Mitä muuta laittaisin salaattiin kuin säilykemandariineja ja Oltermannia paloina? Jotain mistä tulee makua mutta mitä?
Joku sellainen ns. valmissalaattityyppinen haussa vaikka ihan lisäkkeeksi laitan omalle porukalle.
Kommentit (39)
Purjon tai kevätsipulin vihreää vartta.
Itse tykkään käyttää jäävuorisalaattia salaatissa. Maistuu hyvältä, vaikka kieltämättä ulkonäöstä tulee heti mieleen linjastoruoka ja kouluajat...
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään käyttää jäävuorisalaattia salaatissa. Maistuu hyvältä, vaikka kieltämättä ulkonäöstä tulee heti mieleen linjastoruoka ja kouluajat...
Juu se onkin pohjana mutta ne "lisätäytteet" haussa
Kaprekseja, raijuustoa ja ananaita.
Ananasta, omenaa, paprikaa, kananmunia.
Jotain punalaputettua pakastimesta.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkua tai kanaa
Ruoka on kinkkukiusausta jo niin ei tarvitsisi sitä toistaa tai toisaalta salaattikin voisi olla kevyempi kun juustoakin kuitenkin on. Ehkä vaan jotain pähkinöitä ja/tai pyöräyttää pikkasen mausteita
Vierailija kirjoitti:
Eihän se maistu yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Oltermannia salaatissa?
Niin, mikä siinä nyt on niin ihmeellistä? Usein lounaslinjaston salaateissa on yksi proteiinivaihtoehto juustonpalat, esim. gouda tai Aura tai feta. Tuota Oltermannia ostin kilon pänikän niin siitä nyt riittäisi reilusti salaattiinkin.
Siis miksi sokeriliemessä olevia säilykemandariineja?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sokeriliemessä olevia säilykemandariineja?
No niitäkin sattuu olemaan valmiiksi kaapissa niin olisi helppo tyhjentää varastoja samalla. Ja noihin samoihin säilykemandariineihin olen törmännyt siellä työpaikkaruokalan linjastollakin niin ei tämäkään nyt mikään eksoottinen lisäke ole....
Oltermannin kanssa käy pasta, mutta ei mandariini.
Oltermannin ja mandariinin kanssa käy sininen lenkki.
Suolakurkkua