Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa viesteihin minulle deittisivuilla?

Vierailija
15.03.2020 |

Olen laittanut illan aikana 5 naiselle. Että kiinnostaisiko keskustelu.
Niistä 4 on nähneet viestin mutta eivät ole vastanneet mitään.
Omalla kuvalla olen ihan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi. Olen varmaan sitten siinäkin suhteessa epäkelvollinen. En itse keksi muutakaan lähestymiskeinoa.

Laitoin vielä parille muullekin eli yhteensä illan aikana 8 naiselle joista 6 on nyt nähneet viestini eivätkä ole vastanneet mitään.

Millä perusteella valitsit ne naiset, joille tuon avauksen teit?

Vierailija
22/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi. Olen varmaan sitten siinäkin suhteessa epäkelvollinen. En itse keksi muutakaan lähestymiskeinoa.

Laitoin vielä parille muullekin eli yhteensä illan aikana 8 naiselle joista 6 on nyt nähneet viestini eivätkä ole vastanneet mitään.

Tuo "kiinnostaisiko keskustelu" on aika pelkistetty aloitus. Jos viestin saanut ei keksi liukuhihnalta keskustelunaiheita, niin tuohon on vähän haasteellista tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yleensä tartu nimenomaan näihin keskustelupyyntöihin, en tiedä miksi. Enkä edes osaa neuvoa mikä olisi hyvä lähestymistapa, koska jostain syystä kun päätän vastata jollekin ihmiselle niin hän on eräällä tapaa minun myötäinen tai sitten ihan jotain muuta. 

Vierailija
24/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella valitsit ne naiset, joille tuon avauksen teit?

Huhuu, ap, tuliko kiusallinen kysymys?

Vierailija
25/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu säistä ja ilmoista mutta et suoraan  - miltä tuoksuu usvainen metysäniitty. Entäs meren tyrskyaallot myrskyssä. Kevään ensimäiset hankikannot kuutamossa.

Väreistä . Et puhu sinisestä vaan siitä miten sineen on sekoittunut hyppyselinen vihreää. Tai .... Tummista silmistä pilkottaa piskuinen ilkikurein pilkahdus. jne

Ja tämä kirjoitukseni saa kilotionnin nehatiiviusata jos sanon suoraan pyrkiväni saamaan p... niinkuin ...piristävää sielunkumpanuutta, 

Vierailija
26/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita aloittaa keskustelu kysymällä jostakin mitä naisen profiilista selviää. Jos esim. luetellut harrastuksia tai teillä on jotai yhteistä niin aloita niistä. Kuvista voi myös katsoa josko löytyisi kommentoitavaa/kysyttävää esim. lomakuvat, harrastukset tai ihan vaan perusselfiestä voit kertoa mikä naisessa herätti huomiosi. Mitään liiallisia kehuja ei kenenkään tarvi tuntemattomana ihmisenä toiselle ladella.

Tärkeää on myös se, ettet ole katkera naisille ja vihaa heitä jo valmiiksi. Sen aistii eikä ole kovin viehättävää ihmisessä. Et itsekään jaksaisi vastata kymmenille naisille jotka eivät herätä kiinnostustasi. Tai jos olet siinä mielentilassa, että kuka tahansa kelpaisi niin siitäkin löytyy vastaus kysymykseesi. Ei kukaan halua olla merkityksetön toisen elämässä, senkin aistii jos et ole aidosti kiinnostunut oikeasta ihmisestä kuvien takana.

Vierailija
27/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaukset linjalla "Moi", "Mitä kuuluu?", "Millä mielellä?", "Haluatko s eksiä?" tai "Tykkäätkö a naalista?" voi olettaa päätyvän samantien poistoon. Lisäksi ellei toinen osoita edes lukeneensa profiiliani, niin miksi minunkaan pitäisi kiinnostua?

Vierailija
28/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tosiaan profiiliteksti uusiksi samoin kuvat. Ei niitä samoja kliseisiä selfieitä vaan jotain persoonallisempaa. Muista kanssa ottaa aurinkolasit pois päästä etkä tähtää suoraa aurinkoa vasten. Kerro itsestäsi lyhyesti jo infoboxin puolella ja muista tarttua johonkin kohtaan naisen profiilissa oli se sitten kuva tai hänen bionsa esim. oi, säkin harrastat samaa lajia kuten minäkin tai ai kun kiva,mekin oltiin kaverin kanssa just viime viikolla rannalla :)

Vierailija
29/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 30, mutta entä jos hakee parisuhdetta eikä vain keskusteluseuraa?

Vierailija
30/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry tinderiin ja laitat pässportilla sijainnin jonnekin suomen ulkopuolelle.

Minulle tulee päivittäin 5-10 mätchiä ja monet aloittavat keskustelut.

Ei suomessa ole kuin epämukavia autistimuijia. Just tuollaisia jotka ei voi puhua mitään jollet ole tumma komistus tyylin leppilampi lauri tilkanen makwan ja mahtava viihdyttävä sanaseppä. Ja edes tuon tasoisille miehille muijat täällä eivät ole mukavia, vaan heidän pitäisi olla vaan olla iloinen siitä että ettei muija vaan heti häivy "vessaan".

Suomen rajojen ulkopuolella naiset odottavat positiivista katetta omaavaa kumppaniehdokasta. Siksi ne vastailee ;)

Varaton saa äkkilähdön äkäiseltä Svetlanalta.

Vierailija
31/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 100kg yli painoa ja vankila tatskat eivät kiinnosta enään naisia. päivitä itsesi

Vierailija
32/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihan jokainen parisuhde ala keskustelemalla?

Vierailija
33/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet valmis matkustamaan ulkomaille tapaamaan niitä Tinder-mätsejäsi? Hienoa. Toivoisin, että yhä useampi mies tekisi niin sen sijaan, että valittaa naisettomuuttaan tällä palstalla!

Vierailija
34/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pera 45 v. ja laittelet viestiä kauniille, hoikille 20-vuotiaille?

Vierailija
35/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Kiinnostaisko keskustella?

N: Miksei. Mistä haluaisit keskustella?

Ap: Ihan mistä vaan.

N: No mistä esimerkiksi?

Ap: Ei sen väliä, mulle käy ihan mikä vaan aihe.

Noinhan se olisi mennyt. Viimeistään tuossa kohtaa olisin naisena luovuttanut. Tai jos en, niin keskustelu olisi voinut jatkua näin:

N: No jutellaan vaikka teatterista. Mitä olet viimeksi käynyt katsomassa?

Ap: Ei tule käytyä teatterissa.

N: No mites musiikki? Millä keikoilla olet ollut viime aikoina?

Ap: En paljo kuuntele musiikkia, kotona jotain.

N: Entä matkat, matkusteletko paljon?

Ap: En.

N: No mistä me keskusteltais, mikä sinua kiinnostaa?

Ap: Ihan mistä vaan, kaikki kiinnostaa.

Vierailija
36/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry tinderiin ja laitat pässportilla sijainnin jonnekin suomen ulkopuolelle.

Minulle tulee päivittäin 5-10 mätchiä ja monet aloittavat keskustelut.

Ei suomessa ole kuin epämukavia autistimuijia. Just tuollaisia jotka ei voi puhua mitään jollet ole tumma komistus tyylin leppilampi lauri tilkanen makwan ja mahtava viihdyttävä sanaseppä. Ja edes tuon tasoisille miehille muijat täällä eivät ole mukavia, vaan heidän pitäisi olla vaan olla iloinen siitä että ettei muija vaan heti häivy "vessaan".

Ensimmäinen kerta kun kuulen nimenomaan autistien etsivän viihdyttävää sanaseppää.

Vierailija
37/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa tulla sille deittisivustolle, jossa minäkin olen töissä. 100% vastaus jokaiseen viestiin, mutta tapaamista en voi luvata.

Vierailija
38/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet valmis matkustamaan ulkomaille tapaamaan niitä Tinder-mätsejäsi? Hienoa. Toivoisin, että yhä useampi mies tekisi niin sen sijaan, että valittaa naisettomuuttaan tällä palstalla!

Keskustelua se on kirjoittamallakin käyty keskustelu, sitten voi soittaa tai skypettää. Miksi heti alkuun pitää tavata nokatusten?

Vierailija
39/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Kiinnostaisko keskustella?

N: Miksei. Mistä haluaisit keskustella?

Ap: Ihan mistä vaan.

N: No mistä esimerkiksi?

Ap: Ei sen väliä, mulle käy ihan mikä vaan aihe.

Noinhan se olisi mennyt. Viimeistään tuossa kohtaa olisin naisena luovuttanut. Tai jos en, niin keskustelu olisi voinut jatkua näin:

N: No jutellaan vaikka teatterista. Mitä olet viimeksi käynyt katsomassa?

Ap: Ei tule käytyä teatterissa.

N: No mites musiikki? Millä keikoilla olet ollut viime aikoina?

Ap: En paljo kuuntele musiikkia, kotona jotain.

N: Entä matkat, matkusteletko paljon?

Ap: En.

N: No mistä me keskusteltais, mikä sinua kiinnostaa?

Ap: Ihan mistä vaan, kaikki kiinnostaa.

Täsmälleen sama mielikuva tuli itsellekin. Suomalaiset on surkeita small talkissa, jos se viestin saanut ei satu olemaan erityisen puhelias ja briljantti keksimään keskusteltavaa. Sulla on ap koukku vedessä ja kalat ovat sen nähneet, mutta siihen tarvis vielä sellaisen madon, johon ois helppo tarttua.

Vierailija
40/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo tullut hyviä pointteja. Haluaisin vielä lisätä, että itselläni ei ole koskaan ollut tapana laittaa naisille viestiä täysin kylmiltä, ts ennen kuin he ovat huomanneet profiilini tavalla tai toisella. Laitan yleensä viestiä vain naisille, jotka ovat vierailleet profiilissani (joko vierailin itse ensin heidän profiilissaan tai en), jotka ovat laittaneet minulle tykkäyksen, flirtin tms tai jos on tullut match. Joskus harvoin saatan laittaa laittaa naiselle viestiä ilman em. kriteerien täyttymistä, mutta silloin suhtaudun siihen enemmänkin sellaisena hail Mary-tyyppisenä liikkeenä, josta en odota mitään takaisin. Olen huomannut, että vastausprosenttini on vähintään yli 80%, kun en lähesty naisia ns. pyytämättä. 

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi