Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveet, älkää tilatko ruokaa verkkokaupasta!

Vierailija
13.03.2020 |

Verkkokaupat on monille vanhuksille, vammaisille tai sairaille ihmisille elinehto. Nyt ne on ihan jumissa, kun kaikki pelkää mennä kauppaan. Olin itsekin tilaamassa kotiin, kun tajusin, että ehkäpä jätetään nyt tää mahdollisuus niille, joilla ei muuta vaihtoehtoa ole. Tilataan vasta sitten, jos ollaan karanteenissa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen prismaan tilauksen maanantaille. Neljättä päivää kuumetta ja keuhkoja kuumottaa. Ette ehkä halua , että lähden kauppaan 😃

Vierailija
22/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtii itsestään. Tilaan netistä ruokaa jos haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinä olet ketään määräilemään kuka saa tilata ja mistä! Tilaan jos mua huvittaa,se ei kuulu sulle pätkän vertaa!

Suomi on suht vappaa maa ...vielä!

Vierailija
24/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitään jumissa ole eilen tein ja tänään noudin!!!

Vierailija
25/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada vessapaperiiiii saatana!!! Kotiinkuljetuksella.

Vierailija
26/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ruokani kotiinkuljetuksella jo vuosia, niin kauan kuin se on ollut mahdollista. Työskentelen kotoa. Olen helposti ylikuormittuva, heiveröinen, yksin asuva autoton ihminen. Arkeni on jo valmiiksi sen verran haastavaa että ruuan kotiinkuljetus on minulle oikeasti tarpeellinen asia, vaikka fyysisesti terve olenkin. Tilaan yleensä pari kertaa kuussa kaikki tarvitsemani hyvin säilyvät ruokatarpeet kerralla. Jos lähtisin tästä kauppaan roudaamaan samaa määrää sieltä jalkaisin, saisin tehdä kolme tai neljä reissua edes takaisin. 

Kyllä ajattelin käyttää kotiinkuljetusta jatkossakin.

Vierailija
27/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tän palstan jengi ei edusta empatiakyvyssään väestöä. Eihän täällä voisi elää, jos jengi olisi näin kusipäistä ja itsekästä.

Vierailija
28/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodie on lähettänyt tänään tiedotteen, jumissa on.

Vierailija
29/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin eilen prismaan tilauksen maanantaille. Neljättä päivää kuumetta ja keuhkoja kuumottaa. Ette ehkä halua , että lähden kauppaan 😃

Lähde kauppaan vaan!

Zinc

Vierailija
30/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan netistä ihan jatkuvasti, nytkö mun pitäisi sinne markettiin lähteä ihan livenä. No thanks.

31/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi ajatella niitä vanhuksia, kun tänäänkin kaupassa nimenomaan ne vanhukset pärskivät estottomasti tuotteiden ja muiden päälle ilman yritystäkään laittaa suun eteen nenäliinaa tms?

Niin. Miksipä ihmisten pitäisi ajatella toisiaan? Voisiko siitä olla jotain hyötyä?

No kerropa minulle miksi minun pitäisi ajatella heitä kun he itse käyttäyvät siten etteivät välitä kenestäkään muusta paskaakaan?

Niin, miksipä pitäisi toisia huomioida? Aivan äärikusipäistä maailmanaikaa kun elämme. Some riittää ihmiskontaktiksi ja empaattisen halauksen voi ihan hyvin korvata hymiöllä, sillä semi-ivallisella. Ja oman sanomansa vakuuttavuudesta kertoo kanssanihilistien yläpeukut.

Kyllä, hieno ihminen kyseessä, todellakin...

Kaikilla on oikeus mielipiteisiini

Vierailija
32/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foodie on lähettänyt tänään tiedotteen, jumissa on.

No hetkellisesti on ollut. Tänään aamulla ja päivällä kun käytin niin ihan hyvin toimi.

Aion tilata kuten normaalistikin tilaan.

Vierailija
33/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin kaupassa ja mun edessä kassajonossa oli ärsyttävä hidas vanhus, jonka piti maksaa kolikoilla. Todellakin tilaan seuraavan kerran verkkokaupasta kotiinkuljetettuna

Vierailija
34/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun toi talvisodan loppumisen muistopäivä, niin mitenköhän olisi kansalle käynyt silloin jos mentaliteetti olis tämä että "miks mun pitäis muista välittää"?

Vierailija
35/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko, jos karanteeniin joutuu.

Vierailija
36/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin on! Sit ehkä harmittaa, jos kaikki kuljetusslotit on täynnä, koska joku ei voi mennä kauppaan, koska ärsyttää kun joku mummo maksaa liian hitaasti kolikoilla.

Vierailija
37/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen tilasin viikoksi ruokaa. Ja moneksi viikoksi vessapaperia. Sorry.

Vierailija
38/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin on! Sit ehkä harmittaa, jos kaikki kuljetusslotit on täynnä, koska joku ei voi mennä kauppaan, koska ärsyttää kun joku mummo maksaa liian hitaasti kolikoilla.

Eihän sitä voi tietää, onko se mummokin karanteenissa. Meillä ollaan kaikki ihan terveitä, karanteeni koskee ainoastaan yhtä perheenjäsentä, mutta emme siltikään aio liikkua yhtään enempää ihmisten ilmoilla kuin on äärimmäinen pakko.

Vierailija
39/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiruokakaupoilla ei käsittääkseni ole ollut aiemmin mitenkään liikaa asiakkaita, joten eivätköhän ne pyri lisäämään tarjontaa kysynnän mukaan. Eilen ei ollut mitään ongelmia tilata verkkokaupasta. Tänään sitten kaikki ovat heränneet ja tilaukset on pariksi päiväksi täynnä.

Vierailija
40/48 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiruokakaupoilla ei käsittääkseni ole ollut aiemmin mitenkään liikaa asiakkaita, joten eivätköhän ne pyri lisäämään tarjontaa kysynnän mukaan. Eilen ei ollut mitään ongelmia tilata verkkokaupasta. Tänään sitten kaikki ovat heränneet ja tilaukset on pariksi päiväksi täynnä.

On ollut. Ruoan nettikauppa on aina kannattava nettikauppa Suomessa.