Paineen tunne päässä ja väsyttää. Näkö heikentynyt.
Mikä tämä on? Kuumetta tai flunssan oireita ei ole.
Kommentit (22)
Minullakin on outoja tasapainohäiriöitä ja tuntuu ettei kaupungilla pysty kävelemään välillä suoraan, vaikka korkki on pysynyt kiinni.
Lääkäriin ei nyt kannata mennä, kaikki ei-kiireellinen kun siirtyy hamaan tulevaisuuteen koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin ei nyt kannata mennä, kaikki ei-kiireellinen kun siirtyy hamaan tulevaisuuteen koronan takia.
Siksi kysynkin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kysynkin täältä.
Yksityiselle voi tietysti mennä, jos on rahaa. Silmälääkärille vaikka tuon näköasian takia.
Minulla ollut myös näköhäiriöitä ja pientä flunssaa. Vähän vaan outo olo. Coronaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut myös näköhäiriöitä ja pientä flunssaa. Vähän vaan outo olo. Coronaa?
Voipi olla sitä oireetonta tyyppiä.
Nyt koronan ajaksi av:lle voisi myöntää oikeus kirjoittaa reseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt koronan ajaksi av:lle voisi myöntää oikeus kirjoittaa reseptejä.
Kaikille venlafaksiinia, vaivaan kuin vaivaan. :D
Mulla myös. Kävin silmälääkärissäkin, ei nähnyt silmässäni mitään erityistä. Silti näkö heikkenee koko ajan toisesta silmästä.
Uupumusta, univelkaa, jännitysniska, näöntarkastus jätetty välistä, liiallinen ruutuaika, stressi, koronapanikointi. Tohon on vaikka kuinka monta selitystä. En olisi huolissani. Nuku riittävästi, käy kävelyllä ja älä murehdi asioista joille et pysty mitään tekemään.
Kauan korona kestää? Voiko viikon jälkeen jo lähteä ulos?
Minulla on ollut yskää ja väsymystä. Silmät ovat vuorotellen verestäneet sisäsyrjistä ja tuntuu "kalvo" silmän pinnalla. Käsittääkseni koronaan ei kuulu silmäoireet kuitenkaan?
Ala kirjoita testamenttisi tänne niin ei tuu riitaa perillisille. Kuolo korjaa 20% tod näk. jos oot yli 90v.
Tasapaino voi heikentyä piankin jos jumittuu liikkeissään liikaa ja korviin sakkautuu mäskiä joka vaikeuttaa tasapainoelintä. Se saa aktiivisella liikkumisella pois. Katso ohjeet netistä. Eli alat käyttää koko kroppaa juurikin niin että tasapainoa vaativat hommat hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Kauan korona kestää? Voiko viikon jälkeen jo lähteä ulos?
Pahin vaihe n 3-5 päivää ja yhteensä viikon kaksi. / pvää ppitää olla terve ennekuin kantsii lähetä. Kuumetta ei kannata hei alentaa se taistelee virusta vastaan.
Stressi?