteen.
Mua ainakin henkilökohtaisesti pelottaisi hankkia lapsi miehen kanssa, joka metsästää itselleen mies kumppania. Kun tilanne on noin auki, eikä tulevasta tiedä, pitäisin sitä jonkin näköisenä riskinä. Ja mitäänhän ei tulevaisuudesta muutenkaan tiedä, mutta en lähtisi tuohon.
Eihän tuo Riina tee muuta kun tiuski! Ärsyttävä finninaama
onneksi pääsi Ari eroon noin myrkyllisestä ihmisestä. Ajatelkaapa jos tuo luonne olisi paljastunut vasta lapsen synnyttyä, joutuis olla loppuelämänsä kiinni tossa muijassa ja sen kiukutteluissa.
riina puhui enemmän mitä palstalta olin saanut käsityksen. ei heillä vaan keskinäinen kommunikaatio toiminut, yhtä lailla kummatkin syyllisiä.
Voihan nenä, itsekin odottanut koko päivän innolla vikan jakson näkemistä! No ensi viikolla sitten, ehkäpä sitä vikaa jaksoa kuvataan vielä tällä viikolla ja sen takia ei näy vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin henkilökohtaisesti pelottaisi hankkia lapsi miehen kanssa, joka metsästää itselleen mies kumppania. Kun tilanne on noin auki, eikä tulevasta tiedä, pitäisin sitä jonkin näköisenä riskinä. Ja mitäänhän ei tulevaisuudesta muutenkaan tiedä, mutta en lähtisi tuohon.
En mäkään haluaisi kumppanuusvanhemmaksi miestä, joka on erittäin aktiivinen deittailija tai jolla olisi useita seksikumppaneita. Se antaisi epävakaan mielikuvan, enkä luottaisi siihen, että hän kykenisi asettamaan mahdollisen tulevan lapsen etusijalle elämässään. En muutenkaan haluaisi lapselle isää, jonka kumppanit vaihtelevat tiuhaan tahtiin. Varsinkaan, jos niitä ihastumisen ensihuumassa esiteltäisiin aina lapsellekin.
Kylläpä oli ankeaa ja kiusallista seurattavaa tuo Riinan ja Arin kärvistely! Ja näköjään jatkuu finaaliin saakka. Riinasta tuli mieleen Jabba the hut, kun mätti kitkeränä croissantiaan, eikä kyennyt minkäänlaiseen rakentavaan kommunikointiin. Passiivis-aggressiivinen ja epäkypsä tyttö, jota en vaan pysty symppaamaan, vaikka itsekin olen kokenut niin keskenmenon kuin turhan yrittämisen tuskan. Ja vaikkei Arikaan kovin tasapainoiselta vaikuta, uskalsi sentään lopulta olla suora ja ottaa vastuun homman päättämisestä.
Oon ikionnellinen, ettei Riinan ja Arin vauvahaave toteutunut keskenään. Heidän molempien parhaaksi.
Arissakin on vikansa. Riina on kuitenkin todella negatiivinen ja tiuskiva persoona, eikä osaa sanoittaa ajatuksiaan... Muljauttelee vaan tyhmänä silmiään.
Eihän Riinan ja Arin välillä nähty mitään keskustelua. Toisilleen tiuskimista ja vittuilua vaan. Miten nämä ovat muka tulleet hyvin toimeen jossain vaiheessa?
Raivostuttavaa kun ei näy nyt toi viimeinen jaksa, vaikka muut näkyneet tässä vaiheessa