Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla malli-laiha

Vierailija
13.03.2020 |

:/ miksi mä vaan syön ja syön kuin possu? Olispa ihanaa kun kasvojen luut tulisivat esille ja olisi muutenkin kauniimpi ja saisi käyttää kivoja vaatteita.

T. Pullukka

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Puoli päivää olen lähempänä unelmaani, iltapäivällä olen jo ahmimassa lasagnea ja suklaata.

Vierailija
2/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän terveyttä tärkeämpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Puoli päivää olen lähempänä unelmaani, iltapäivällä olen jo ahmimassa lasagnea ja suklaata.

Sama! Miksi ruoka onkin niin addiktoivaa? Siitä saa niin kivan olon.

Vierailija
4/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus-mallithan ovat nyt pop!

Vierailija
5/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua mielenterveysongelmiisi

Vierailija
6/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä ääripäähän? Normaalipainoiset on kauniimpia kuin alipainoiset. Ja saa syödäkin.

Vierailija
7/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt olemaan sokerittomalla dieetillä ainakin kuukauden, niin makeanhimosi pitäisi olla jo sillä tasolla, että sinulla ei tee enää mieli syödä sitä. Muistan kun itse menin dieetin jälkeen ensimmäisen kerran kauppaan, ja ostin vain sen mitä listalla oli, enkä yhtään karkkia/suklaata tms. Sekin oli ihana tunne kun eräs aamu katsoin peiliin ja huomasin, että leukaluuni näkyi eikä kaksarista ollut tietoakaan. :)

Vierailija
8/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni maratonharrastus on tuonut "mallivartalon" ja tämä on tosi mukava urheilulaji. Kun juoksukilometrejä kertyy paljon viikkotasolla, niin reippaasti saa kyllä syödäkin. Suosittelen. :)

Vierailija
9/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnesyöjä. Nytkin olen ahminut pipareita, kun ahdisti sukulaisen puhelu. Selittämätön pahaolo.

Makaan pimeässä, itken ja syön piparia.

Vierailija
10/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!

Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.

Vierailija
11/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan näytän tosi hyvältä nyt laihtuessani. Vartalo on hyvin sopusuhtainen. Kasvojen kaunis luusto erottuu, korkeat poskipäät ja isot silmät korostuvat. Vaarana on liiallinen kulmikkuus.

Kaksoisleuka ja allit pois.

Vierailija
12/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!

Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.

Laihana olisin todella upean näköinen. Siis jos painaisin esim. 60 kg. Paremman näköinen, kuin perusmallit, vaikka kroppa ei tietysti ole mikään mallimainen vaan enemmän sporttinen.

Vierailija
13/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallilaihuus vaatii aika paljon itsekuria, ja sitä r*skaväellä harvoin on. 

t. laiha eliittirouva

Vierailija
14/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt olemaan sokerittomalla dieetillä ainakin kuukauden, niin makeanhimosi pitäisi olla jo sillä tasolla, että sinulla ei tee enää mieli syödä sitä. Muistan kun itse menin dieetin jälkeen ensimmäisen kerran kauppaan, ja ostin vain sen mitä listalla oli, enkä yhtään karkkia/suklaata tms. Sekin oli ihana tunne kun eräs aamu katsoin peiliin ja huomasin, että leukaluuni näkyi eikä kaksarista ollut tietoakaan. :)

:) Minulle syöminen auttaa negatiivisiin tunteisiin. Syön itseni tyytyväiseksi. Tietysti verensokerikin nousee, joten tulen sitäkin kautta tyytyväisemmäksi.

Vierailija
15/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän terveyttä tärkeämpänä.

Niin minäkin, mutta olisi silti kiva olla laiha. Sen takia en ikinä ole dieetillä, vaan pyrin aina vain syömään terveellisemmin ja liikkumaan enemmän (ei kuitenkaan liikaa).

Vierailija
16/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. laiha eliittirouva

Tai sitä, että kyykkii vessanpöntöllä sormet kurkussa. Nimerkillä Sivusta seurannut.

Vierailija
17/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. laiha eliittirouva

En halua olla liian laiha. Haluan, että on muotoja. Haluaisin enemmän lihasta takapuoleen ja kiinteytyä. Rinnat ovat jo kohtalaisen isot muutenkin.

Vierailija
18/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisinta on syödä VÄHEMMÄN. Terveellisestikin syömällä voi ylläpitää ylipainoa.

Vierailija
19/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. laiha eliittirouva

Tai sitä, että kyykkii vessanpöntöllä sormet kurkussa. Nimerkillä Sivusta seurannut.

Siinä menee hampaat. Kyselin kuoria ja laminaatteja hammaslääkäriltä. Sanoi, että ei suostu laittamaan minulle, kun on ihan hyvät hampaat. Joka toisella julkkiksilla on laminaatit.

Hammaslääkärin mukaan, mitä enemmän tekee toimenpiteitä hampaille, poraa ym. sitä enemmän hammas ärtyy. Lopulta hammas voi ärtyä niin, että vaarana on juuren kuolema.

Että tämä on niiden valkoisten laminaattien kääntöpuoli.

Helsingissä on ylitarjontaa hammaslääkäreistä ja jotkut tekevät laminaatteja asiakkaille, vaikka oikeaa tarvetta ei ole.

Tämän kommentin jälkeen olen katsonut uusin silmin instan valkoisia laminaattihammasrivejä: kuolio on nurkan takana.

Ei kannata sairastua bulimiaan ja pilata hampaitaan lopullisesti.

Vierailija
20/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. laiha eliittirouva

Siinä menee hampaat. Kyselin kuoria ja laminaatteja hammaslääkäriltä. Sanoi, että ei suostu laittamaan minulle, kun on ihan hyvät hampaat. Joka toisella julkkiksilla on laminaatit.

Hammaslääkärin mukaan, mitä enemmän tekee toimenpiteitä hampaille, poraa ym. sitä enemmän hammas ärtyy. Lopulta hammas voi ärtyä niin, että vaarana on juuren kuolema.

Että tämä on niiden valkoisten laminaattien kääntöpuoli.

Helsingissä on ylitarjontaa hammaslääkäreistä ja jotkut tekevät laminaatteja asiakkaille, vaikka oikeaa tarvetta ei ole.

Tämän kommentin jälkeen olen katsonut uusin silmin instan valkoisia laminaattihammasrivejä: kuolio on nurkan takana.

Ei kannata sairastua bulimiaan ja pilata hampaitaan lopullisesti.

Laminaatteja kun pitää aina uusia, ja aina hammas ärtyy enemmän. Lopulta on tekarit suussa. Pitää muistaa tämä, kun katsoo niitä isoja valkoisia hampaita instassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi