Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli jos koulua käyvä jää vanhemman päätöksellä kotiin vaikkapa muutamaksi päiväksi, niin miten toimittava?

Vierailija
15.03.2020 |

Meillä riskiryhmäläisiä perheessä 2kpl joista toinen lukiolainen ja toinen minä itse. Minä itse en voi työtäni etänä tehdä ja työssä lukuisia lähikontakteja päivittäin koko työajan (lapsiasiakkaita), mutta tuon oman teinini kannalta on kai jotain tehtävissä..ilmoitusko vain Wilmaan ja ajattelin mainita tuon riskiryhmään kuulumisen lapseni osalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin asioihin saat vastauksen lapsesi koulusta. Meillä tullut Wilman kautta joka päivä tiedotetta. Missään nimessä en päästäisi riskiryhmäläistä kouluun. Jos oma teini on oireeton, ma katsotaan kotona ja ti voi mennä koululle tekemään opintojaan mikäli tilanne siellä rauhallinen edelleen ja itse on täysin terve. Kotona ei ole nyt hänelle konetta jolla opiskella.

Vierailija
2/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei tuollainen muutama päivä oikein mitään pelasta, kun ei tämä epidemia keskiviikkoon mennessä ohi ole. 

Mutta jos nyt haluaa jäädä pariksi päiväksi, niin ihan vaan ilmotat että lapsella on nyt flunssa ja lepäilee pari päivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan, että on sairaana ja poissa. Onhan se perussairauskin sairaus.

Vierailija
4/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope. Pyydät vaan reksiltä luvan saada jäädä koulusta nyt kokonaan kotiopiskeluun. Luvan antaa nyt joka reksi. Sano riskiryhmästä eikä tarvi edes olla sitä. Meidänkin oppilaista jo osa kotona.

Vierailija
5/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että riskiryhmäläisyytensä takia karanteenissa. Lapsi kysyy tehdyt aiheet ja tehtävät luokkakavereilta. Näin meillä.

Ope

Vierailija
6/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat, että riskiryhmäläisyytensä takia karanteenissa. Lapsi kysyy tehdyt aiheet ja tehtävät luokkakavereilta. Näin meillä.

Ope

Oho, mitä tekstiä. Anteeksi.

Ope

Vierailija
7/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muutama päivä auttaa?

Vierailija
8/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pari päivää auttaa? Tämä tulee kestämään kuukausia!

Vierailija
9/9 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koko loppu lukuvuosi oltava kotona opiskelemassa ja kesäkin ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän