Tamperelaissiskokset matkaavat synttärijuhliin New Yorkiin: ”Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin”
aika sanattomaksi vetää tämmöinen välinpitämättömyys ja itsekkyys. Minäminäminä!!! https://www.aamulehti.fi/a/2d5f44a3-019e-4c21-9815-a03fd6abb900
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin
LMAO. Tyypillistä naisen logiikkaa, että valtio hoitaa kyllä meidät kotiin koska onhan meillä pillu haarojen välissä, olemme arvokkaita.
– Luotetaan siihen, että Finnair hoitaa meidät kotiin.
Mitäpä jos luottaisitte omiin taitoihinne tulla kotiin, ei valtion omistamaan yhtiöön.
Saatiin naisvihaa tähänkin ketjuun. Oikeat miehet löytyvät vauvapalstan ulkopuolelta, täällä on vain ilkeitä 'kilttimiehiä'.
Ja sinä ja pari muuta tyyppiä lainaatte ja levitätte sitä naisvihaa edelleen. En edelleenkään ymmärrä, miksi joku tekee niin. Miksi et ignooraisi ja ilmoittaisi asiattomaksi sen sijaan, että varmistat, että vihapuhe leviää ja säilyy keskustelussa?
Miten te ylipäätään saatte viestejä poistatettua? Mitä käytätte syynä?
Itse olen yrittänyt poistattaa useita miesvihaviestejä ja -ketjuja, mutta yhtään ei ole poistettu. Myöskin rikolliset tai selvästi tunnistettavien tavisten loukkausketjut saavat jatkaa poistopyynnöistäni huolimatta.
Outoa. Kaikki viestit, jotka olen ilmoittanut asiattomiksi, on poistettu. Olen kyllä perustellut pyyntöni ja periaatteessa kaikki ovat olleet sellaisia, joissa on ihan laittomuuksia, yksityisyydensuojan rikkomista tappouhkauksia ym. Pelkkiä mielipiteitä en ole pyytänyt poistoon, ellei niissä ole todella törkeää kielenkäyttöä.
ohis
En tiedä heistä nyt nimenomaan, mutta voihan olla että joillain on ajatuksissa jos saisin jäädä hotelliin karanteeniin pitkäksi aikaa, ja palkka juoksee. Mikäs siinä ollessa jos ei ole huolissaan omasta tai muiden terveydestä.
En tiedä, sellainen ajatus vain tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä taida onnistua paluu suunnitellusti
Eihän noi edes pääse jenkkeihin sisään just nyt?
Kiva loma, vitunmoinen lentomatka nykiin ja sieltä saman tien maitojunalla takaisin kun ei pääse maahan😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin kurssikaveri on lähdössä viikonlopuksi reissuun erääseen Euroopan maahan, jossa suljettiin koulut koronan takia. Tälle virushysterialle lähinnä naureskellaan opiskelijoiden piirissä.
Itse suhtaudun tilanteeseen vakavammin...
Varmaan jossain pilipali-alalla. Meillä lääkiksessä otetaan vähän vakavammin.
Aijaa sit varmaan opiskellaan eri lääkiksissä. Meillä porukka itkee kun kaikki bileet on peruttu keväältä. Se tuntuu olevan tässä tilanteessa suurin huoli... Elämä on pilalla kun ei pääse ryyppäämään. Ja köhitään miten sattuu. Kohta ollaan kaikki koronassa kun tiedekunnan johtokin on sitä mieltä että ei tää meitä koske... Opiskelu jatkuu entiseen malliin ja lääkiksessä lähikontaktia vähän vaikea välttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se Finnair hoitaa heidät kotiin, kun yksikään Finnairin kone ei pian lennä USA:han? Vai onnistuuko se Lontoon kautta?
Irlanti ei ole shechen aluetta joten lennot kulkee kuten ennenkin, ehkä.
Mikään ei ole nyt varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitä. Monta vuotta odotettu matka, eikä sitä noin vain siirretä myöhempään ajankohtaan (siis järjestetä omia lomia jne). Itselleni on ostettu ulkomaanmatka kolmen viikon päähän (ei USA:an). Kyllä v*tuttaa ja masentaa ja v*tuttaa, jos se peruuntuu. Koko alkuvuoden olen taas jaksanut painaa pitkää päivää töissä odottaen sitä, että lomalla pääsee pois tästä kylmyydestä ja pimeydestä, ja nyt ei yhtäkkiä ole enää mitään odotettavaa.
Ellei matkustamista kielletä, lähden reissuun. On kuitenkin hyvin todennäköistä, että se kielletään tai lentoyhtiö tekee konkurssin tai lähteminen muista syistä (esim. kahden viikon pakkokaranteeni palattua) tulee mahdottomaksi. En tiedä kuinka jaksan loppukevään.
Pienestä on kiinni se jaksaminen toisilla. Itselläkin on upea reissu tulossa toukokuussa. Pitkään odotettu ja rahaa säästettu. Itselle on itsestäänselvyys että se perutaan jos tilanne on sama kuin nyt. Sen voi siirtää tulevaisuuteen ja lomat voi aina sopia töissä uusiksi.
Juteltiin yhden ystävän kanssa, niin pieni virus ettei silmällä näe on saanut maailman vapisemaan. J**la joka loi maailman on kaiken ylläpitäjä. Korttitalo pysyy pystyssä vain armostansa.
Lomamatkan peruuttaminen on pieni menetys siihen, että heittää veivinsä kokonaan eikä matkusta enää ikinä.
Mielummin ottaisin yhden peruutetun matkan ja tulevaisuudessa monta kivaa matkaa terveenä.
