Onko ykeistä että Postnord ei ilmoita kun ovat tuomassa pakettia, mutta ilmoittavat vasta sitten kun lähetystä ei voitu toimittaa?
Ihmettelen vain että kun olen ollut koko aamun kotona ja sitten saan viestin Postnordilta että lähetystä ei voitu toimittaa kun (omakotitalon ovessa) ei ollut ovikoodia (mutta ovikello olisi ollut, vaan eipä se kuriiri voinut sitäkään soittaa). Kuitenkaan eivät sitä ennen viitsineet olla yhteydessä ja ilmoittaa että koska ja mihin aikaan ovat tuomassa pakettia enkä ollut edes tietoinen siitä että paketti tulisi Postnordin kautta ennen kuin he ilmoittivat että pakettia ei voitu toimittaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Postnordin sivulla sanovat että toimituksesta ilmoitetaan ja sovitaan ennen paketin toimitusta kotiosoitteeseen. Ja jos vastaanottajaa ei tavoiteta niin paketti kuljetetaan noudettavaksi Helsingin, Turun, Tampereen, Seinäjoen, Kokkolan tai Vaasan noutopisteeseen noudettavaksi. Eli Ap valehtelee väittäessään että ei ole saanut ilmoitusta.
Sanotaan joo. Mutta eri asia on että ilmoittaako kuljettaja. On kyllä tuotu ilman etukäteis ilmoituksiakin.
Kerran trukkilavallinen tulossa niin soitti kyllä pihasta, annoin luvan jättää vaikka en ollut kotona.
Kiinanpaketteja ei tarvitse toimittaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Postnordin sivulla sanovat että toimituksesta ilmoitetaan ja sovitaan ennen paketin toimitusta kotiosoitteeseen. Ja jos vastaanottajaa ei tavoiteta niin paketti kuljetetaan noudettavaksi Helsingin, Turun, Tampereen, Seinäjoen, Kokkolan tai Vaasan noutopisteeseen noudettavaksi. Eli Ap valehtelee väittäessään että ei ole saanut ilmoitusta.
Helposti tuleekin noutomatkaa 500km
Ihan normisettiä. Eikä ole ainoa firma jolla on noin.
En osta mitään, jos ainoa toimittaja on postnord! Kuljettajilla ilmeisesti liian tiukka aikataulu, koska eivät edes käy soittamassa ovikelloa, vaan tulee ilmoitus että asiakas ei ollut kotona, vaikka ollut joka kerran kotona, kun oli sovittu toimitus.
Myös asiakaspalvelu sekoilee pahasti ja peittelee virheitään.
Onneksi voi itse valita, mistä nettikaupoista tuotteensa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Postnord on yhtä 💩 kuin postikin.
Postnord sentään ilmoittaa että pakettia ei voitu toimittaa, kun taas Posti ei tätäkään enää tee koska kustannuksia piti karsia ja Postin mielestä lähetyksistä ilmoittaminen oli ylimääinen menoerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postnord sentään ilmoittaa että pakettia ei voitu toimittaa, kun taas Posti ei tätäkään enää tee koska kustannuksia piti karsia ja Postin mielestä lähetyksistä ilmoittaminen oli ylimääinen menoerä.
Meilläpäin postista soitetaan ennen paketin toimistusta, postnord taas ei ole edes yrittänyt soittaa, vaan on tullut vaan ilmoitus että asiakas ei ole ollut kotona sovittuna aikana, vaikka olen ollut koko päivän kotona. Ei enää ikinä mitään ostoksia mistään, jos postnord toimittajana.
