Tamperelaissiskokset matkaavat synttärijuhliin New Yorkiin: ”Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin”
aika sanattomaksi vetää tämmöinen välinpitämättömyys ja itsekkyys. Minäminäminä!!! https://www.aamulehti.fi/a/2d5f44a3-019e-4c21-9815-a03fd6abb900
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin
LMAO. Tyypillistä naisen logiikkaa, että valtio hoitaa kyllä meidät kotiin koska onhan meillä pillu haarojen välissä, olemme arvokkaita.
– Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin.
Mitäpä jos luottaisitte omiin taitoihinne tulla kotiin, ei valtion omistamaan yhtiöön.
Saatiin naisvihaa tähänkin ketjuun. Oikeat miehet löytyvät vauvapalstan ulkopuolelta, täällä on vain ilkeitä 'kilttimiehiä'.
Ja sinä ja pari muuta tyyppiä lainaatte ja levitätte sitä naisvihaa edelleen. En edelleenkään ymmärrä, miksi joku tekee niin. Miksi et ignooraisi ja ilmoittaisi asiattomaksi sen sijaan, että varmistat, että vihapuhe leviää ja säilyy keskustelussa?
Miten te ylipäätään saatte viestejä poistatettua? Mitä käytätte syynä?
Itse olen yrittänyt poistattaa useita miesvihaviestejä ja -ketjuja, mutta yhtään ei ole poistettu. Myöskin rikolliset tai selvästi tunnistettavien tavisten loukkausketjut saavat jatkaa poistopyynnöistäni huolimatta.
1. Ilmoita asiattomaksi.
2. Jos yllpto ei reagoi, käy antamassa palautetta eli ilmoita sitä kautta, että palsta kaipaa siivoamista.
Mitenköhän luulevat Finnairin auttavan kun se on sanonut peruuttavansa lentonsa? Ihan itse saavat hoitaa itsensä kotiin ja se tulee erittäin kalliiksi!
Vierailija kirjoitti:
"Emme kuulu riskiryhmään." Jaa.
Ai jestas että raivostuttaa noin töhöt ja itsekkäät ihmiset.
Mnäkään en kuulu riskiryhmään, mutta en kestäisi jos tartuttaisiin viruksen johonkin joka on. Esim appivanhempani kuuluvat riskiryhmään, enkä myöskään haluaisi lapsilleni tuota kärsimystä.
Järkyttävän itsekeskeistä ajattelua. Jos minä en kuulu riskiryhmään niin muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Munkin kurssikaveri on lähdössä viikonlopuksi reissuun erääseen Euroopan maahan, jossa suljettiin koulut koronan takia. Tälle virushysterialle lähinnä naureskellaan opiskelijoiden piirissä.
Itse suhtaudun tilanteeseen vakavammin...
Varmaan jossain pilipali-alalla. Meillä lääkiksessä otetaan vähän vakavammin.
Eikö riskiryhmä tarkoita ihmistä, jolle koronaan sairastuminen on suurempi riski kuin muille (eli kuolee helpommin siihen), eikä ihmistä jolla on riski sairastua koronaan?
V*tuttaa tällaiset minäminäenkuuluriskiryhmäänjotensaanmatkustella -ihmiset jotka eivät tippaakaan välitä muiden turvallisuudesta. Itsekään en kuulu riskiryhmään, mutta työskentelen vanhusten parissa niin hieman kyrpii että joukossa kulkee tuollaisia idiootteja kuin nämä kaksi sisarusta.
Itse en olisi suostunut haastatteluun vaan hiippaillut koneeseen huppu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riskiryhmä tarkoita ihmistä, jolle koronaan sairastuminen on suurempi riski kuin muille (eli kuolee helpommin siihen), eikä ihmistä jolla on riski sairastua koronaan?
Käsittääkseni riskiryhmillä on korkeampi kuolleisuus. Siksi esim astmaa sairastaville tämmöinen keuhkoihin menevä sairaus on hengenvaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitä. Monta vuotta odotettu matka, eikä sitä noin vain siirretä myöhempään ajankohtaan (siis järjestetä omia lomia jne). Itselleni on ostettu ulkomaanmatka kolmen viikon päähän (ei USA:an). Kyllä v*tuttaa ja masentaa ja v*tuttaa, jos se peruuntuu. Koko alkuvuoden olen taas jaksanut painaa pitkää päivää töissä odottaen sitä, että lomalla pääsee pois tästä kylmyydestä ja pimeydestä, ja nyt ei yhtäkkiä ole enää mitään odotettavaa.
Ellei matkustamista kielletä, lähden reissuun. On kuitenkin hyvin todennäköistä, että se kielletään tai lentoyhtiö tekee konkurssin tai lähteminen muista syistä (esim. kahden viikon pakkokaranteeni palattua) tulee mahdottomaksi. En tiedä kuinka jaksan loppukevään.
Pandemia tulee laantumaan tässä 6 kk sisällä jos kaltaisesi hönöt nyt malttaisivat ajatella muitakin kuin itseään. Matkustamaan pääsee myöhemminkin.
Sitähän minä juuri yritin sanoa, että ei pääse. Minun työstäni ei syksyllä oteta viikon lomia.
No ei sulla kyllä ole kohta sitä duuniakaan jos korona leviää holtittomasti! Talous menee niin kuralle joka johtaa suurtyöttymyyteen.
Mä en ymmärrä, miten ihmiset eivät ymmärrä tämän talous- ja pitkäaikaisvaikutuksia?!
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin mitä saan jos varaan lennot 2 ihmiselle Finnairilta välille NY-Lontoo parin viikon päähän. Hinta oli 3342€.
Et vain osaa etsiä lentoja. Ensinnäkin niitä edullisia lentoja ei etsitä mistään Finnairin sivuilta.
2 vk päästä perjantaina 27.3.2020 2 hengen lennot New York-Lontoo-Helsinki 238 €/hlö Norwegianin lennot. Tuohon lisäksi laukkumaksu jos on matkalaukkuja mukana. Vielä halvemmalla pääsee kun matkustaa Lontoon ja Riian kautta, silloin hintaa vain 209 €/hlö.
Sitten vaihtoehtona myös mm. Aeroflot 335 €/hlö sisältäen myös matkalaukun. Itse valitsisin tämän koska matkalaukku ja ruoat kuuluvat hintaan.
Yhdysvalloista ei ole minkäänlaista vaikeutta päästä takaisin Suomeen. Lentoja jatkaa lukuisat yhtiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä taida onnistua paluu suunnitellusti
Eihän noi edes pääse jenkkeihin sisään just nyt?
Toivottavasti eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin mitä saan jos varaan lennot 2 ihmiselle Finnairilta välille NY-Lontoo parin viikon päähän. Hinta oli 3342€.
Et vain osaa etsiä lentoja. Ensinnäkin niitä edullisia lentoja ei etsitä mistään Finnairin sivuilta.
2 vk päästä perjantaina 27.3.2020 2 hengen lennot New York-Lontoo-Helsinki 238 €/hlö Norwegianin lennot. Tuohon lisäksi laukkumaksu jos on matkalaukkuja mukana. Vielä halvemmalla pääsee kun matkustaa Lontoon ja Riian kautta, silloin hintaa vain 209 €/hlö.
Sitten vaihtoehtona myös mm. Aeroflot 335 €/hlö sisältäen myös matkalaukun. Itse valitsisin tämän koska matkalaukku ja ruoat kuuluvat hintaan.
Yhdysvalloista ei ole minkäänlaista vaikeutta päästä takaisin Suomeen. Lentoja jatkaa lukuisat yhtiöt.
Niin vielä NYT jatkaa mutta peruuttavat suuren osan lennoista seuraavien päivien aikana kun matkustajamäärä tippuu rajusti Trumpin kiellon mukana. Sitten tapellaan niistä parista lennosta ja itketään kun maksaa paljon päästä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe on, kun itketään iltapäivälehdessä sitä, että ollaan jossain maailman kolkassa karanteenissa. Mistä näitä tyhmyreitä sikiää.
Ja siinä muistetaan syyttää tilanteesta Donald Trumpia kun se on niin ilkeä rasisti, että ei anna levittää tautia miten suomalainen turisti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitä. Monta vuotta odotettu matka, eikä sitä noin vain siirretä myöhempään ajankohtaan (siis järjestetä omia lomia jne). Itselleni on ostettu ulkomaanmatka kolmen viikon päähän (ei USA:an). Kyllä v*tuttaa ja masentaa ja v*tuttaa, jos se peruuntuu. Koko alkuvuoden olen taas jaksanut painaa pitkää päivää töissä odottaen sitä, että lomalla pääsee pois tästä kylmyydestä ja pimeydestä, ja nyt ei yhtäkkiä ole enää mitään odotettavaa.
Ellei matkustamista kielletä, lähden reissuun. On kuitenkin hyvin todennäköistä, että se kielletään tai lentoyhtiö tekee konkurssin tai lähteminen muista syistä (esim. kahden viikon pakkokaranteeni palattua) tulee mahdottomaksi. En tiedä kuinka jaksan loppukevään.
Missä siis asut, kun täällähän on jo nyt lähes 12 tuntia piinaavaa valoa vuorokaudesta ja tämähän vain pahenee tästä ja tätä kauhua kestää seuraavat puoli vuotta. Kohta alkaa myös kammottava kuumuus ja hikoilu.
Appiukko ilmoitti juuri jäävänsä jenkkeihin ns. pakkolomalle (työmatkalla). Lennot peruttu. Näille neropattitytöille onnea, turha itkeä apua Suomesta kun olette Ameriikoissa jumissa.
Tähän sopii lauselma Mitäs läksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rahastetaan ja myöhemmin nuo lennot perutaan. Ei se kone sinne lennä, jos ei ole matkustajia.
Joutuvathan he nytkin miettimään sitten työvuoroja ja perheen keskeisiä järjestelyjä, koska he eivät voi tietää miten pääsevät jenkeistä kotiin ja sen jälkeen kahden viikon karanteeni. Toivottavasti nyt heidän työnantajansa ja mahdollisten lastensa päiväkodit ja koulut hoksaavat nämä matkustelijat ja laittavat heille ja mahdollisille lapsille ilmoituksen ettei päiväkotiin ja/tai kouluun ole tuloa kahteen viikkoon.
Oiva esimerkki siitä miten idiootit eivät yleensä ymmärrä että ovat idiootteja. Tätä jokaisen tulisi pohtia vähintään kerran päivässä omalta kohdaltaan, niin ihmiskunnalla olisi jotain toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rahastetaan ja myöhemmin nuo lennot perutaan. Ei se kone sinne lennä, jos ei ole matkustajia.
Kyllä matkustajia riittää. Ja nimenomaan näille lennoille siirtyy nyt ihmisiä, joiden omat lennot on peruttu. Eli kysyntä ei laske niin paljoa että näitä jatkettavia lentoja peruttaisiin.
Naisvihan lietsonta kelpaa poiston syyksi, miesvihan ei.