Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa viesteihin minulle deittisivuilla?

Vierailija
15.03.2020 |

Olen laittanut illan aikana 5 naiselle. Että kiinnostaisiko keskustelu.
Niistä 4 on nähneet viestin mutta eivät ole vastanneet mitään.
Omalla kuvalla olen ihan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry tinderiin ja laitat pässportilla sijainnin jonnekin suomen ulkopuolelle.

Minulle tulee päivittäin 5-10 mätchiä ja monet aloittavat keskustelut.

Ei suomessa ole kuin epämukavia autistimuijia. Just tuollaisia jotka ei voi puhua mitään jollet ole tumma komistus tyylin leppilampi lauri tilkanen makwan ja mahtava viihdyttävä sanaseppä. Ja edes tuon tasoisille miehille muijat täällä eivät ole mukavia, vaan heidän pitäisi olla vaan olla iloinen siitä että ettei muija vaan heti häivy "vessaan".

Ensimmäinen kerta kun kuulen nimenomaan autistien etsivän viihdyttävää sanaseppää.

Nimenomaan noinhan se menee. Kiinnostuuko luokan hiljainen nörttityttö muka koskaan luokan hiljaisesta nörtistä? Niinpä..

Ja miten muka suhde edes toimisi jos molemmat ovat tuppisuita ilman sosiaalisia taitoja..

Vierailija
42/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo tullut hyviä pointteja. Haluaisin vielä lisätä, että itselläni ei ole koskaan ollut tapana laittaa naisille viestiä täysin kylmiltä, ts ennen kuin he ovat huomanneet profiilini tavalla tai toisella. Laitan yleensä viestiä vain naisille, jotka ovat vierailleet profiilissani (joko vierailin itse ensin heidän profiilissaan tai en), jotka ovat laittaneet minulle tykkäyksen, flirtin tms tai jos on tullut match. Joskus harvoin saatan laittaa laittaa naiselle viestiä ilman em. kriteerien täyttymistä, mutta silloin suhtaudun siihen enemmänkin sellaisena hail Mary-tyyppisenä liikkeenä, josta en odota mitään takaisin. Olen huomannut, että vastausprosenttini on vähintään yli 80%, kun en lähesty naisia ns. pyytämättä. 

M31

Minä taas en ikinä, en koskaan laittanut viestiä miehelle, joka oli vieraillut profiilissani tekemättä aloitetta. Kävin  kyllä katsomassa hänen profiilinsa, mutta päättelin että en kelpaa hänelle, joten en kertaakaan tehnyt aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 30, mutta entä jos hakee parisuhdetta eikä vain keskusteluseuraa?

Eikö ihan jokainen parisuhde ala keskustelemalla?

Eli olet valmis matkustamaan ulkomaille tapaamaan niitä Tinder-mätsejäsi? Hienoa. Toivoisin, että yhä useampi mies tekisi niin sen sijaan, että valittaa naisettomuuttaan tällä palstalla!

Viro sulki rajat joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää Venäjä tai kauttakulku auton kanssa muualle Baltiaan. Ruotsissa ja Norjassa ei haluta juntteja vaan korkeasti koulutettuja miehiä.

Koko Baltian sekä Venäjän alueella odotetaan hemmottelulomia kylpylöihin ja avioliitossa noihin lämpimiin maihin.

Vierailija
44/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo tullut hyviä pointteja. Haluaisin vielä lisätä, että itselläni ei ole koskaan ollut tapana laittaa naisille viestiä täysin kylmiltä, ts ennen kuin he ovat huomanneet profiilini tavalla tai toisella. Laitan yleensä viestiä vain naisille, jotka ovat vierailleet profiilissani (joko vierailin itse ensin heidän profiilissaan tai en), jotka ovat laittaneet minulle tykkäyksen, flirtin tms tai jos on tullut match. Joskus harvoin saatan laittaa laittaa naiselle viestiä ilman em. kriteerien täyttymistä, mutta silloin suhtaudun siihen enemmänkin sellaisena hail Mary-tyyppisenä liikkeenä, josta en odota mitään takaisin. Olen huomannut, että vastausprosenttini on vähintään yli 80%, kun en lähesty naisia ns. pyytämättä. 

M31

Minä taas en ikinä, en koskaan laittanut viestiä miehelle, joka oli vieraillut profiilissani tekemättä aloitetta. Kävin  kyllä katsomassa hänen profiilinsa, mutta päättelin että en kelpaa hänelle, joten en kertaakaan tehnyt aloitetta.

Tiedostan kyllä, että jotkut naiset voivat olla sinun kaltaisiasi. Minkä ikäinen muuten olet? Olen puhunut näistä jutuista ennenkin tällä palstalla ja viimeksi minulle vastasi joku keski-ikäinen nainen, jolla oli samanlainen toimintatapa kuin sinulla.

M31

Vierailija
45/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Tiedostan kyllä, että jotkut naiset voivat olla sinun kaltaisiasi. Minkä ikäinen muuten olet? Olen puhunut näistä jutuista ennenkin tällä palstalla ja viimeksi minulle vastasi joku keski-ikäinen nainen, jolla oli samanlainen toimintatapa kuin sinulla.

M31

Silloin kun olin nettideiteillä, olin 30-40+

Vierailija
46/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ammatiksi lentäjä tai lääkäri, niin keskusteluseuraa löytyy.

Vierailija
47/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 30, mutta entä jos hakee parisuhdetta eikä vain keskusteluseuraa?

Eikö ihan jokainen parisuhde ala keskustelemalla?

Eli olet valmis matkustamaan ulkomaille tapaamaan niitä Tinder-mätsejäsi? Hienoa. Toivoisin, että yhä useampi mies tekisi niin sen sijaan, että valittaa naisettomuuttaan tällä palstalla!

Viro sulki rajat joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää Venäjä tai kauttakulku auton kanssa muualle Baltiaan. Ruotsissa ja Norjassa ei haluta juntteja vaan korkeasti koulutettuja miehiä.

Koko Baltian sekä Venäjän alueella odotetaan hemmottelulomia kylpylöihin ja avioliitossa noihin lämpimiin maihin.

Korjaan. Ylen tietojen mukaan Unkari, Liettua ja Latvia ovat asettaneet rajoitteita. Venäjä näyttää vielä toistaiseksi pitävän ovet auki, mutta saatat siltikin joutua siellä päässä karanteeniin mikäli saavut riskimaasta joka Suomi tällä hetkellä onpi.

Vierailija
48/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ammatiksi lentäjä tai lääkäri, niin keskusteluseuraa löytyy.

En vaan opi ymmärtämään tuollaista ajatusmaailmaa. Minäkin naisena saisin varmasti keskusteluseuraa laittamalla nuoren, kauniin naisen kuvan ja/tai kertomalla olevani alusvaatemalli. Mutta mitä iloa siitä minulle olisi? Mitä iloa miehelle on siitä, jos joku nainen kirjoittelee hänelle kuvitellen hänen olevan jotain muuta kuin mitä hän oikeasti on?

Vierailija
49/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se Metsäpetokin "nuoreni" eli valehteli ikänsä Tinderissä, ihan vaan näpäyttääkseen itselleen liian nuoria naisia, jotka eivät ymmärtäneet haluta mitä saalistajasetä haluaisi heidän haluavan.

Ei varmaan kuitenkaan tykkäisi jos naiset häntä vastaavasti näpäyttelisivät muunnellulla totuudella itsestään. Valheella on lyhyet jäljet ja on huono perusta millekään liitolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi