Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko että kahden viikon kuluttua ihmiset enää jaksaa tätä koronavouhotusta?

Vierailija
15.03.2020 |

Silloin on kuitenkin vasta järeimmät rajoitteet astumassa kehiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa vanhukset on saanu tartuntoja kun siellä asuu monta sukupolvea samassa kämpässä, ainakin huomattavasti enemmän tätä asumismuotoa on Italiassa kuin Suomessa. Meillä vanhukset pääasiassa asuu yksin/puolison kanssa tai palvelutaloissa.

Erittäin hyvä pointti, mutta kyllä minä silti eläisin puolison, lasten ja vanhusten kanssa mieluummin kuin suomalaisittain.

Ja vanhuksena varsinkin asuisin mieluiten perheen kanssa, vaikka sitten kohtaisinkin lunastajani vähän aikaisemmin.

Vierailija
22/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ne sillä piikki on vasta tuolloin kai. Sitten se jaksaminen vasta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä auttaa kun solttupojat vahtii pyssyineen kadulla ja ampuilevat liikkumiskieltoa uhmaavat kulkijat.

Vierailija
24/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa vanhukset on saanu tartuntoja kun siellä asuu monta sukupolvea samassa kämpässä, ainakin huomattavasti enemmän tätä asumismuotoa on Italiassa kuin Suomessa. Meillä vanhukset pääasiassa asuu yksin/puolison kanssa tai palvelutaloissa.

Nii-in, mutta kun hysteeriset laumat hokee tätä "Italia! Italia!" -mantraansa. Ei ajatella yhtään miksi juuri Italiassa on asiat noin, eikä myöskään huomioida kaikkia niitä muita Euroopan maita joissa asiat eivät ole lähellekään noin pahasti. Kai se maailmanlopun jännitys on pakko sitten jostain repiä, mulle kyllä riittäisi jo.

Vierailija
25/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä pointti, mutta kyllä minä silti eläisin puolison, lasten ja vanhusten kanssa mieluummin kuin suomalaisittain.

Ja vanhuksena varsinkin asuisin mieluiten perheen kanssa, vaikka sitten kohtaisinkin lunastajani vähän aikaisemmin.

No mikäpä estää? Täytyisi olla todella ihanat appivanhemmat että heidän kanssaan haluaisin viettää kaiken aikani, mutta kiellettyhän tuollaista järjestelyä ei Suomessakaan ole.

Vierailija
26/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ilmastonmuutos, tänä vuonna korona. Mitähän ensi vuonna?

Kieltämättä olen nauttinut siitä kun se ilmastohössötys on ollut nyt täysin tauolla. 

Vierailija
27/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden viikon päästä alkaa kuolemia Suomessa tulemaan enemmän, silloin se paniikki vasta alkaa.

Mutta kun ne on niitä mummoja, joiden kuolema joka tapauksessa olisi ollut edessä seuraavan kahden vuoden aikana, niin reagoidaanko me siihen isosti? Espanjantaudissa saattoi mennä koko perhe parissa kuukaudessa, vasta se herättäisi ja hätkähdyttäisi.

Vierailija
28/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riskiryhmissä on paljon muitakin kuin niitä mummoja. Nuoriakin ja periaatteessa hyväkuntoisia ihmisiä. Niin kuin minä, pari kuukautta sitten olin terve ja huippukuntoinen. Nyt en ole ja nyt on sitten hengen lähtö edessä. Tuntuu vähän kohtuuttomalta kun kaikki taudit normaalioloissa kuitenkin voidaan nykypäivänä aika hyvin hoitaa.

Vierailija
29/29 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kiinassa aktiivisten koronatapausten määrä jatkaa putoamista yli 1000:n tapauksen päivävauhdilla, mitä se on tähän mennessä jo vähän aikaa tehnyt, niin Kiinassa korona todellakin on parin viikon kuluttua jo ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi