Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL

Vierailija
16.03.2020 |

Alkaa tänään kello 21. Aiotko katsoa?

Kommentit (1457)

541/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös peräänkuulutan talouspuolen läpikäyntiä. Lapsi maksaa. Kuka haluaa lasta johonkin kämäseen yksiöön, jossa ei ole tilaa eikä pihaa. Rahaa on oltava, onnellisen lapsen pitäisi saada harrastaa ja ulkoilla sekä syödä laadukasta ruokaa. Siis sen muun vanhemmuuden ja rakastamisen lisäksi. Tää on fakta.

Vierailija
542/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kaikkia näitä naisia yhdistää yksi asia ja se on matala itsearvostus.

Ei kukaan itseään arvostava nainen lähde sijaissynnyttäjäksi homomiehelle.

Itseään arvostava nainen joka arvostaa myös äitiyttä hankkii rakastavan ja toimivan parisuhteen ja hankkii lapsia vasta, kun hänellä on rinnalla mies, joka on ansainnut tulla isäksi ja jolla on annettavaa isänä ja perheen huoltajana.

Äitiyttä ja perhettä arvostava nainen ei lähde tällaiseen pelleilyyn, jossa perhe-elämään täysin epäsopiville miehille tehdään luonnottomalta tavalla lapsia.

Jokainen näistä naisista olisi varmasti halunnut oikean perheen, mutta olivat itse jollain tavalla niin rikkinäisiä, että nyt ollaan tässä.

En voi tuntea muuta kuin syvää sääliä heitä ja tulevia lapsia kohtaan.

Eihän nainen tässä ole vain sijaissynnyttäjä homomiehelle. Hän on äiti omalle lapselleen. Kummallakin osapuolella on omat tavoitteensa ja pyrkimyksensä. Huonolla itsetunnolla ei ole asian kanssa mitäön tekemistä. Minusta ennemminkin h.....tin rohkeaa...

On kyllä h...ton rohkeaa työntää itsensä tuollaiseen soppaan vain koska haluan lapsen. Kukaan noista ei ole edes ajatellut käytäntöä sen pidemmälle: koppiin mahtuu varmasti se sänky ehkä, millä rahalla se pentu elätetään, mitenpä kun lapsi sairastuu omalla hoitovukilla niin tukiverkot on missä? Eikun mä haluun silti sen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kodit oli jotenkin epäsiistejä ja vaatimattomia... Ihme, ettei tuon ikäisillä olisi enempää ja kodikkaampaa.

Vierailija
544/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö tää Marco kaikki Nelosen realityt läpi? Oli mukana myös Kymppitonnissa. Tosi epäilyttävää.

Vierailija
545/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että televisiossa ei ole näytetty parien keskustelua rahasta ei tarkoita, ettei keskustelua olisi käyty. Ohjelmaan päätyy varmasti hyvin pieni osa kuvatusta materiaalista.

Vierailija
546/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ydinperheilläkään ole tukiverkkoja ympärillään. Elämässä voi muutenkin tapahtua mitä vain. Vaikka tukiverkot nyt tässä hetkessä olisivat, ei niiden varaan voi kukaan laskea. Vaikka sille omalle puolisollekin voi tapahtua jotain, minkä johdosta ei kykene lapsesta huolehtimaan. Onko ohjelmassa tullut ilmi, ettei kenelläkään mitään tukiverkkoja ole?

Onnistuu kai se muutto isompaan asuntoon lapsen syntymän jälkeekin. Vai moniko asuu asunnossa, jossa on heti valmiina omat huoneet kaikille tuleville lapsille, vaikkei ensimmäinenkään ole vielä alullaan?

Vierailija
547/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisi tämän ohjelman vastaavan ja leikattavan vähän enemmän siihen suuntaan että kävisi ilmi oikeasti se miten lapseen on varauduttu eikä se että kihikiii nyt me juodaan kahvia muumimukeista ja kihikii näin isoilla ruiskuilla. Voi kiesus.

Btw Arin saalis ei ollut paljon mitään - itsekin hoidoissa oltu ja olen nähnyt parempia saaliita joita on sisään työnnetty.

Ihan aivoton ohjelma, ja vääristää totuutta että näin tää lapsi vaan hankitaan kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen kun nyt tärppäsi sopiva tyyppi!

Vierailija
548/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kolmen VIIKON tuntemisen jälkeen

Vierailija
549/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä näyttää televisiossa keskustelua asumisjärjestelyistä, rahasta ja arjen hoitamisesta sillä sitähän se lapseen varautuminen ja hankkiminen on (toivottavasti) eikä sitä että pistä sä tohon purkkiin ja mä laitan sisälle. Apinakin osaa purkittaa.

