Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?
Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.
Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.
Kommentit (1222)
Minä taidan olla joku spesiaali mies koska en ole koskaan seurustellut enkä edes ole koskaan "pyrkinyt" parisuhteeseen.
Olen luonteeltani introvertti ja tykkään olla paljon omissa oloissani.
Käyn töissä ja tapaan ystäviäni sekä sukulaisiani viikottain, siinä on minulle tarpeeksi sosiaalisuutta.
Seksiä kyllä kaipaan mutta tyydyn varsin hyvin myös itsetyydytykseen joten mihin minä naista tarvitsen?
Minä pidän sinkkuelämistä täysin normaalina ja pidän jopa omituisena sitä että jotkut elää parisuhteessa, tämä ajattelumaailma johtuu varmasti siitä että olen ollut niin kauan sinkkuna ja että olen itsenäinen ihminen(?).
Ikää minulla on hiukan yli 30 vuotta.
Täällä yksi tuollainen sinkku.
Olisin halunnut kumppanin, mutta osittain omien typerien ratkaisujeni takia, ja osittain muiden syiden takia jäin sitten yksin.
Ei elämäni nytkään huono ole, mutta ei tämä silti ihan niin mennyt kuin halusin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen huomannut nettideiteillä 45-vuotiaana, että omanikäisiä ja vanhempia miehiä ei lähtökohtaisesti parisuhde kiinnosta.
Saattavat kyllä jutella sellaisenkin kiinnostavan, kun itse tyrmään pelkät seksiehdotukset. Mutta kuitenkin katoavat sitten tuosta syvällisemmästä keskustelusta selittämättömästi melko pian. Joten se oli vain yritys valehdella, jotta sitä seksiä tulisi.
Mikäli mies näyttää kuvassa tyyliin suohirviöltä, on perus- tai ammattikoulu alla, asuu 100km päässä korvessa ja on 165 cm pitkä, hän saattaa ilmaista heti etsivänsä parisuhdetta.
Yhtään rahkeita omaavat miehet ovat jo niin pettyneitä ja katkeria, ettei heistä enää parisuhteeseen ole. Joten otin profiilin pois ja päätin olla yksin loppuelämäni. Minä en käy paikoissa, jossa vapaita miehiä tapaisin JA olisi luontevaa alkaa jutella.
Niin, taitaa se vähän noin olla.
45-50 v jo kertaalleen eronneet miehet on monesti jo sen verran kypsyneitä ja pettyneitä naisiin, että vakava seurustelusuhde ei enää juuri kiinnosta. Seksi edelleen kuitenkin monella perustarve, niin sitä pyrkivät sitten tyydyttämään kuka mitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen huomannut nettideiteillä 45-vuotiaana, että omanikäisiä ja vanhempia miehiä ei lähtökohtaisesti parisuhde kiinnosta.
Saattavat kyllä jutella sellaisenkin kiinnostavan, kun itse tyrmään pelkät seksiehdotukset. Mutta kuitenkin katoavat sitten tuosta syvällisemmästä keskustelusta selittämättömästi melko pian. Joten se oli vain yritys valehdella, jotta sitä seksiä tulisi.
Mikäli mies näyttää kuvassa tyyliin suohirviöltä, on perus- tai ammattikoulu alla, asuu 100km päässä korvessa ja on 165 cm pitkä, hän saattaa ilmaista heti etsivänsä parisuhdetta.
Yhtään rahkeita omaavat miehet ovat jo niin pettyneitä ja katkeria, ettei heistä enää parisuhteeseen ole. Joten otin profiilin pois ja päätin olla yksin loppuelämäni. Minä en käy paikoissa, jossa vapaita miehiä tapaisin JA olisi luontevaa alkaa jutella.
Se ei voi tulla yllätyksenä, että 45-vuotiaita miehiä ei kiinnosta parisuhde. Jokainen järkevä mies on tuohon ikään mennessä oppinut, että ystävät ja seksisuhteet ovat paljon tärkeämmässä roolissa, kuin olla naisen vallan alla parisuhteesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei voi tulla yllätyksenä, että 45-vuotiaita miehiä ei kiinnosta parisuhde. Jokainen järkevä mies on tuohon ikään mennessä oppinut, että ystävät ja seksisuhteet ovat paljon tärkeämmässä roolissa, kuin olla naisen vallan alla parisuhteesta toiseen.
Jos suhteesta toiseen toistuu sama ongelma, onko aina syy niissä monissa kumppaneissa, vai siinä yhdessä joka kaikkia suhteita yhdistää, eli tässä tapauksessa siinä "vallan alla" olleessa miehessä? Nimittäin tunnen miehiä jotka ihan itse vapaaehtoisesti ryömii sinne tossun alle, kaikki on "ihan ok, miten vaan haluat" ja nainen JOUTUU ottamaan vastuun päätöksistä yms. ja sitten mies valittaa naisen selän takana että kun "muija pompottaa" ja lapsia on koska "eukko halus", jne. Ei ota yhtään mitään vastuuta omasta elämästään.
Olisin halunnut, mutta eihän näistä mitään tule.
Tunnen olevani sinkku nytkin, vaikka tuo tapailukumppani on ehkä toista mieltä.
Pakko vaan häippästä.
Osakseni on nähtävästi jäänyt se, että kelpaan vain sellaiseksi "loppusijoituskohteeksi" kun ensin on vapaat villitykset nainen muiden miesten kanssa käynyt läpi. Sitten tekevät jonkun nunnavalan ja minun pitäisi mennä näiden kanssa avioon ennenkuin suostuvat seuraavan kerran edes seksiä harrastamaan. Vähän sellainen olo tulee että näinkö se itsellä jäi kokonaan se villitysvaihe välistä kun suoraan papin eteen pitäisi hypätä. M40
Vierailija kirjoitti:
Osakseni on nähtävästi jäänyt se, että kelpaan vain sellaiseksi "loppusijoituskohteeksi" kun ensin on vapaat villitykset nainen muiden miesten kanssa käynyt läpi. Sitten tekevät jonkun nunnavalan ja minun pitäisi mennä näiden kanssa avioon ennenkuin suostuvat seuraavan kerran edes seksiä harrastamaan. Vähän sellainen olo tulee että näinkö se itsellä jäi kokonaan se villitysvaihe välistä kun suoraan papin eteen pitäisi hypätä. M40
Oksua sinulle ja villityksillesi. Taitavat ne naistenkin seikkailut tapahtua lähinnä mielikuvituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksua sinulle ja villityksillesi. Taitavat ne naistenkin seikkailut tapahtua lähinnä mielikuvituksessasi.
No ei ne naiset kyllä mitään neitsyitä ole kukaan tähän mennessä ollut vaan miehiä on menneisyydessä riittänyt jokaisella. Toisin kuin itsellä niitä naisia. Oksenna vaan näille tuplastandardeille niin paljon kuin lystäät.
Ne jotka minä olisin halunnut, eivät halunneet minua.
Ne jotka halusivat minut, eivät kiinnostaneet minua yhtään.
Pieleenhän tämä elämä sitten meni. Lapset jäi saamatta, ja vanhenen nyt ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne naiset kyllä mitään neitsyitä ole kukaan tähän mennessä ollut vaan miehiä on menneisyydessä riittänyt jokaisella. Toisin kuin itsellä niitä naisia. Oksenna vaan näille tuplastandardeille niin paljon kuin lystäät.
Aika harva nelikymppinen nainen tai mies on tyystin neitsyt, eikä se silti tarkoita, että on hurjasteltu. Jos se irtohilluminen on suurin haaveesi, et ole myöskään sopiva kumppani sille neitsyelle, jos sellaiseen onnistut törmäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nelikymppinen nainen tai mies on tyystin neitsyt, eikä se silti tarkoita, että on hurjasteltu. Jos se irtohilluminen on suurin haaveesi, et ole myöskään sopiva kumppani sille neitsyelle, jos sellaiseen onnistut törmäämään.
Kyllä ne naiset aika selväksi on sen hurjastelumenneisyytensä tehneet ja sekös pitääkin tympimään sitten hieman kun juuri minun kohdallani pistävätkin sen nunnavaihteen silmään odottaen minulta jotain muuta ja ylevämpää kuin niiltä edellisiltä miehiltä joiden kanssa on hauskaa pidetty.
Jos haluat vain hauskanpitoa, sano se suoraan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset aika selväksi on sen hurjastelumenneisyytensä tehneet ja sekös pitääkin tympimään sitten hieman kun juuri minun kohdallani pistävätkin sen nunnavaihteen silmään odottaen minulta jotain muuta ja ylevämpää kuin niiltä edellisiltä miehiltä joiden kanssa on hauskaa pidetty.
Eli olisit halunnut hurjastella etkä parisuhdetta. Nuo naiset ovat saaneet sen elämän, jonka sinä halusit. Ymmärretty.
Ei se lerssi niin hieno kapistus ole että sitä pitäisi vakituisesti saada. Mieluummin oon sinkku,oon ollu toki parisuhteessa ja naimisissa,mutta nyt pysyn sinkkuna. Se on niin ahdistavaa ja energiaa syövää se suhteessa olo. Rankkaa. Mukavuudenhaluinen olen nykyään ja ikäkin tekee ettei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olen kylläkin introvertti joten rakastan myös yksinoloa. Välillä olen kohdannut kaltaisiani miehiä mutta juttu ei ole edennyt suhteeseen. Olemme ystävystyneet vain. Sinkkuna 7 vuotta.
Itse olen myös introvertti. En ole tätä ennen ajatellutkaan ja tapaillut lähinnä itseni vastakohtia. Samanlainen introvertti voisi sopia myös minulle, jolloin kumpikin antaa tilaa toiselle olla rauhassa. Kaikki ovat olleet ihan eri tyyppisiä kuin minä eikä ole toiminut, paitsi puheliaisuus, kun toinen puhuu paljon, niin itse ei tarvii edes avata suuta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monen loppusijoituskohde olet? Vai tarkoitatko että haluaisit seurustella kunnolla ennen avioliittoa? Vai haluatko seikkailla monen naisen kanssa ilman sitoutumista? Ja kaikki tapaamasi naiset haluavat jo ensi treffeillä naimisiin. Luulen että vaikka nainen puhuisi ensi treffeillä että haluaa naimisiin, niin tuskin tarkoittaa että jo huomenna pitää mennä. Tekee vain selväksi omat toiveensa suhteen tavoitteesta.
Kyllä tässä yksi 50- n akka ( ensi vuonna tulee tuo täyteen)
Ja perheen myös, tämä Lapsettomuus on minulle vaikea pala, koskee minua.
Minulle on myös ladeltu törkeyksiä ja , sattunut kuulemaan kuinka munsta juorutaan ,
Ei se tykkää lapsista!
Kun satuin tuon kuulemaan, että
Minusta juoruttiin puhuttiin paskaa selän takana,
Kyllä mä siitä loukkaannuin tulisesti.
, Että uskovat seuraavalla kerralla,
Että ei puhuta mun selän takana paskaa.
.
Jopa " kasvatti" adoptio lasta ,kummilasta olen joskus hiljaa mielessäni toivonut,
Mutta kun olen vähävarainen sekin haave on saanut jättää.
Romukoppaan
.
Olen muussakin asiassa kokenut empatian kyvyttömien ihmisten ilkeitä lausahduksia, eli tuhottu heti joku unelma, jos olen ääneen sanonut jonkun unelman .
Tähän tapaan" Voi se on niin vaativa, .
Kun haaveilin hankkivani koiran , jo siitäkin ilkeät ihmiset sano" Voi se on niin vaativa, pitää hoitaa kuin lasta!.
kyllä olin tietoinen, että koiraa pitää hoitaa halusin , koiran jota saa hoitaa, käyttää lenkillä, olisin tuntenjt itseni Tarpeelliseksi ;ruokkia, käyttää lääkärissä,
Maksaa vakutukset ynnä muut kulut,
Oli minun unelma hankkia, Pelastus käyttöön tarkoitettu koura, eli semmoinen rotuinen koira joka on luonteeltaan hyvin helppo kouluttaa Jäljestykseen.
Niin kun ei koskaan sitä miestä löytynyt jonka kanssa perustaa perhe.
Eronnut mies ei käy jolla on , lapsia .
HEI SE OLI ASIALLINEN!
Täytän ensi vuonna 50- v sanoin itseäni akaksi!( Tunnen ITSENI vanhaksi akaksi)
Kyllä olisin halunnu perheen mutta koskaan en löytänyt miestä jonka kanssa perustaa perhe ,
Lapsettomuus on minulle Vaikea asia, olen saanut ilkeitä kommentteja, jopa olen kuullut kun selkäni takana,
Sanottiin " Se ei tykkää lapsista"
Ja loukkaanuin tulistuin tästä ( tämä joka näin sanoi on isekkin perheetön )
Ja jos vahingossa näille ihmisille samoin ääneen unelmani " Haluaisin adoptio tai kummilapsen "
Taas oltiin sanomassa ilkeästi
" Voi EI sinusta ole siihen"