Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisistä on tullut tällaisia pelkureita?

Vierailija
15.03.2020 |

Pelätään jotain virusta joka tappaa murto-osan ihmisistä. Kaikki me kuollaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin päättäisin itse koska kuolen eikä niin, että joku vastuuton pärskijä kanssakansalainen tekee sen puolestani 😠

Vierailija
2/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska netin keskustelupalstoilla on trollien ja päävikaisten kokoontumisajot. Oikeat ihmiset ovat tuolla ulkomaailmassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska netin keskustelupalstoilla on trollien ja päävikaisten kokoontumisajot. Oikeat ihmiset ovat tuolla ulkomaailmassa. 

Tämä.

Eihän nyt sentään mikään sota ole.

Vierailija
4/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pelkää hysteerisesti, mutta tuo riski miten koronan lopussa voi pahimmillaan käydä (tukehtumiskuolema/hengityskoneeseen joutuminen)pelottaa eniten, ei kuolema edes sinänsä vaan tuskallinen, hidas kärsimys. Pelkään myös itse levittäväni tautia johonkin riskiryhmäläiseen, jos ihan lievät flunssaoireetkin/epämääräiset oireet voivatkin olla koronaa. Melkein enempi huolestun itse tuosta muiden tartuttamisesta tahattomasti.

Vierailija
5/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse pelkää hysteerisesti, mutta tuo riski miten koronan lopussa voi pahimmillaan käydä (tukehtumiskuolema/hengityskoneeseen joutuminen)pelottaa eniten, ei kuolema edes sinänsä vaan tuskallinen, hidas kärsimys. Pelkään myös itse levittäväni tautia johonkin riskiryhmäläiseen, jos ihan lievät flunssaoireetkin/epämääräiset oireet voivatkin olla koronaa. Melkein enempi huolestun itse tuosta muiden tartuttamisesta tahattomasti.

Valitettavasti tuo hidas tukehtumiskuolema on aika monessa vakavassa sairaudessa se, mikä lopulta vie hengen. Jos elää vanhaksi, se on hyvin mahdollisesti edessä.

Vierailija
6/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin päättäisin itse koska kuolen eikä niin, että joku vastuuton pärskijä kanssakansalainen tekee sen puolestani 😠

Miten ajattelit sen päättämisen hoitaa? Miten tämä toteutuu käytännössä? Keksin vain yhden tavan.

Vierailija
7/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Italiassa alkaa olla jo toistatuhatta kuollutta. Muuta sinne ap.

Vierailija
8/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinusta velliperseestä olisi sellaista päätöstä tekemään.

Vierailija
9/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan aivan jään kylmää politiikkaa, jos Suomi-laivan kitaan lapioidaan heikkojen ja vanhojen ruumiita, joilla se pidetään käynnissä.

Se ei pääty hyvään. Vaikka suomalaiset paljoon suostuvat, jossain menee raja.

Vierailija
10/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hurja. Ja paljonko siellä Italiassa on ihmisiä? Ymmärrätkö että 80-vuotiaat kuolevat muihinkin pöpöihin?

Vierailija
11/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saatko jotain seksuaalista tyydytystä oletuksinesi, mutta sen vain sanon ettet tunne minua.

Vierailija
12/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saatko jotain seksuaalista tyydytystä oletuksinesi, mutta sen vain sanon ettet tunne minua.

Netissä koronasta nillittäminen kertoo jostain muusta.

Vierailija
13/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hurja. Ja paljonko siellä Italiassa on ihmisiä? Ymmärrätkö että 80-vuotiaat kuolevat muihinkin pöpöihin?

Entä jos näistä osa olisi sinun työkavereitasi. Tai vanhemapasi tai sukulaisesi tai lapsesi.

Mutta suomalaiset miehet nyt on täysin epäempaattisia ja tunteettomia.

Vierailija
14/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä hengityskonetta tarvitse pelätä. Itse olin 8 päivää ja tuosta ajasta en muista tietystikkään mitään.

Lääkitys on kohillaan. Ongelma oli vaan, että potku hengityskoneessa eikä osaaminen meinannut riittää pienessä sairaalassa. Olin keuhkokuumen johdosta koneessa. Eikä ollut resursseja/osaamista kääntää minua noin 3 tunnin välein. Onneksi lähipiirissä on alan ammattilaisia, jotka vaativat ja kyseenalaistivat hoitoa. 

