Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen miksi tuo Riina on hakenut ohjelmaan. Tosi mukavan ja tasapainoisen oloinen, hyvä työpaikka ja muutenkin elämänasiat järjestyksessä. Perusnättikin. Ja hänellä ikää kuitenkin vasta 30. Eiköhän aikaa kumppanin etsimiseen kuitenkin olisi ollut ja varmasti kelpaisi monelle.
Riina on juuri sellainen "tavallinen" nainen, joka ei miehille kelpaa, vaikka minustakin hän on ollut fiksu, mukava ja flirttaillessaan nätti. Ja normaalipainoinen. Deittaillessa on ihan älyttömän vaikea löytää mitään järkevää seuraa. Tiedän, kun olen itse myös "tavis".:)
Normaalipainoinen??
Vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä ja olisi varmaan hyvä äiti. Mutta itse veikkaan että painon ja ulkonäön takia ei ole kumppania löytynyt.
Mikä vika ulkonäössä? Ihan perus.
Mautonta ja asiatonta kommentointia Riinasta, joka on nätti symppis nuori nainen. Kaikkea hyvää hänelle ja onnea kumppanuusvanhemmuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mautonta ja asiatonta kommentointia Riinasta, joka on nätti symppis nuori nainen. Kaikkea hyvää hänelle ja onnea kumppanuusvanhemmuuteen.
Kuule kaikilla on omat kauneuskäsityksensä, eikä siinä ole mitään asiatonta että vastasin rehellisesti esitettyyn kysymykseen. Joku kysyi, mitä vikaa/häiritsevää häben ulkonäössään on ja minä vastasin oman mielipiteeni.
Jos hän on sinun mielestäsi kaunis, niin ok. Ei siinä mitään.
Nyt vasta hoksasin että Marco oli Suomen surkein kuski ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta hoksasin että Marco oli Suomen surkein kuski ohjelmassa.
Pitkät piuhat
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee kyllä MEGAPALJASTUS SARJAAN!!
Eli älä lue jos et halua tietää etukäteen mitään.....
Näin juuri äsken Hannan lähtevän Kuopion yliopistollisesta sairaalasta vastasyntynyt vauva sylissä!!! :D ja kyllä olen aivan varma että se oli sama henkilö, näin aivan lähietäisyydeltä ja kuulin hänen puhuvan mukana olleelle toiselle naiselle. Muutaman päivän ikäinen vauva oli! Eli varmaan lähti nyt synnytysosastolta. Ihan häkellyin kyllä, en oo ikinä ennen nähnyt ketään tv:stä tuttua livenä! Eipä täällä Kuopiossa niitä niin usein tuu vastaan.
Mutta tätä vauvaa tuskin sarjassa nähdään, kun tosiaan nyt vasta tällä viikolla syntynyt. Oli kyllä ihan älyttömän suloinen pieni vauva, oma vauvakuume paheni just aika lailla... :)
Jos on totta, olen kyllä todella onnellinen hänen puolestaan, oli saanut vauva sitten alkunsa millä tavalla tahansa. <3
Onkohan Riinan vauva jo syntynyt? Tai Kristan?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Riinan vauva jo syntynyt? Tai Kristan?
Jommankumman ainakin on, koska sarjan alkaessa lehtijutuissa kerrottiin että ensimmäinen vauva on jo syntynyt ja se näytetään sarjassa!
Juu ei liene kiellettyä puhua näistä ohjelmassa esiintyvistä henkilöistä. Jos sattuu asumaam lähistöllä tai näkee työntämässä vaunuja, niin kai se aika näkyvää silloin on
Mikäköhäm toi vihjaus Arin ja Riinan suurista tunteista on?
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhäm toi vihjaus Arin ja Riinan suurista tunteista on?
No oisko vaikka +
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee kyllä MEGAPALJASTUS SARJAAN!!
Eli älä lue jos et halua tietää etukäteen mitään.....
Näin juuri äsken Hannan lähtevän Kuopion yliopistollisesta sairaalasta vastasyntynyt vauva sylissä!!! :D ja kyllä olen aivan varma että se oli sama henkilö, näin aivan lähietäisyydeltä ja kuulin hänen puhuvan mukana olleelle toiselle naiselle. Muutaman päivän ikäinen vauva oli! Eli varmaan lähti nyt synnytysosastolta. Ihan häkellyin kyllä, en oo ikinä ennen nähnyt ketään tv:stä tuttua livenä! Eipä täällä Kuopiossa niitä niin usein tuu vastaan.