Vierailija
550/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Marco on ollut Napakympissä ja Suomen surkein kuski ohjelmassa ennen. Instassa valtavasti kuvia omasta ........ Marsoulis.  Onko tämä kaveri teidän mielestänne hankkinut uraa ja opsikellut pitkälle, hankkinut oman asunnon ja kauan harkinnut ja sioutunut lapsen kasvatukseen kuopiolaisen 39 -vuotiaan naisen kanssa. Ei se nyt siltä yhtään vaikuta. Lapsi puotipuksun yksiöön.  Kuka sen lapsen elättää jos molemmat vaikuttavat aika varattomilta. Miksi rahasta ei puhuta mitään. Tämäkö poika sanoi että Hanna vie kaikki mun rahtat. Huono kuuluvuus koko ohjelmassa. Tästä ohjelmasta saa vaikutuksen ,että jotkut hakevat vain julkisuutta. Suurin saavutus on Julkkis. Kai siitä joku maksaa jotain.

Marco on selvästi lähtenyt mukaan vain julkisuutta saadakseen. Ei voi kuin ihmetellä tämän ohjelman tuottajia ja asiantuntijoita. Voi lapsiraukka, mihin syntyy.

Vierailija
551/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin moraaliton ohjelma.

Jos nyt pakko ois lapsi tehdä epämääräisen "kumppanin" kanssa, ainakin se vaatisi piiiitkän tutustumisajan. Riina ja Ari ryhtyi sitten heti hommiin. Järkyttävää.

Ja miksi ylipäätään tehdä lapsi lähtökohtaisesti ei-ydinperheeseen.

Itsekkyyden huipentuma: MINÄ haluan lapsen. Minulla on OIKEUS haluta ja saada lapsi. Missä LAPSEN oikeudet? Mahtava lähtökohta syntyä tuollaisena haluamisen kauppatavarana.

Minä taas väitän, että perhe perustetaan aina itsekkäistä syistä. Suvunjatkamisvietti sen saa aikaan, ja nimenomaan OMAN suvun jatkamisen halu. Jos olisimme epäitsekkäitä, niin antaisimme oman suvun sammua ja jättäisimme kaiken hyvän muille, jopa mahdolliset itse hankkimamme rikkaudet ja henkisen perinnön.

Vierailija
552/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kodit oli jotenkin epäsiistejä ja vaatimattomia... Ihme, ettei tuon ikäisillä olisi enempää ja kodikkaampaa.

En ollut näköjään ainoa, joka tähän kiinnitti huomiota. Arin ja Riinan kämpät näytti kuin joltain sekaisilta opiskelijakämpiltä. En tarkoita, että pitäisi olla sisustettu viimeisen päälle, mutta vaatimattomampikin koti näyttää aina paremmalta kun on siistiä. Ja kun tiesivät että kuvataan materiaalia telkkariin, olisivat vähän voineet vaivautua siistimään paikkoja.

Vierailija
553/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että seksuaalivähemmistöjä saa tässä ketjussa haukkua miten sielu sietää, mutta annas olla, jos vähänkin epäilet heteromiehen motiiveja, niin eipä julkaista. Rigghhtt....

Vierailija
554/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt oikeasti lähtee tällaiseen ohjelmaan mukaan...? Nämä lapset ovat kuitenkin sitten lastensuojelun asiakkaina jossain vaiheessa, kun vanhemmista ilmeneekin ties mitä elämänhallinnan ongelmaa. Huoh. Tällaiset ohjelmat, joissa on alaikäiset mukana, pitäisi lailla kieltää. Sama kaikki Super Nannyt. Kuinka moni haluaisi omien lapsuuden raivareiden ja hulluuksien olevan julkista kamaa...? Onko näiden lasten mielipidettä kysytty ja onko se tuon ikäisillä edes validi? Jotenkin ihan järkyttävää touhua.

Vierailija
555/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisi tämän ohjelman vastaavan ja leikattavan vähän enemmän siihen suuntaan että kävisi ilmi oikeasti se miten lapseen on varauduttu eikä se että kihikiii nyt me juodaan kahvia muumimukeista ja kihikii näin isoilla ruiskuilla. Voi kiesus.

Btw Arin saalis ei ollut paljon mitään - itsekin hoidoissa oltu ja olen nähnyt parempia saaliita joita on sisään työnnetty.

Ihan aivoton ohjelma, ja vääristää totuutta että näin tää lapsi vaan hankitaan kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen kun nyt tärppäsi sopiva tyyppi!

Kaupallisilla kanavilla on tapana painottaa shokkiarvoa ja jättää "tylsät syväanalyysit" vähemmälle.

Vierailija
556/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset osaavat laittaa kotinsa nätiksi ja itsensä myös jos joku kuvausryhmä tulee kotiin.  Olemus aika hoitamaton ja koti halvan ja sotkuisen näköinen.. Jos on sitten vielä vuorotyössä pitää lapselle saada yöhoitaja. Sehän on yleenä mummi. Outoa että  kaksi lapsellista köyhää vääntää muumumukilasta, eikä kukaan kysy miten aiot sen lapsen  .elättää.  Jostain sain sellaisen vaikutelman että kahdella osallistujalla olisi mielenterveysongelmaa taustalla. Yksinäisyyttää ja masennusta , koulupudokas ja velkavaneutta. Jos  35-- 50  aikuinen sinkku     on köyhä on   se varmaan jo jatkuva olotila hänellä.   Sitten vaan sos-huolto kutsuu lasta. Järkyttävä ohjelma.. Älkää vain tehkö tätä kukaan. Tyypit löytyy instasta tarkemin.   Toivotaan yhdessä ettei   mukissa  ollutkaan yhtään liikkuvaa. Huh-huh. kamalaa elämää....

557/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arilla ilmeisesti oli kuitenkin ihan normiduuni ja koiriakin? Vaikutti ainoalta, jolla oli vähän aikuisempi elämäntyyli.

Käytiinkö näiden työt ja ammatit läpi jossain?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
558/1457 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä kaikilla kommentoijillakaan oo ihan kaikki inkkarit kanootissa, jos toisen työ ja varallisuus vaikuttaa suoraan siihen onko hyvä vanhempi. Hetero, homo, aseksuaali, tai muu. Ihmisiä olemme kaikki. Haluamme kaikki olla onnellisia elämässä. Haluamme rakkautta ja kenties perhettä myös. Ennen kaikkea haluamme että voimme elää elämää kuten itse parhaaksi näemme ilman muiden tuomitsemista. Toivomme ehkä löytävämme ympärillemme samanhenkisiä ihmisiä ja toivomme että muut ihmiset osaisivat kunnioittaa erilaisuutta. Ihmisessä ei myöskään tarvitse olla mitään vikaa mikäli ei löydä parisuhdetta jossa toiveet kohtaisi. Ajat ovat muuttuneet. Nykyään on nuorilla aikuisilla melko yleistä, ettei lapsia haluta ollenkaan. Rakkaus on siinä mielessä tahdosta riippumaton, ettei se aina katso olisiko rakastaminen kuinka järkevää. Järjellä ei voi rakastua.

Vierailija
559/1457 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle aromanttisena aseksuaalina tämä sarja kuulosti lupaavalta. Kaikkien hää-deitti-exä-realitysarjojen keskellä tämä formaatti oli ensimmäinen pariutumissarja, johon pystyin samaistumaan edes hetken ajatuksen tasolla. Että lapsen molemmat biologiset vanhemmat olisivat hänen elämässään mukana, ettei vanhemmuuden vastimuksena silti olisi romantiikka ja seksi, että myös minä rajoitteineni voisin ehkä sittenkin olla vanhempi joskus. Minulla oli suuret odotukset sarjan suhteen, syväluotaavia keskusteluja kumppanuusvanhemmuuden vaatimuksista, haastatteluja jo olemassa olevien kumppanuusvanhempien kanssa, infopläjäyksiä, ryhmäkeskusteluja ja vaikka mitä.

Kaiken tämän sijaan sarja on tähän mennessä vaikuttanut lähinnä vesitetyltä deittisarjalta ihmisille, jotka eivät itsekään tiedä mitä haluavat mutta haluavat silti vaan tehdä jotain. Yksikään ehdokkaista ei ole esim tainnut puhua kertaakaan syvällisemmin siitä, millaisia haaveita tai odotuksia hänellä on vauvan suhteen, minkä nyt luulisi olevan sarjan keskeisimpiä keskustelunaiheita. Ja muodostuneet parit vaikuttavat kaikki jollain oudolla tavalla deniaalisilta deiteiltä.

Olen pettynyt. Kohuhuomion hakemisen sijaan sarjan olisi ehdottomasti pitänyt olla asiallisempi, asiapainotteisempi ja osanottajien jotenkin kypsempiä tai enemmän tosissaan asian kanssa. Nyt pelkään että sarja tuottaa vain karhunpalveluksen kaikille nykyisille ja tulevillekin kumppanuuspareille ja heidän lapsilleen.

Vierailija
560/1457 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi ihmisen halu nostaa itsensä yläpuolelle tällä palstalla kyllä vahva!

Jos joku tarvitsee lapsettomuushoitoja tai on sinkkuuden vuoksi hakemassa kumppanuusvanhempaa, tai on ”liian” nuoria vanhempia, ovat normaalisti lisääntymiskykyiset hyeenalaumana kimpussa syynäämässä jokaisen virheen ja epäkohdan ”tuossa tilanteessa ei saisi haluta lasta”!

Ehkä se helpottaa syyllisyyttä omasta epätäydellisyydestä? Koska sellaisia me kaikki vanhemmat olemme. Emme valmiita vanhempia sellaisiksi tullessamme emmekä täydellistä lähimainkaan.

Minä pudistelen aina päätäni näiden teidän vaatimuslistojen kanssa. Omalla kohdallanne jätitte ne tekemättä kun raskaus ehti alkaa helposti.

Ketju on lukittu.