Huoh
Minulle tuli tästä uutisesta lähinnä suuri sääli ja suru noiden asianosaisten puolesta. Tiedän kyllä, että saavat, mitä tilaavat, kun lähtevät noin jästipäisesti matkaan. Silti päällimmäisenä säälittää, eivät selvästi ymmärrä, mitä ovat tekemässä.
Mä en ihmettelis vaikka nämä eristettäs heti maahantullessa ja viettävät coolin lomansa karanteenissa. Lähin kosketus upeaan new yorkiin on on kalteroitu ikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin kurssikaveri on lähdössä viikonlopuksi reissuun erääseen Euroopan maahan, jossa suljettiin koulut koronan takia. Tälle virushysterialle lähinnä naureskellaan opiskelijoiden piirissä.
Aijaa sit varmaan opiskellaan eri lääkiksissä. Meillä porukka itkee kun kaikki bileet on peruttu keväältä. Se tuntuu olevan tässä tilanteessa suurin huoli... Elämä on pilalla kun ei pääse ryyppäämään. Ja köhitään miten sattuu. Kohta ollaan kaikki koronassa kun tiedekunnan johtokin on sitä mieltä että ei tää meitä koske... Opiskelu jatkuu entiseen malliin ja lääkiksessä lähikontaktia vähän vaikea välttää.
Eikö ole ihan luonnollista, että opiskelijoita harmittaa? Kevät on vielä perinteisesti opiskelijajuhlien kulta-aikaa, niin tottakai ottaa päähän että odotetut juhlat perutaan. Ei kai koronan nyt tarvitse olla se ainoa oikea murhe, jota saa surra ja märehtiä, ihmisillä on elämässään toivottavasti muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun opiskelijat valitaan suoraan lukiosta pelkällä todistuksella. Lääkikseen pitäisi olla ikäraja 25.
Ja sitten suoraan tuolta matkalta töihin vaikka vähän yskittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän heitä. Monta vuotta odotettu matka, eikä sitä noin vain siirretä myöhempään ajankohtaan (siis järjestetä omia lomia jne). Itselleni on ostettu ulkomaanmatka kolmen viikon päähän (ei USA:an). Kyllä v*tuttaa ja masentaa ja v*tuttaa, jos se peruuntuu. Koko alkuvuoden olen taas jaksanut painaa pitkää päivää töissä odottaen sitä, että lomalla pääsee pois tästä kylmyydestä ja pimeydestä, ja nyt ei yhtäkkiä ole enää mitään odotettavaa.
Ellei matkustamista kielletä, lähden reissuun. On kuitenkin hyvin todennäköistä, että se kielletään tai lentoyhtiö tekee konkurssin tai lähteminen muista syistä (esim. kahden viikon pakkokaranteeni palattua) tulee mahdottomaksi. En tiedä kuinka jaksan loppukevään.
Pandemia tulee laantumaan tässä 6 kk sisällä jos kaltaisesi hönöt nyt malttaisivat ajatella muitakin kuin itseään. Matkustamaan pääsee myöhemminkin.
Sitähän minä juuri yritin sanoa, että ei pääse. Minun työstäni ei syksyllä oteta viikon lomia.
Tätä tämä on. Huudettiin, miksi kiinalaiset matkustivat ja levittivät tautia, mutta oma matkustelu onkin sitten ihan eri asia.
Juuri nyt sinne Jenkkeihin vielä pääsee, mutta takaisintulo on sitten omalla vastuulla, lentoyhtiöt eivät voi taata mitään. Katsoin Fitness-Ilonan instaa ja hän oli kaverinsa kanssa lähdössä tänään Losiin, niin näin oli heille Finnairilta sanottu. Heillä oli sentään järkeä päässä, eivät lähteneet reissuun vaan siirsivät lennot kuukausien päähän.
Vastuutonta lähteä reissuun tällaisena aikana. Tottakai se harmittaa että menee reissu sivu suun, mutta näin se nyt vaan on. Ollaan kaikki samassa veneessä eikä pitäisi levitellä näitä tauteja eteenpäin silkkaa itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
eipä taida onnistua paluu suunnitellusti
Finnair lentää 18.3 asti New Yorkiin.
http://www.lentoposti.fi/uutiset/finnair_peruu_lentojaan_yhdysvaltoihin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan luonnollista, että opiskelijoita harmittaa? Kevät on vielä perinteisesti opiskelijajuhlien kulta-aikaa, niin tottakai ottaa päähän että odotetut juhlat perutaan. Ei kai koronan nyt tarvitse olla se ainoa oikea murhe, jota saa surra ja märehtiä, ihmisillä on elämässään toivottavasti muutakin.
No joo ymmärrän että harmittaa ja kyllä itseänikin harmittaa kun tulossa oli pari tapahtumaa, joita olin odottanut. Mutta kai jonkinlaista suhteellisuudentajua pitäis olla?? Onhan tää ihan poikkeuksellinen tilanne ja kyseessä kuitenkin pandemia. Luulin, että me tulevat lääkärit oltaisi osattu suhtautua tähän jotenkin järkevämmin. Nyt se suurin harmitus pyörii itsen ympärillä eikä osata katsoa asiaa siitä näkökulmasta että tää on oikeasti vakavaa ja moni tulee menettämään henkensä tämän taudin takia. Opiskelijabileiden peruminen on aika pieni "epämukavuus" siihen verrattuna.
tuo jota lainasit
Hauskaa naiiviutta. ”Toivottavasti New York pitää vielä kaupat auki että päästään shoppailee!”
2 vk omaehtoinen karanteeni on suositus ei mikään pakko.