Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Menen. Olen osa-aikainen siivooja eräässä terveydenhuollon yksikössä. Olen myös opiskelija, mutta luennoille en tietenkään voi mennä.
Toki menen, olen sairaanhoitaja ja ylimääräistä ollaan jo jouduttu tekemään koronaepidemian takia... Ja tämä on vasta alkua.
Töihin kunnes toisin ilmoitetaan, työpaikkana päiväkoti.
Enköhän, olen psykologi nuorten parissa. Toki etäyhteyksiä pitäisi suosia!
En tiedä, koska ohjeistus niin sekavaa tai lähinnä olematonta. Yliopistojen tilat suljetaan ja etätöitä ei saa tehdä vaikka työn luonne sen oikein hyvin sallisi. Ollaan kai sitten tekemättä mitään.
Kyllä. Laitoshuoltaja ja huolehdin omalta osaltani, että mahdollisimman moni välttäisi taudin.
Menen, teen kolmivuoroa yliopistosairaalan päivystyslaboratoriossa.
Todellakin menen. Sairaanhoitajana etulinjassa eli päivystyksessä. Nyt meitä juuri tarvitaan. Ja olen ylpeä saadessani auttaa ja tehdä tärkeää työtä.
Menen jakamaan lääkkeitä autolla. Aloitin viime viikolla.
Olen sairaanhoitaja. Menen.Jonkun pitää olla rohkea ja pitää huolta heikommista. Toki olen riskissä sairastua, mutta osa meistä vaan on siellä etulinjassa.
Menen, olen töissä sairaala-arkistossa.
Menen, johtaja kun olen. Tilat menevät kiilnni asiakkailta, mutta henkilöstö voi olla paikalla, kunhan huoneessa on max. 10 henkilö kerrallaan. Kun työntekijäni pikkuhiljaa siirtyvät etätöihin, siirryn itsekin tekemään2-3 pvää/ vko etänä.
Menen, olen siivooja. Sitä ei voi tehdä etänä.
Menen. Siivoomaan julkisia tiloja.
Menen töihin, koska työnantaja ei luota työtekijöihin sen vertaa että, antaisi tehdä etätöitä. Yksinkertaisesta toimistotyöstä kyse ja sopisi hyvin etätyönä tehtäväksi.
Teen työni etänä. Jakeluesimies.
Menen, olen laboratoriohoitaja keskussairaalassa.
Laboratoriohoitaja, menen siis töihin. Mietityttää kyllä tuleva labrankin osalta. Moni meistä on aika erikoistunut tiettyihin tehtäviin, joten osaajia on vaikea saada tilalle, jos tulee paljon sairastumisia.
Menen. Lukion kurssien opetus hoituu etätyönä mutta ylioppilaskokeiden valvonta ei. Valvon huomenna suurimmassa tilassamme, ja siellä on samaan aikaan yli 200 ihmistä. Näistä noin 40: tä käytän vessassa vuorojeni aikana ja kymmenkuntaa avustan muuten lähikontaktissa: nostan lattialle pudonneita tavaroita, autan teknisten ongelmien selvittelyssä, tuon lisää suunnittelupaperia ynnä muuta vastaavaa. Työnantaja piffaa käsidesin ja puuvillaiset kertakäyttöhanskat.
Raksalla ja menen.