Ite oon yllättänyt postnordin kuskin työntämässä ei tavoitettu-lappua postilaatikkoon. Väitti soittaneensa ovikelloa, täyttä bullshittiä. Pysähtyi portille ja meni suoraan postilaatikolle, ei edes käynyt ovella. Satuin itse olemaan pihassa kukkia kastelemassa ja menin hakemaan pakettia kun näin että kuski tuli
Tuostahan oli taannoin juttua, ilmeisesti niin tiukat aikataulut etteivät todellisuudessa ehdi toimittaa kaikkia paketteja vaan haetuttavat asiakkailla.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon yllättänyt postnordin kuskin työntämässä ei tavoitettu-lappua postilaatikkoon. Väitti soittaneensa ovikelloa, täyttä bullshittiä. Pysähtyi portille ja meni suoraan postilaatikolle, ei edes käynyt ovella. Satuin itse olemaan pihassa kukkia kastelemassa ja menin hakemaan pakettia kun näin että kuski tuli
Minä istuin keittiön ikkunan äärellä ja sama homma, pysäytti postilaatikon eteen ja lappu postilaatikkoon, en ehtinyt pihalle ja ehti lähteä.
Postnord on tosiaan epäluotettava. Jakajilla on liikaa paketteja, jotta ehtisivät toimittaa ne työpäivän aikana. Voi olla niin matala palkkakin, ettei motivoi hoitaa hommia. Minulla on monta huonoa kokemusta nimenomaan Postnordista. Tosin täällä maaseudulla, jossa asun, Postnordin toiminta muuttui luotettavammaksi pari kolme vuotta sitten, kun he reitittivät tänne tulevat paketit uudelleen: nyt jakajat viimein viitsivät tulla tänne asti ilmoitettuna päivänä eikä vasta joskus päivien perästä eivätkä lähetä pakettia takaisin lähettäjälle mukamas lajitteluvirheen takia. Mutta Posti on täällä palvellut aina luotettavasti. Varmaan tässä on paljon aluekohtaisia eroja. Minusta tuntuu, että ongelmia on nimenomaan suurissa kaupungeissa. Tosin kesällä DHL:n lähetti soitti, koska ei olisi halunnut tulla tänne asti. Kuulemma käytännöt ovat muuttuneet ja olisi pitänyt hakea noutopisteestä, vaikka oli sovittu kotiinkuljetuksesta. Halusi ilmeisesti säästää aikatauluissa tai bensakuluissa tai molemmissa. Pidin kuitenkin pintani ja paketti tuotiin perille asti.
Posnordilta tilattu pakettien noutoja, eli Postnord hakee paketin sovitusta osoitteesta ja toimittaa määränpäähän. Kertaakaan ei ole etukäteen sovittu päivämäärä pitänyt. On sovittu uusi aika, ei ole kuriiria näkynyt. aivan luokattoman huonoa toimintaa.
Hah, sopivat kuljetuksesta joo, mutta esim. minulle ei tuotu kotiinkuljetusta ikinä ovelle saakka sovittuna päivänä eikä seuranta päivittynyt :D seuraavana päivänä aamulla tuli että ei voitu toimittaa ja silloinkaan ei kukaan käynyt ovella.
Juu taitaa itelläki olla viimenen kerta kun postnordilla tilaan mitään. Kotiinkuljetus ei onnistu ja kukaan ei ole käynyt edes paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Hah, sopivat kuljetuksesta joo, mutta esim. minulle ei tuotu kotiinkuljetusta ikinä ovelle saakka sovittuna päivänä eikä seuranta päivittynyt :D seuraavana päivänä aamulla tuli että ei voitu toimittaa ja silloinkaan ei kukaan käynyt ovella.
Täsmälleen sama kokemus täälläkin.
Tuliko kukaan tänään (13.12) tänne saman ongelman takia etsimään vertaistukea?
Taas PN kusettanut, en käytä sitä enää ikinä. Jätän vaikka ostamatta jos ainoa toimittaja on PN (paskanaama).
Ei ole soitettu, ei mitään yhteyttä otettu, iso paketti nakattu kilometrien päähän. Hae siinä sitten autottomana ja ei kovin vahvana ihmisenä yli 20 kg toimitus jostain hevon kuusesta, vaikka piti olla kotiovelle toimitus.
Vierailija kirjoitti:
Tai jopa 💩 💩 💩
https://www.postnord.fi/vastaanota/toimitus-kotiin