Jos sinun pitäisi aloittaa parisuhde jonkun esineen kanssa, minkä esineen valitsisit?
Katsoin dokkarin naisesta joka oli rakastunut Eiffel-torniin. Mikä olisi oma sydämesi valinta? P.s. huumorilla ottakaa.
Kommentit (39)
Playstation 5. Tarjoisi minulle tosi paljon viihdykettä pelien muodossa. Ja ohjainta voisi käyttää muuhunkin kuin pelaamiseen ;).
Sänkyni. Sen syliin aion ryömiä tänäänkin.
Joku pieni, jota on helppo kuljettaa mukana.
Jos olisi pakko valita, niin ehkä joku puu. Joku vakaa, vanha ja viisas kuusi. Ainakin osan ajasta asuisin kuusen luona metsässä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kasvihuone. On lämmin ja tuottaa ruokaa eli näin toisi oman osuutensa ruokapöytään. Minä kustantaisin ja huone tuottais.
Vartalotyyny. Se on kiva ottaa syliin ja halata iltaisin, niin ei tarvii mennä yksin nukkumaan.
Mun rakas auto. Voitasiin matkustella kaikkialle ja nukkua yhdessä, käydä abc:llä yhdessä tankkaamassa. Ei yhtään tylsää päivää.
Eiffeltorni kuulostaa kieltämättä aika hyvältä. Pitää kai nyt koittaa varastaa se siltä toiselta naiselta.
Peitto. Lämmin ja pehmeä. Meillä olisi salasuhde, koska en nyt kehtaisi sitä raahata jonnekin ravintolaan tai leffateatteriin tms. Tai toisaalta leffassa on kyllä välillä kylmä...
Passi. Voisimme yhdessä kiertää maapalloa ilman että tarvitsee vängätä matkasuunnitelmista. Lisäksi tulisi matkakulut vain yhdestä matkustajasta.
Dildo