Terveet, älkää tilatko ruokaa verkkokaupasta!
Verkkokaupat on monille vanhuksille, vammaisille tai sairaille ihmisille elinehto. Nyt ne on ihan jumissa, kun kaikki pelkää mennä kauppaan. Olin itsekin tilaamassa kotiin, kun tajusin, että ehkäpä jätetään nyt tää mahdollisuus niille, joilla ei muuta vaihtoehtoa ole. Tilataan vasta sitten, jos ollaan karanteenissa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettiruokakaupoilla ei käsittääkseni ole ollut aiemmin mitenkään liikaa asiakkaita, joten eivätköhän ne pyri lisäämään tarjontaa kysynnän mukaan. Eilen ei ollut mitään ongelmia tilata verkkokaupasta. Tänään sitten kaikki ovat heränneet ja tilaukset on pariksi päiväksi täynnä.
On ollut. Ruoan nettikauppa on aina kannattava nettikauppa Suomessa.
No ei todellakaan. On ollut erittäin vaikeaa saada tästä kannattavaa liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettiruokakaupoilla ei käsittääkseni ole ollut aiemmin mitenkään liikaa asiakkaita, joten eivätköhän ne pyri lisäämään tarjontaa kysynnän mukaan. Eilen ei ollut mitään ongelmia tilata verkkokaupasta. Tänään sitten kaikki ovat heränneet ja tilaukset on pariksi päiväksi täynnä.
On ollut. Ruoan nettikauppa on aina kannattava nettikauppa Suomessa.
No ei todellakaan. On ollut erittäin vaikeaa saada tästä kannattavaa liiketoimintaa.
Joo, mutta se on kannattavaa. Oon töissä siellä.
Juu, älkää tilatko sieltä verkkokaupasta, niin saadaan nekin putiikit nurin laiva- ja lentoyhtiöiden ym. seuraksi. Kannattaa lopettaa kaikki kulutus, niin loppuu ihmisiltä työtkin tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, älkää tilatko sieltä verkkokaupasta, niin saadaan nekin putiikit nurin laiva- ja lentoyhtiöiden ym. seuraksi. Kannattaa lopettaa kaikki kulutus, niin loppuu ihmisiltä työtkin tässä maassa.
Älä viitsi.
Ap puhuu asiaa. Nettikaupat ovat kuulemma olleet ihan jumissa. Joillekin ne voivat olla elintärkeitä.
Mä todella toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, että tällaisessa katastrofitilanteessa selviäminen ei riipu siitä, kuka hamstraa eniten, vaan siitä, pystytäänkö me olemaan solidaarisia toisiamme kohtaan. Kun kriisi iskee, Suomessa ei tule kukaan kuolemaan nälkään tai vessapaperin puutteeseen, mutta jos ryhdytään laumassa käyttäytymään hysteerisesti ja totaalisen itsekkäästi, voi käydä todella huonosti.
Poikkeusoloissa yhteiskunnan selviäminen riippuu siitä, pystyykö se toimimaan epäitsekkäästi. Oon todella järkyttynyt monista tämänkin keskustelun kommenteista. Virusta en pelkää, mutta jos kansakunnan henkinen tila todella on tämä, ei meille hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei mene verkkokauppa nurin, jos ne satatuhatta ylimääräistä hysteerikkoa nyt jättäisivät palvelut niitä tarvitseville. Asiakkaita kyllä riittää.
En ole koskaan tullut kipeäksi kauppareissusta, vaikka muuten minuun helposti tarttuu. Tiedän tämän siksi, että olen ollut 10 vuotta työtön enkä ole ollut kuin pari kertaa kipeä ja se on ollut sen jälkeen, kun olen viettänyt flunssaisten ihmisten kanssa aikaa kauemmin.
En edes koskaan pese käsiä ja kaivan nenää ahkerasti. Nyt olen kyllä ruvennut pesemään koronan myötä käsiä. En kyllä edelleenkään usko, että kaupasta voi saada taudin.
*ainoa