Luuletteko että kahden viikon kuluttua ihmiset enää jaksaa tätä koronavouhotusta?
Silloin on kuitenkin vasta järeimmät rajoitteet astumassa kehiin.
Kommentit (29)
Jaksaa ne sillä piikki on vasta tuolloin kai. Sitten se jaksaminen vasta alkaa.
Mikäs siinä auttaa kun solttupojat vahtii pyssyineen kadulla ja ampuilevat liikkumiskieltoa uhmaavat kulkijat.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa vanhukset on saanu tartuntoja kun siellä asuu monta sukupolvea samassa kämpässä, ainakin huomattavasti enemmän tätä asumismuotoa on Italiassa kuin Suomessa. Meillä vanhukset pääasiassa asuu yksin/puolison kanssa tai palvelutaloissa.
Nii-in, mutta kun hysteeriset laumat hokee tätä "Italia! Italia!" -mantraansa. Ei ajatella yhtään miksi juuri Italiassa on asiat noin, eikä myöskään huomioida kaikkia niitä muita Euroopan maita joissa asiat eivät ole lähellekään noin pahasti. Kai se maailmanlopun jännitys on pakko sitten jostain repiä, mulle kyllä riittäisi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa vanhukset on saanu tartuntoja kun siellä asuu monta sukupolvea samassa kämpässä, ainakin huomattavasti enemmän tätä asumismuotoa on Italiassa kuin Suomessa. Meillä vanhukset pääasiassa asuu yksin/puolison kanssa tai palvelutaloissa.
Erittäin hyvä pointti, mutta kyllä minä silti eläisin puolison, lasten ja vanhusten kanssa mieluummin kuin suomalaisittain.
Ja vanhuksena varsinkin asuisin mieluiten perheen kanssa, vaikka sitten kohtaisinkin lunastajani vähän aikaisemmin.
No mikäpä estää? Täytyisi olla todella ihanat appivanhemmat että heidän kanssaan haluaisin viettää kaiken aikani, mutta kiellettyhän tuollaista järjestelyä ei Suomessakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna ilmastonmuutos, tänä vuonna korona. Mitähän ensi vuonna?
Kieltämättä olen nauttinut siitä kun se ilmastohössötys on ollut nyt täysin tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä alkaa kuolemia Suomessa tulemaan enemmän, silloin se paniikki vasta alkaa.
Mutta kun ne on niitä mummoja, joiden kuolema joka tapauksessa olisi ollut edessä seuraavan kahden vuoden aikana, niin reagoidaanko me siihen isosti? Espanjantaudissa saattoi mennä koko perhe parissa kuukaudessa, vasta se herättäisi ja hätkähdyttäisi.
Kyllä riskiryhmissä on paljon muitakin kuin niitä mummoja. Nuoriakin ja periaatteessa hyväkuntoisia ihmisiä. Niin kuin minä, pari kuukautta sitten olin terve ja huippukuntoinen. Nyt en ole ja nyt on sitten hengen lähtö edessä. Tuntuu vähän kohtuuttomalta kun kaikki taudit normaalioloissa kuitenkin voidaan nykypäivänä aika hyvin hoitaa.
Jos Kiinassa aktiivisten koronatapausten määrä jatkaa putoamista yli 1000:n tapauksen päivävauhdilla, mitä se on tähän mennessä jo vähän aikaa tehnyt, niin Kiinassa korona todellakin on parin viikon kuluttua jo ohi.
Erittäin hyvä pointti, mutta kyllä minä silti eläisin puolison, lasten ja vanhusten kanssa mieluummin kuin suomalaisittain.
Ja vanhuksena varsinkin asuisin mieluiten perheen kanssa, vaikka sitten kohtaisinkin lunastajani vähän aikaisemmin.