Ihastuuko miehet koskaan epätoivoisesti työkavereihin?
Itse olen ollut elämässäni pari kertaa todella ihastunut työkaveriin, niin että mies on pyörinyt mielessä jatkuvasti. Miten miehillä, käykö heille koskaan samanlaista? Että vapaa-ajallakin miettisivät vain jotain työkaveria ja pyörittelisivät mielessään naisen sanomisia ja tekemisiä.
Kommentit (35)
kyllä olen ollut ihastunut naisesimieheeni joskus ja tietysti työpaikan muihin naisiin, eikös se ole ihan luonnollista ettei ihastuminen katso ympäristöä.
-mies
Kyllä miehetkin osaavat tarpeen tullen naida ylöspäin!
Tietenkin.
EIkös se miehillä juuri taipumusta tällaiseen olekin.
Viimeisin oli juuri tätä. Ei tullut vastakaikuu.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
EIkös se miehillä juuri taipumusta tällaiseen olekin.
Itse olen kuullut, että miehet fantasioivat vain seksistä kaikkien työpaikan naisten kanssa.
Kyllä, mutta se oli nuori ja kaunis työkaverinainen joten sitä ei lasketa. M33
Ex-mies jätti 12 vuoden avioliiton ihastuksen takia, joka ei edes tuntenut samoin vaan käytti ihailua hyväkseen.
"Itse olen kuullut, että miehet fantasioivat vain seksistä kaikkien työpaikan naisten kanssa."
Ei pidä paikkaansa. Me meihet olemme paljon herkempiä ja romanttisempia kuin luullaan.
Kyllä, mutta ihastuminen loppuu kun käy muutaman kerran ruokatunneilla runkkaamassa.
Ihastun joka toiseen tapaamaani naiseen. Olen kuitenkin seurustellut yli 16 vuotta pettämättä, joten kai nämä ihastumiset pysyvät vielä hyväksytyn rajoissa, kun en ole ihastustani kenellekään edes hehkuttanut.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen kuullut, että miehet fantasioivat vain seksistä kaikkien työpaikan naisten kanssa."
Ei pidä paikkaansa. Me meihet olemme paljon herkempiä ja romanttisempia kuin luullaan.
Ihan biologiakin sanoo, että miehet eivät ole herkkiä ja romanttisia. Miehen tarkoitus on paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa, naisen taas kiintyä yhteen.
Olen monestikin, mutta en tuo sitä mitenkään esille. Itse olen siis sinkku.
M37
Joo, mutta ei kannattaisi. Jostain syystä kaikki ihastukseni ovat aina olleet varattuja.
Kyllä todellakin. Ja nimenomaan epätoivoisesti sillä tämän hetken ihastus on niin kaunis ja hyväluonteinen ettei mitään saumaa
Mietin kyllä sääriä ja peppua en sanomisia.
Olisi lähinnä painajaista, jos joutuisi tuollaisen epätoivoisen ihastumisen kohteeksi.
Useimmilla työpaikoilla on jo onneksi ohjeet, miten toimia häirintätapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastun joka toiseen tapaamaani naiseen. Olen kuitenkin seurustellut yli 16 vuotta pettämättä, joten kai nämä ihastumiset pysyvät vielä hyväksytyn rajoissa, kun en ole ihastustani kenellekään edes hehkuttanut.
Onpa erikoista, mistähän tuollainen voi johtua? Miten sen itse koet? Itse en ihastu kehenkään, sen takia luulin päätyväni vanhaksipiiaksi. Sitten tapasin mieheni, mutta en ihastunut häneenkään heti, vaikka toki pidin häntä komeana ja haluttavana.
Johtuuko tuo siitä, että miehet ihastuvat ulkonäköön ja naiset taas vasta luonteeseen?
Aivokemia ei tee eroa ihastumisen ja kaveruuden välillä. Yleensä ihminen on niinikään ihastunut kaikkiin ystäviinsä ja kavereihinsa ja ulkopuolelle jätetyksi tuleminen tuntuu samalta kuin ero parisuhteessa. Takertuvat kaverisuhteet ovat näitä "epätoivoisesti ihastuneita".
Kyllä!