Mutta tätä vauvaa tuskin sarjassa nähdään, kun tosiaan nyt vasta tällä viikolla syntynyt. Oli kyllä ihan älyttömän suloinen pieni vauva, oma vauvakuume paheni just aika lailla... :)
Jos on totta, olen kyllä todella onnellinen hänen puolestaan, oli saanut vauva sitten alkunsa millä tavalla tahansa. <3
Tästä TV-ohjelmasta on siis seurannut pelkkää hyvää. Paheksujat jäävät narisemaan omassa ikävässä seurassaan.
Illan jaksoa odotellessa katsoin jo uudet klipit Ruudusta. Onneksi Hanna tajusi jättää Marcon ja toivottavasti jatkaa yksin hedelmöityshoitoihin. Sitten kun hän on saanut lapsen ja sitä kautta sisäisen rauhan, niin on helpompi etsiä myös loppuelämän kumppania. Oli jo alusta asti selvää, että Marco on jotenkin epävakaa ja riitaisa persoona. Tuollaisiin miehiin oon törmännyt niin paljon, jotka lupailevat paljon, mutta ratkaisun hetkellä kehittävät ongelmia, josta syyttävät naista. Noille miehille mikään ei lopulta ole hyvin ja he vain tuhlaavat naisten aikaa!
Tulin aidosti onnelliseksi Riinan ja Arin puolesta :)
Vierailija kirjoitti:
Illan jaksoa odotellessa katsoin jo uudet klipit Ruudusta. Onneksi Hanna tajusi jättää Marcon ja toivottavasti jatkaa yksin hedelmöityshoitoihin. Sitten kun hän on saanut lapsen ja sitä kautta sisäisen rauhan, niin on helpompi etsiä myös loppuelämän kumppania. Oli jo alusta asti selvää, että Marco on jotenkin epävakaa ja riitaisa persoona. Tuollaisiin miehiin oon törmännyt niin paljon, jotka lupailevat paljon, mutta ratkaisun hetkellä kehittävät ongelmia, josta syyttävät naista. Noille miehille mikään ei lopulta ole hyvin ja he vain tuhlaavat naisten aikaa!
On jo. ☺😍 Viiden päivän ikäinen nyt ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin ja Riinan vauva vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Hannan! Joku neropatti vissiin luuli, että on tosiaan kiellettyä kertoa nähneensä sarjan henkilön livenä ja vaati kommenttiani poistettavaksi. Mutta kerroin siinä, että näin eilen Hannan poistuvan muutaman päivän ikäisen vauvansa kanssa KYS:iltä. :)
Hanna on aika negatiivinen. Silti tolkun nainen.
Marco on todella lapsellinen ja vastuuton, kun päällimmäisenä mielessä miesrakkaan löytäminen... Siksi hyvä, ettei Hanna raskautunut eka kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Hannan! Joku neropatti vissiin luuli, että on tosiaan kiellettyä kertoa nähneensä sarjan henkilön livenä ja vaati kommenttiani poistettavaksi. Mutta kerroin siinä, että näin eilen Hannan poistuvan muutaman päivän ikäisen vauvansa kanssa KYS:iltä. :)
Oi, ihanaa! Olihan Hanna tiukan oloinen, mutta sellainen naisen kuuluukin olla, kun on lapsista kyse. Jos nainen käyttäytyisi kuten Marco, niin vauva olisi pian tuuliajolla. Hanna oli muuten kyllä niin hauska, rento ja sosiaalinen tyyppi, että varmasti vielä löytää samanhenkisen miehen itselleen.
Minulle jäi sellainen mielikuva, että se Sanna avautui vähän liikaan kokemistaan takaiskuista ja siitä, kuinka viime vuosina on ollut rankkaa. Hän vaikutti jotenkin hieman surulliselta. En tiedä, olisiko hän oikeasti ollut valmis kumppanuusvanhemmuuteen tai edes halunnut sitä välttämättä.