Sain siirron Meilahteen ja siitä se toipuminen alkoi. Tiytysti siirrosta en muista mitään, koska olin koneessa.

Mutta. kun aloin heräillä teholta niin sitten alkoi harjoittelu. Lihakset surkastuvat todella nopeasti. Ensikki harjoiteltiin juomaan. Jo lasin nostaminen tuotti suuria vaikeuksia. Rollaattorilla kuljin monta päivää aluksi avustetusti ja sitten yksinään.  Koronaan vastaan kannattaa taistella mahdollisuuksien mukaan, mutta sattuma ohjaa elämää suurelta osin. Ihminen voi aina yrittää vaikuttaa asioihinsa ja monet sanoo, että olisi voinut valita toisin. Yleensä vaihtoehtoja ei ole vain kaksi vaan kolme, neljä, viisi jne. 

Sattumalla on iso osa elämässa ja moni on kotiin kuollut. Voimia kaikille, sekä varsinkin niille joilla on ahdistuksia, pelkoja ja sairauksia. 

Vierailija
15/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan aivan jään kylmää politiikkaa, jos Suomi-laivan kitaan lapioidaan heikkojen ja vanhojen ruumiita, joilla se pidetään käynnissä.

Se ei pääty hyvään. Vaikka suomalaiset paljoon suostuvat, jossain menee raja.

Hiio-hoi! Suomi-laiva on jo ajettu vahvasti karille muun maailman perässä. Upottaako se vielä tästä pitäisi? Riskiryhmäläiset toki suojautukoot ja eläkööt karanteenissa vaikka hamaan maailmanloppuun saakka, mutta osalla meistä on (toistaiseksi) välttämättömiä tehtäviäkin pitää paattia pinnan yläpuolella. 

Vierailija
16/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99/100 on murto-osa.

Vierailija
17/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä hengityskonetta tarvitse pelätä. Itse olin 8 päivää ja tuosta ajasta en muista tietystikkään mitään.

Lääkitys on kohillaan. Ongelma oli vaan, että potku hengityskoneessa eikä osaaminen meinannut riittää pienessä sairaalassa. Olin keuhkokuumen johdosta koneessa. Eikä ollut resursseja/osaamista kääntää minua noin 3 tunnin välein. Onneksi lähipiirissä on alan ammattilaisia, jotka vaativat ja kyseenalaistivat hoitoa. 

Sain siirron Meilahteen ja siitä se toipuminen alkoi. Tiytysti siirrosta en muista mitään, koska olin koneessa.

Mutta. kun aloin heräillä teholta niin sitten alkoi harjoittelu. Lihakset surkastuvat todella nopeasti. Ensikki harjoiteltiin juomaan. Jo lasin nostaminen tuotti suuria vaikeuksia. Rollaattorilla kuljin monta päivää aluksi avustetusti ja sitten yksinään.  Koronaan vastaan kannattaa taistella mahdollisuuksien mukaan, mutta sattuma ohjaa elämää suurelta osin. Ihminen voi aina yrittää vaikuttaa asioihinsa ja monet sanoo, että olisi voinut valita toisin. Yleensä vaihtoehtoja ei ole vain kaksi vaan kolme, neljä, viisi jne. 

Sattumalla on iso osa elämässa ja moni on kotiin kuollut. Voimia kaikille, sekä varsinkin niille joilla on ahdistuksia, pelkoja ja sairauksia. 

Vierailija
18/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla periaatteella voisi kuvitella, että venäläisen ruletin pelaaminen olisi suositumpaa. Onhan siinä ainakin eka kiekalla huomattava mahdollisuus säilyä hengissä

Vierailija
19/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos näistä osa olisi sinun työkavereitasi. Tai vanhemapasi tai sukulaisesi tai lapsesi.

Tähän mennessä koronaan on kuollut 6 456 ihmistä maailmanlaajuisesti.

Liikenteessä kuolee 1 250 000 ihmistä maailmanlajuisesti joka vuosi.

Omistatko auton? Tai joku läheisesi?

Vierailija
20/30 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen haudannut kahdeksan ihmistä syövän takia ja kolme liikenneonnettomuuden vuoksi ja toki suren heitä mutta ei sen takia voi elämistä lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi