Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
901/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää kirjoitti:

Ikisinkku naisilla on aina yksi ja sama ongelma. Aina ensin valitaan se baarin/tinderin tms. komein mies mitä löytyy tai mihin just ja just rahkeet riittää treffiseuraksi. Ja sitten lähdetään tapailemaan ja todetaan, että mies ei ollut tosissaan, vonkas vaan seksiä, päästään vialla tai muuta ratkaisevaa vikaa. Yrittäkää ymmärtää että mies kuten nainenkin on kokonaisuus, jossa harvoin kaikki asiat on täydellistä.

Naisille komea mies on statussymboli siinä missä auto miehille. Nainen ei kehtaa esitellä rumaa tai edes keskiverto miestä kavereille. Pitää olla paremman näköinen kun kaverin mies. Toisaalta erityisen komea mies on kaikkien muidenkin naisten mieleen, joten hänellä riittää kyllä naisia joka sormelle.

Nämä kaikki ongelmat poistuisi, jos sinkkunainen tajuaisi valita taviksen näköisen (oman tasoinen ulkoisesti) miehen ja sitten lähtisi tutkimaan että onko mies empaattinen, fiksu, jne.. eli sisäisesti kaunis. Jos ei ole, niin lemppaa mutta jos on, niin tyytyy siihen. Mä luulen että valtaosa naisista tällöin löytäisi miehen. Vaan kun tuo ulkonäkö on aina kaiken lähtökohta, niin lopputulos on kusettava narsisti jolla naisia pyörii joka sormelle. Ja sitten nainen kertoo että kaikki miehet on pelkän seksin perässä juoksevia hyväksikäyttäjiä.

T:Tietäjä

Tämä jankutus on todella väsyttävää. Tässäkin ketjussa kymmenet naiset ovat kertoneet ihan erilaista tarinaa, mutta sinähän katkerana vain jankutat kuinka aina ja kaikki naiset. 

Vierailija
902/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku naisilla on aina yksi ja sama ongelma. Aina ensin valitaan se baarin/tinderin tms. komein mies mitä löytyy tai mihin just ja just rahkeet riittää treffiseuraksi. Ja sitten lähdetään tapailemaan ja todetaan, että mies ei ollut tosissaan, vonkas vaan seksiä, päästään vialla tai muuta ratkaisevaa vikaa. Yrittäkää ymmärtää että mies kuten nainenkin on kokonaisuus, jossa harvoin kaikki asiat on täydellistä.

Naisille komea mies on statussymboli siinä missä auto miehille. Nainen ei kehtaa esitellä rumaa tai edes keskiverto miestä kavereille. Pitää olla paremman näköinen kun kaverin mies. Toisaalta erityisen komea mies on kaikkien muidenkin naisten mieleen, joten hänellä riittää kyllä naisia joka sormelle.

Nämä kaikki ongelmat poistuisi, jos sinkkunainen tajuaisi valita taviksen näköisen (oman tasoinen ulkoisesti) miehen ja sitten lähtisi tutkimaan että onko mies empaattinen, fiksu, jne.. eli sisäisesti kaunis. Jos ei ole, niin lemppaa mutta jos on, niin tyytyy siihen. Mä luulen että valtaosa naisista tällöin löytäisi miehen. Vaan kun tuo ulkonäkö on aina kaiken lähtökohta, niin lopputulos on kusettava narsisti jolla naisia pyörii joka sormelle. Ja sitten nainen kertoo että kaikki miehet on pelkän seksin perässä juoksevia hyväksikäyttäjiä.

Mikä miesten lähtökohta on kun etsivät itselleen naista? Veikkaanpa, että ulkonäkö on listalla aika korkealla. Lähteekö mies selvittämään mielestään ei-viehättävän naisen luonnetta, jos ulkonäkö ei nappaa? Tuskin. Ja sitten naisen pitäisi alentua tuollaiseen.

Tiedätkö, kun mihinkään ei tarvi tyytyä, ei edes vaikka olisi nainen.

Luen näitä kommentteja kirjoittajia vanhempana (50+) naisena, kahden pitkän parisuhteen (uusissa naimisissa) ja aikuisten lasten parisuhteiden kokemuksella. Hieman surettaa nämä ketjut. Teksteissä näkyy rakkauden ja parisuhteen kaipuu mutta samalla huokuu kykenemättömyys sellaisiin. Parisuhteen etsiminen on markkinaa jossa mitatataan omaa arvoa ja pyritään mahdollisimman korkeatasoiseen kumppaniin. Joskus pohdin arvioiko tuon potentiaalisen "tason" ihminen itse omilla kriteereillään (mikä minusta/minulle on tärkeää, mikä ulkonäössä viehättävää jne) vai valitseeko enemmän ulkoisilla "instakriteereillä", mikä hyvältä näyttää. 

Väittäisin kokemukseeni pohjautuen, että sekä ulkonäön viehättävyys perustuu paljolti ihmisen hyvään, terveeseen itsetuntoon, ei kiloihin, kasvojen symmetrisyyteen. Persoonan sopivuus pariksi itselle taas ei ole kiinni ihmisen jännittävyydestä tai tylsyydestä vaan ihan muista asioista, luonteesta, aitoudesta ja rehellisyydestä. Siinäkin tuo itsetuntemus auttaa: kun tajuaa millainen on itse, mitkä ovat omat vahvuudet ja heikkoudet persoonana ja parisuhteessa voi itseään kehittää ja yrittää etsiä itselle oikeanlaista kumppania. Kun se onni ei tule täydellisen kauniista tai komeasta kumppanista, sen täytyy alkaa omien korvien välissä, hyvä parisuhde voi kyllä tuoda sitten lisää onnea. Eikä onneen välttämättä tarvitse kumppania, tasapainoista elämää voi elää ilman parisuhdettakin. Mutta ne parisuhdetta etsivät sinkut: miettikää enemmän omaa henkistä tasapainoa kuin pitkiä kriteerilistoja kumppanille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa sinulla toki pointtiakin, mutta miksi ihmeessä niin syy kuin seurauksetkin on yksin naisten syytä eikä edes osasyyllinen ole tuollainen mies jolla naisia riittää joka sormelle? Mikään pakkohan minkäänlaisen miehen ei ole vedättää naisia ja/tai hyppiä punkasta toiseen vaikka se kuinka mahdollista olisikin eli siinä mielessä noin toimiva mieshän on se ainoa jota tilanteesta seurauksineen voi syyttää.

Suosittu ja naisten makuun oleva mieskin kun voi sanoa, kiitos mutta ei kiitos ja olla olematta k¤lukarusellia pyörittävä k*sipää.

Vierailija
904/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten yksinäisyys = työpaikka, harrastuksia, ystäviä vain 15, kavereita vain 30, seksiä kerran viikossa. Voi kyynel.

Vierailija
905/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa sinulla toki pointtiakin, mutta miksi ihmeessä niin syy kuin seurauksetkin on yksin naisten syytä eikä edes osasyyllinen ole tuollainen mies jolla naisia riittää joka sormelle? Mikään pakkohan minkäänlaisen miehen ei ole vedättää naisia ja/tai hyppiä punkasta toiseen vaikka se kuinka mahdollista olisikin eli siinä mielessä noin toimiva mieshän on se ainoa jota tilanteesta seurauksineen voi syyttää.

Suosittu ja naisten makuun oleva mieskin kun voi sanoa, kiitos mutta ei kiitos ja olla olematta k¤lukarusellia pyörittävä k*sipää.

Mitä me loput 80% miehistä voidaan sille, mitä ne teidän haluamat 20% miehistä tekee? Itse valitsette niitä tavoitella. En minä eikä muut lopuista miehistä sille mitään voida. Ennen vanhaan noita 20%:n miehiä olisi koulutettu sakinhivutuksella, jos liikaa innostuvat, mutta nykypäivänähän se on juurikin te naiset, jotka ette siedä yhtään sitä, että enemmistön miehet haluaisivat laittaa 20%:n chadit kuriin.

M/40

Vierailija
906/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tavanomaista parisuhdetta.

Aseksuaalisesta suhteesta olen haaveillut...

Vierailija
907/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha eli kaikki hyvännäköiset miehet ovat päästään vialla ja/tai pelkän seksin perässä. Just oli täälläkin topsu jossa kysyttiin miehiltä että onko lihavuus sellainen ongelma naisessa että häneen ei edes tutustuta ja arvaappa mikä oli vastaus...? Kyllä ne miehetkin ovat ihan yhtä pinnallisia. 

