Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla malli-laiha

Vierailija
13.03.2020 |

:/ miksi mä vaan syön ja syön kuin possu? Olispa ihanaa kun kasvojen luut tulisivat esille ja olisi muutenkin kauniimpi ja saisi käyttää kivoja vaatteita.

T. Pullukka

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallilaihuus vaatii aika paljon itsekuria, ja sitä r*skaväellä harvoin on. 

t. laiha eliittirouva

Tai sitä, että kyykkii vessanpöntöllä sormet kurkussa. Nimerkillä Sivusta seurannut.

Siinä menee hampaat. Kyselin kuoria ja laminaatteja hammaslääkäriltä. Sanoi, että ei suostu laittamaan minulle, kun on ihan hyvät hampaat. Joka toisella julkkiksilla on laminaatit.

Hammaslääkärin mukaan, mitä enemmän tekee toimenpiteitä hampaille, poraa ym. sitä enemmän hammas ärtyy. Lopulta hammas voi ärtyä niin, että vaarana on juuren kuolema.

Että tämä on niiden valkoisten laminaattien kääntöpuoli.

Helsingissä on ylitarjontaa hammaslääkäreistä ja jotkut tekevät laminaatteja asiakkaille, vaikka oikeaa tarvetta ei ole.

Tämän kommentin jälkeen olen katsonut uusin silmin instan valkoisia laminaattihammasrivejä: kuolio on nurkan takana.

Ei kannata sairastua bulimiaan ja pilata hampaitaan lopullisesti.

Hammaslääkäri myös sanoi, että monilla julkkiksilla on tosi huonossa kunnossa hampaat. Eli joo, oksennelkaa vain bulimiassa hampaat irti suusta. Pääasia, että ollaan laihoja.

Vierailija
22/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli vartalon? Nehän on aivan anorektisia eikä millään tavalla terveitä. Hyi. Hyvä että kykenevät edes kävelemään sen catwalkin päästä päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää ajatella, miltä fitnessmallit ja missit näyttävät ilman laminaatteja, botoksia ja silikonia. Omat hampaat on hiottu pilalle laminaattien takia (joka aiheitta lopulta hammasjuuren kuoleman), rintojen alla on hirveät arvet silikoneista, kroppa on muutenkin kuin kuivan kauden orava, huulet ovat arpeutuneet botoksista. Ovat varmaan ihan kovatkin. Että hyi!

Vierailija
24/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

malli vartalon? Nehän on aivan anorektisia eikä millään tavalla terveitä. Hyi. Hyvä että kykenevät edes kävelemään sen catwalkin päästä päähän. 

Luonnossa ovat kyllä rumia mallilaihat. Kuvissa ehkä näyttävät ihan hyviltä, mutta siihen se jääkin.

Vierailija
25/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!

Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.

Aina sanotaan, että naisilla ei kasva lihakset. Minullapa kasvaa. Olen tehnyt kahvakuulatreniä 30 min. X 2 viikossa. Pt sanoi juuri, että minulla on ylävartalon lihakset todella hyvässä kunnossa. Minulla on hyvät geenit, kun lihasmassa kasvaa nopeasti. Täytyy olla varovainen tuon treenaamisen kanssa, ettei liikaa kasva. Haluan olla kuitenkin naisellinen.

Vierailija
26/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pitäisi nyt saada selville, mitä ap tarkoittaa mallilla? Siis sellaisia oikeita näytösmalleja, vai insta-fitness-"malleja". Näillä on nimittäin yleensä aika huomatta ero vartaloissaan. Olen sitä ikäluokkaa, etten osaa ajatella malleina muita kuin sellaisia, jotka oikeasti esittelevät vaatteita lavalla, käyvät castingeissa jne.

Vierailija
27/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnesyöjä. Nytkin olen ahminut pipareita, kun ahdisti sukulaisen puhelu. Selittämätön pahaolo.

Makaan pimeässä, itken ja syön piparia.

Saisinpa mäkin maata pimeässä "piparia" syömässä.

t. mies

Vierailija
28/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonnostaan "malli-laiha" ja saan jatkuvasti kuulla kommentteja laihuudesta ja neuvoja syödä enemmän. Koen tämän kiusallisena, varsinkin kun ruokakin maistuu.

Vierailija
29/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!

Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.

Aina sanotaan, että naisilla ei kasva lihakset. Minullapa kasvaa. Olen tehnyt kahvakuulatreniä 30 min. X 2 viikossa. Pt sanoi juuri, että minulla on ylävartalon lihakset todella hyvässä kunnossa. Minulla on hyvät geenit, kun lihasmassa kasvaa nopeasti. Täytyy olla varovainen tuon treenaamisen kanssa, ettei liikaa kasva. Haluan olla kuitenkin naisellinen.

Ei kannata liikaa treenata. En halua olla mikään kaappi kuitenkaan. Nyt jo pullistuu verisuonet hauiksesta, vaikka olen tehnyt kahvakuulaa muutaman kerran viikossa.

Vierailija
30/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olent tunnesyöjä. Nytkin olen ahminut pipareita, kun ahdisti sukulaisen puhelu. Selittämätön pahaolo.

Makaan pimeässä, itken ja syön piparia.

Saisinpa mäkin maata pimeässä "piparia" syömässä.

t. mies

Tuu syömään mun piparia. Parannellaan olojamme yhdessä pimeässä peiton alla.

Vierailija
31/31 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luonnostaan "malli-laiha" ja saan jatkuvasti kuulla kommentteja laihuudesta ja neuvoja syödä enemmän. Koen tämän kiusallisena, varsinkin kun ruokakin maistuu.

Voitko kertoa tarkemmin, mitä ja miten syöt?