Haluaisin olla malli-laiha
:/ miksi mä vaan syön ja syön kuin possu? Olispa ihanaa kun kasvojen luut tulisivat esille ja olisi muutenkin kauniimpi ja saisi käyttää kivoja vaatteita.
T. Pullukka
Kommentit (31)
malli vartalon? Nehän on aivan anorektisia eikä millään tavalla terveitä. Hyi. Hyvä että kykenevät edes kävelemään sen catwalkin päästä päähän.
Hirveää ajatella, miltä fitnessmallit ja missit näyttävät ilman laminaatteja, botoksia ja silikonia. Omat hampaat on hiottu pilalle laminaattien takia (joka aiheitta lopulta hammasjuuren kuoleman), rintojen alla on hirveät arvet silikoneista, kroppa on muutenkin kuin kuivan kauden orava, huulet ovat arpeutuneet botoksista. Ovat varmaan ihan kovatkin. Että hyi!
Vierailija kirjoitti:
malli vartalon? Nehän on aivan anorektisia eikä millään tavalla terveitä. Hyi. Hyvä että kykenevät edes kävelemään sen catwalkin päästä päähän.
Luonnossa ovat kyllä rumia mallilaihat. Kuvissa ehkä näyttävät ihan hyviltä, mutta siihen se jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!
Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.
Aina sanotaan, että naisilla ei kasva lihakset. Minullapa kasvaa. Olen tehnyt kahvakuulatreniä 30 min. X 2 viikossa. Pt sanoi juuri, että minulla on ylävartalon lihakset todella hyvässä kunnossa. Minulla on hyvät geenit, kun lihasmassa kasvaa nopeasti. Täytyy olla varovainen tuon treenaamisen kanssa, ettei liikaa kasva. Haluan olla kuitenkin naisellinen.
Tässäkin pitäisi nyt saada selville, mitä ap tarkoittaa mallilla? Siis sellaisia oikeita näytösmalleja, vai insta-fitness-"malleja". Näillä on nimittäin yleensä aika huomatta ero vartaloissaan. Olen sitä ikäluokkaa, etten osaa ajatella malleina muita kuin sellaisia, jotka oikeasti esittelevät vaatteita lavalla, käyvät castingeissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnesyöjä. Nytkin olen ahminut pipareita, kun ahdisti sukulaisen puhelu. Selittämätön pahaolo.
Makaan pimeässä, itken ja syön piparia.
Saisinpa mäkin maata pimeässä "piparia" syömässä.
t. mies
Minä olen luonnostaan "malli-laiha" ja saan jatkuvasti kuulla kommentteja laihuudesta ja neuvoja syödä enemmän. Koen tämän kiusallisena, varsinkin kun ruokakin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan mallivartalon. Vuosikausiin en ole painanut alle 80 kg, eilen raja alittui. Jei!
Kun olen aloittanut kuntoilun, vaarana on, että lihakset paisuvat ja syöminen tuo massaa. Näytän lihavammalta, kuin aikaisemmin.Aina sanotaan, että naisilla ei kasva lihakset. Minullapa kasvaa. Olen tehnyt kahvakuulatreniä 30 min. X 2 viikossa. Pt sanoi juuri, että minulla on ylävartalon lihakset todella hyvässä kunnossa. Minulla on hyvät geenit, kun lihasmassa kasvaa nopeasti. Täytyy olla varovainen tuon treenaamisen kanssa, ettei liikaa kasva. Haluan olla kuitenkin naisellinen.
Ei kannata liikaa treenata. En halua olla mikään kaappi kuitenkaan. Nyt jo pullistuu verisuonet hauiksesta, vaikka olen tehnyt kahvakuulaa muutaman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olent tunnesyöjä. Nytkin olen ahminut pipareita, kun ahdisti sukulaisen puhelu. Selittämätön pahaolo.
Makaan pimeässä, itken ja syön piparia.Saisinpa mäkin maata pimeässä "piparia" syömässä.
t. mies
Tuu syömään mun piparia. Parannellaan olojamme yhdessä pimeässä peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luonnostaan "malli-laiha" ja saan jatkuvasti kuulla kommentteja laihuudesta ja neuvoja syödä enemmän. Koen tämän kiusallisena, varsinkin kun ruokakin maistuu.
Voitko kertoa tarkemmin, mitä ja miten syöt?
Hammaslääkäri myös sanoi, että monilla julkkiksilla on tosi huonossa kunnossa hampaat. Eli joo, oksennelkaa vain bulimiassa hampaat irti suusta. Pääasia, että ollaan laihoja.