Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämpöä 37,5. Ei muita oireita?

Vierailija
15.03.2020 |

Muutaman päivän välillä ollut lämpöilyä. Lämpö sahaa edes takaisin 36,6-37,5 välillä. Yleisesti välillä ihan hyvä olo, välillä huono olo. En lähtisi nyt treenaamaan, mutta ei ole varsinaisesti kipeäkään olo. Vähän kurkku ollut karhea, mutta ei kipeä. Mistä voi olla kyse? Voiko stressi aiheuttaa tällaista?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisissakin oli juttua siitä miehestä, joka ei olisi omassa olossaan mistään huomannut koronaa. Siitä huomas kun joku älykello näytti et oli lämpöä. Oli tullut just epidemia alueelta ja korona testi oli positiivinen. Korona voi kai joillakin olla oikeasti lieväoireinen? Ap

Just siksi kun asia on näin ja matkustuslinkityksetkään ei enää päde, niin jos olisin riskiryhmää, eristäytyisin itse. Ei tässä "perusterve" ihminen anteeksi vaan tiedä, miten päin olla.

Vierailija
42/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissakin oli juttua siitä miehestä, joka ei olisi omassa olossaan mistään huomannut koronaa. Siitä huomas kun joku älykello näytti et oli lämpöä. Oli tullut just epidemia alueelta ja korona testi oli positiivinen. Korona voi kai joillakin olla oikeasti lieväoireinen? Ap

Just siksi kun asia on näin ja matkustuslinkityksetkään ei enää päde, niin jos olisin riskiryhmää, eristäytyisin itse. Ei tässä "perusterve" ihminen anteeksi vaan tiedä, miten päin olla.

Veit sanat suustani. Itse olen sairaalassa töissä. Meidän sairaalassa on koronaa. Olen nuori ja terve, mulla ei ikinä nouse kuume flunssassa. Flunssat menee aina lievinä parissa päivässä ohi. Influenssan olen kerran saanut ja sekin oli aika lievä. Pelottaa, että saan tartunnan enkä huomaa oireita. En halua tartuttaa sairaita potilaita tai työkavereita nyt, kun hoitajia tarvitaan. Mun mielestä hoitajille sysätään liian suuri vastuu, kun täytyy olla joku selvännäkijä koronan suhteen. Mutta kun testejä ei ole tarpeeksi. Yritän parhaani ja toivon sen riittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Oireilu jatkuu. Tänään kävin kävelylenkillä ja lenkin lopussa tuli huono olo. Sen jälkeen syke tosi korkea ja just sellainen olo kun kipeenä olis käynyt lenkillä. Kuitenkin lämpöä vain jotain 36.9-37.2 välillä tänään. Rinnan kohdalla polttavaa tunnetta. Mulla on kaikki flunssat aina todella lieviä niin mietin onko tämä lieväoireinen korona. Ap

Mitä jos nyt vaan olisit siellä kotona ja lepäisit? Selkeästi olet puolikuntoinen ja jos kerran pitää noin paljon pohtia, että onko nyt terve vai ei, niin silloin todennäköisesti et ole.

Vierailija
44/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut 5 päivää lämpöä ja tiedän muitakin. Ihan satunnaisesti yskittää. Kotona olen visusti, jos onkin koronaa.

Vierailija
45/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tammikuisen Aasian-matkan jälkeen elämäni omituisin flunssa. Ei nuhaa, lievä kuume ja hieman yskää, olo oli heikko ja voimaton. Silloin ei vielä puhuttu koronasta mitään. Vasta jälkeenpäin olen lukenut, että vierailemassani kaupungissa oli koronatapauksia.

Vierailija
46/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lämpöä, niin nyt pitää ehdottomasti pysyä kotona, jos se nälkään kuolematta on mahdollista.

Vierailija
47/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 37 menevät ovat OIREILUA! Korona todennäköisimmin siis. 37.5 tyypillinen lukema siinä.