Siis täähän se just v-tuttaa. Miehet kyllä saavat odottaa naisen ulkonäöltä mitä tahansa (omasta ulkonäöstään riippumatta) mutta jos naisella on odotuksia miehen ulkonäölle, se ei enää yllättäin olekaan ok. Pätee myös ja erityisesti silloin jos nainen on itse kaunis.

Vierailija
908/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt vain on niin, että jos nainen on tylsä, tylsän näköinen, ruma, lättänä, perseetön, niin en pysty edes koskemaan seksuaalisessa mielessä.

Jos on hyvännäköinen, vartalo kunnossa, niin voisin vaikka rakastua, plussaa, jos sattuu olemaan vielä hyvä luonne. Ja tottakai naisenkin on tykättävä minusta.

Eli olen sinkkuna lopun elämääni. Lapset on onneksi jo tehty.

T. M36.

Vierailija
909/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä me loput 80% miehistä voidaan sille, mitä ne teidän haluamat 20% miehistä tekee? Itse valitsette niitä tavoitella. En minä eikä muut lopuista miehistä sille mitään voida. Ennen vanhaan noita 20%:n miehiä olisi koulutettu sakinhivutuksella, jos liikaa innostuvat, mutta nykypäivänähän se on juurikin te naiset, jotka ette siedä yhtään sitä, että enemmistön miehet haluaisivat laittaa 20%:n chadit kuriin.

M/40

Mihin tuo 80/20 perustuu? 

Vierailija
910/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se nyt vain on niin, että jos nainen on tylsä, tylsän näköinen, ruma, lättänä, perseetön, niin en pysty edes koskemaan seksuaalisessa mielessä.

Jos on hyvännäköinen, vartalo kunnossa, niin voisin vaikka rakastua, plussaa, jos sattuu olemaan vielä hyvä luonne. Ja tottakai naisenkin on tykättävä minusta.

T. M36.

Kyllähän se nyt vain on niin, että jos mies on tylsä, tylsän näköinen, ruma, lättänä, perseetön, niin en pysty edes koskemaan seksuaalisessa mielessä.

Jos on hyvännäköinen, vartalo kunnossa, niin voisin vaikka rakastua, plussaa, jos sattuu olemaan vielä hyvä luonne. Ja tottakai miehenkin on tykättävä minusta.

Eli olen sinkkuna lopun elämääni. Lapsi on onneksi jo tehty.

T. N36.

Vierailija
911/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M36.

Näin on valitettavasti asia itsellänikin. Olen todella ulkonäkökeskeinen, jonka takia en todennäköisesti tule enää koskaan seurustelemaan (ei juurikaan rahkeita niihin naisiin joista kiinnostun seksuaalisesti).

Olen asian kuitenkin hyväksynyt, enkä syytä naisia tai maailmaa omista ongelmistani.

M38

Vierailija
912/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M36.

Kyllähän se nyt vain on niin, että jos mies on tylsä, tylsän näköinen, ruma, lättänä, perseetön, niin en pysty edes koskemaan seksuaalisessa mielessä.

Jos on hyvännäköinen, vartalo kunnossa, niin voisin vaikka rakastua, plussaa, jos sattuu olemaan vielä hyvä luonne. Ja tottakai miehenkin on tykättävä minusta.

Eli olen sinkkuna lopun elämääni. Lapsi on onneksi jo tehty.

T. N36.

😘

T. 908

Vierailija
913/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M36.

Näin on valitettavasti asia itsellänikin. Olen todella ulkonäkökeskeinen, jonka takia en todennäköisesti tule enää koskaan seurustelemaan (ei juurikaan rahkeita niihin naisiin joista kiinnostun seksuaalisesti).

Olen asian kuitenkin hyväksynyt, enkä syytä naisia tai maailmaa omista ongelmistani.

M38

Juuri näin, ei ole kenenkään vika tai mitään. Asia vain on näin ja that's fine.

Vierailija
914/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M36.

M38

Tosi harmi että asia on noin, mutta hyvä ettet kuitenkaan soimaa naisia tämän takia ja että tiedostat ongelman olevan sinussa, sitä arvostan. Kaikkea hyvää!

Vierailija
915/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumahan se minäkin olen mutta näin 39veenä niin keskityn yli viisikymppisiin miehiin. Niitä piisaa. Yhden löysin mutta jätti mutta uutta matoa koukkuun vaan. Yksin olen ollut 4 ja puoli vuotta.

Vierailija
916/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo 15v sinkkuna. Toisiksi viimeisin tyttöystävä sanoi että "Haaskasit vaa mun aikaa!", viimeisin tyttöystävä jota rakastin yli kaiken sanoi että "Suhteesta ei ollut mihinkään!".

Suhteessa kun oli naiset tyrkyttivät itseään niin baareissa tyttöystävän käydessä vessassa, sekä tanssilattialla naiset tuli itseään hinkkaamaan, joista nätisti kieltäydyin sanomalla että olen varattu.

Sinkuksi jäämisen jälkeen moisia tapauksia ei ole enää ollut. Viimeisen 10v aikana jos yrittänyt sanoa hymyilevälle tuntemattomalle naiselle edes "moi", niin haistatellaan vain pitkät päin naamaa, tai kysytään tivaten "mitä vittua sä oikee yrität", sama tapahtunut melkein tusina kertaa putkeen pienillä sana eroilla.

Viimeisen kerran kun olen hymyilevää naista kauniiksi kehunut, uhkasi hän hakata minut kavereidensa kanssa. Se oli viimeinen kerta kun olen enää naisia kehunut tai lähestynyt kasvotusten. Tästä on jo 8v.

Tinderiäkin kokeilin 2 vuotta, mutta eihän siellä kukaan ole ilmeisesti seuraa etsimässä, koska alle 1/10 matchista edes vastaa mitään. Lähimmät vastaajat oli 3000-6000 kilometrin päässä asuvia 3-5 lapsen yh äitejä. 2 vuotta tinderissä ja 0 treffit sitä kautta.

Olen luovuttanut ja hyväksynyt että parempi olla vain yksin. Viimeisimmän tyttöystävän sanat "Suhteesta ei ollut mihinkään!" vain kaikuu päässä päivittäin, ja jos joku nainen hymyilee niin heti alan pelkäämään että "tuokin haluaa vain hakata mut", ehkä vain parempi pysyä sinkkuna koska naiset ovat niin aggressiivisia.

Vierailija
917/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

815 jatkaa..

Piti vielä lisätä että noi "tasot" lähinnä kuvaa sitä ulkosta olemusta. Sekin valitettavasti pitää enimmän aikaa paikkaansa et jos ulkonäkö on niin hemaiseva naisella että miehet vaan kuolaa perää, niin luonteesta nainen saa paljon anteeksi ja saakin olla vähän vittumainen. Ei haittaa miestä, jos vaan pääsee tän jumalattarelta näyttävän naisen kanssa kontaktiin. Mutta ootappa jos tavisnainen tekis samanlaisia temppuja ja ois käytökseltään vittumainen niin sehän lentäis heti roskakoppaan.

Uli uli, taas kerran yhen talvet lumet suli.

Se on aivan sama juttu molemmilla sukupuolilla, eli ulkonäkö määrittää pitkälle pariutumista ja sillä saa mahdottoman paljon anteeksi. Miehet voivat statuksella sitä hieman kompensoida ja naiset nuoruudella suhteessa mieheen.

Suurin ero vain on siinä, että tavalliset naiset pääsevät nuorina hyvinkin laadukkaiden miesten punkkaan, ja tässä tohinassa tasot herkästi vääristyvät. Täten rima jää aivan liian ylös ja vanhemmiten ihmetellään hoo moilasena hyvien miesten puutetta. Samalla tavismiehet ovat yksiä kaarnaveneitä maailman tuulten armoilla läpi elämän. Joskus harvoin pienesti onnestaa ja rösöinen satama löytyy.

Nykyisen pariutumuskulttuurin, eli sähköisen ja seksuaalisesti vapautuneen meiningin, suurimpia voittajia ovat miesten paras viidennes, joka voi toteuttaa luonnon halua piehtaroimalla rajattomasti hölmöuskoisten naisten kanssa. Naiset voisivat itse vaikuttaa pariutumiseen eniten, mutta ilmeisesti suuri tahtotila on tämä.

Vierailija
918/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta jo 15v sinkkuna. Toisiksi viimeisin tyttöystävä sanoi että "Haaskasit vaa mun aikaa!", viimeisin tyttöystävä jota rakastin yli kaiken sanoi että "Suhteesta ei ollut mihinkään!".

Suhteessa kun oli naiset tyrkyttivät itseään niin baareissa tyttöystävän käydessä vessassa, sekä tanssilattialla naiset tuli itseään hinkkaamaan, joista nätisti kieltäydyin sanomalla että olen varattu.

Sinkuksi jäämisen jälkeen moisia tapauksia ei ole enää ollut. Viimeisen 10v aikana jos yrittänyt sanoa hymyilevälle tuntemattomalle naiselle edes "moi", niin haistatellaan vain pitkät päin naamaa, tai kysytään tivaten "mitä vittua sä oikee yrität", sama tapahtunut melkein tusina kertaa putkeen pienillä sana eroilla.

Viimeisen kerran kun olen hymyilevää naista kauniiksi kehunut, uhkasi hän hakata minut kavereidensa kanssa. Se oli viimeinen kerta kun olen enää naisia kehunut tai lähestynyt kasvotusten. Tästä on jo 8v.

Tinderiäkin kokeilin 2 vuotta, mutta eihän siellä kukaan ole ilmeisesti seuraa etsimässä, koska alle 1/10 matchista edes vastaa mitään. Lähimmät vastaajat oli 3000-6000 kilometrin päässä asuvia 3-5 lapsen yh äitejä. 2 vuotta tinderissä ja 0 treffit sitä kautta.

Olen luovuttanut ja hyväksynyt että parempi olla vain yksin. Viimeisimmän tyttöystävän sanat "Suhteesta ei ollut mihinkään!" vain kaikuu päässä päivittäin, ja jos joku nainen hymyilee niin heti alan pelkäämään että "tuokin haluaa vain hakata mut", ehkä vain parempi pysyä sinkkuna koska naiset ovat niin aggressiivisia.

No huhhuh onpa sulla ollut piirit...en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan noin tuttavanaisista tai edes puhuvansa tuohon tyyliin. Ei nyt kuitenkaan yhden kommentin takia kannata pelästyä niin että lopettaa kaiken yrittämisen. LÄhesty ihmisiä jossain muualla kuin baarissa tai Tinderissä.

Vierailija
919/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen pariutumuskulttuurin, eli sähköisen ja seksuaalisesti vapautuneen meiningin, suurimpia voittajia ovat miesten paras viidennes, joka voi toteuttaa luonnon halua piehtaroimalla rajattomasti hölmöuskoisten naisten kanssa. Naiset voisivat itse vaikuttaa pariutumiseen eniten, mutta ilmeisesti suuri tahtotila on tämä.

Tuohon sanoisin, että kyllä se miesten paras viidennes pelehtii naisten parhaan viidenneksen kanssa. Sen näki jo koulussa, ei ne chadit edes vilkaisseet muiden kuin suosittujen tyttöjen perään ja suositut tytöt sitten chadien perään. 

Miesten vaan pitäisi hyväksyä ne tavisnaiset eikä tavoitella näitä beibejä mitä ei tule koskaan saamaan. Porno ptäisi kieltää nuorilta (mielellään kaikilta tbh), koska niillä myös kehittyy naisesta ihan utopinen kuva. Kun normaali nainen ei sitten näytäkään silikonibimbolta, niin ei alapäässä värähdä ja oletetaan ettei pysty suhteeseen jos ei ole tarpeeksi muhkea perä tai oikean mallinen vartalo vaikka loppupeleissä näillä asioilla on vain hiukkasen verran väliä jos ollenkaan.

Vierailija
920/1222 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt on lapsena kasvatetttu taiteeen parissa sellaiseksi etttä mun ammmatti pitäisi periaatteessa olle ehkä joku rikospoliisi. Näen heti naisesssa teennäisyyden ja jo se kun nainen "valitsee" korostaen sitä niiin nostaaa karvat pystyyn eli sillloin ollaan vähän kuin typeryyyden ääärelllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi