Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten ulkonäköpaineet

Vierailija
11.03.2020 |

Aina puhutaan niistä mutta kun lukee näitä keskusteluja täällä, niin kaikkein aggressiivisimmin muiden naisten ulkonäköä ruotii nimenomaan naiset itse. Kaikkien julkkisnaisten varpaankynnetkin arvostellaan tarkkaan ja yleensä todetaan puutteellisiksi. Miettikääpä sitä "feministit".

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on mielestäni kasvanut naisviha. Joka ilta on ketju jossa parjataan jonkun naisen tai kaikkien naisten ulkonäköä ja selitetään tasoteorioita. Ilmiannan kaikki nämä ketjut koska olen käsittänyt että ne ovat yksinäisten miesten tekemiä.

No, se on sinun oikeutesi. Minä taas karsin firmamme saamista työhakemuksista kaikki synnytysikäisten naisten lähettämät. 

-yksinäinen mies

Vierailija
42/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallahan huudellan jatkuvasti miesten ulkonäöstä ja pienistä pileistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän vain tämän tähän

https://images-cdn.9gag.com/photo/aD0OR4O_460s_v1.jpg

Pojat eivät varmaankaan leikeissään niinkään kiinnitä huomiota He-Manin ulkomuotoon vaan siihen, että hän on hurja sankari, ja pojat haluavat olla samanlaisia pelottomia sankareita. Hyvin stereotypisoivaa toki tämäkin.

Barbiehan on itse asiassa todellinen feministi, sillä hän on ollut ammatiltaan vaikka mikä, ja ollut muutenkin hyvin itsenäinen ja kykenevä nuori nainen. Jostain syystä tyttöjen leikeissä kuitenkin korostuvat Barbien(kin) kohdalla hänen ulkoisen ominaisuutensa ihannointi, "voi kun minäkin olisin noin nätti ja laiha." Tämä kammottava naistenvälinen kilpailu alkaa jo leikki-iässä ja jatkuu verisenä elämän loppuun saakka.

Vierailija
44/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun jokaista naisystävääni on joku mies jossain vaiheessa elämäänsä arvostellut julmasti. Yleensä kyse on omasta poikaystävästä. Miehille ei riitä mikään, jopa huippumallit ovat heistä taviksia. Siksi he sitten täällä av-palstalla haukkuvat naisia kun viettävät illat nirsouttaan yksin.

Minulla ihan kauniilla naisella on aivan toinen kokemus. Ikinä en muista yhdenkään miehen haukkuneen ulkonäköäni, vaikka haukuttavaakin varmaan olisi. Harvemmin tosin naisetkaan. Mutta naiset kyllä antavat innokkaasti laihdutusvinkkejä. Sen sijaan tällä palstalla on mt-ongelmaisia sekä miehiä että naisia, jotka haukkuvat sekä omaa että vastakkaista sukupuolta. Tyypillistä näille on sellainen voimakkaan oloinen paha olo ja jankutus, aina sanottava viimeinen sana. Tuo vain mallien haluaminen jossain palstoilla on ihan näiden mt-miesten ilkeyttä. Katsoitteko tänään plussa miss kandidaatteja ja kommentteja heistä. Valtaosa miehistä kommentoi heitä tosi nätisti. Makuja on monia. Jos yksi tykkää laihasta, niin toinen uhkeasta ja pyöreästä, kolmas jotain siltä väliltä. Ja sama ihminenkin voi ihastua monennäköiseen. Olen itse tästä esimerkki miesten suhteen. Minusta media luo eniten paineita ja naiset herkempinä vaativat sitten itseltään sitä mikä kulloinkin on in.

No mitäpä luulet, voisko olla niin että miehet kohtelee hyvännäköistä naista eri tavalla kuin rumaa? Kyllä mulle rumana naisena on nimenomaan miesten taholta tullut selväksi miten vastenmielinen on. Naiset ei ole koskaan kommentoineet mun ulkonäköä.

Olen muuten eri ihminen kuin se joka tuolla jo kommentoi samaa.

Vierailija
45/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ulkonäköäni on ainakin juuri ne miehet haukkuneet.

Ja todella julmasti ja pilkallisesti.

Naiset eivät ole kommentoineet mitenkään...

Sama juttu täällä.

Ala-asteelta lähtien pojat haukkuivat.

Vierailija
46/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäköäni ovat kahta poikkeusta lukuunottamatta haukkuneet ainoastaan tytöt ja naiset. Toinen poikkeusmiehistä yritti iskeä samassa seurueessa olevaa ystävääni, toinen täysin tuntematon mies haukkui kaupassa ollen ilmeisesti naisystävänsä seurassa. Molemmat kerrat siis tulkitsin niin, että mies haukkui ulkonäköäni tehdäkseen vaikutuksen johonkuhun toiseen naiseen...

Vierailija
47/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on mielestäni kasvanut naisviha. Joka ilta on ketju jossa parjataan jonkun naisen tai kaikkien naisten ulkonäköä ja selitetään tasoteorioita. Ilmiannan kaikki nämä ketjut koska olen käsittänyt että ne ovat yksinäisten miesten tekemiä.

No, se on sinun oikeutesi. Minä taas karsin firmamme saamista työhakemuksista kaikki synnytysikäisten naisten lähettämät. 

-yksinäinen mies

Jos kaksi ihmistä hakee samaa työpaikkaa, ja selvästi parempaa hakijaa ei valita esimerkiksi sen takia, että tämä sattuu olemaan nainen, se on syrjintää. Eipä ole ihme, että tässä maassa työttömyyttä piisaa, kun kaltaisiasi k*sipäitä on rekrytoimassa. Kuohia tuollainen miehen irvikuva pitäisi.

Mites kävi esimerkiksi sisäministeriön uuden kansliapäällikön suhteen? Nainen valittiin (Kirsi Pimiä), vaikka mies olisi ollut pätevämpi (Antti Pelttari).

Vierailija
48/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllästyny koko maailmaan, tekis mieli muuttaa perämettään kauas kaikesta.

Harva se päivä tältäkin palstalta saa lukea kuinka täysin normaalipainoiset ovat järkyttäviä läskejä, verrattavissa hengenvaarallisesti lihava ohjelmiin

ja kuinka jo 30v on ikäloppu.

Kun et meikkaa, olet helvetin ruma mutta jos meikkaat niin meikkaat liikaa. Jne jne. Aargh!

Vierailija
49/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ova onnellisessa parisuhteessa eivät hauku naisia.

Just, eli yksinäisillä miehillä ei ole oikeutta tulla kuulluksi edes anonyymillä keskustelupalstalla. Hyvin te vedätte. 

Ja jotkut on vielä tosissaan sitä mieltä, ettei av:lla ole miesvihaa..

Vierailija
50/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, eli yksinäisillä miehillä ei ole oikeutta tulla kuulluksi edes anonyymillä keskustelupalstalla. Hyvin te vedätte. 

Koska ei ole.

Vierailija
51/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aiheena kuitenkin oli naisten ulkonäköpaineet, ei miesviha. eri

Vierailija
52/56 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yksinäinen mies

Tämön takia esimiestehtäviin ei tule valita yksinäisiä miehiä, koska he ovat katkeria naisia kohtaan ja aiheuttavat haittaa yritykselle.

Vierailija
53/56 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Jenni Alexandrovan haukkuketjussa oli joku löysästä kropasta haukkuja. Kuka nainen haukkuisi toista, ihan hoikkaa, naista niin? Eiköhän senkin kommentin kirjoittaja ole mies. Samoin netissä liikkuvista ruma nainen -meemikuvista 99,9 % on miesten tekemiä. Tosi epärealistisen positiivinen käsitys on miehistä jos kuvittelee että ne ei muka haukkuisi naisten ulkonäköä ja käyttäisi sitä asiaa lyömäaseena naisia vastaan.

Vierailija
54/56 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva se päivä tältäkin palstalta saa lukea kuinka täysin normaalipainoiset ovat järkyttäviä läskejä, verrattavissa hengenvaarallisesti lihava ohjelmiin.

Haukkuminen ei ketään paranna, mutta täytyy kyllä olla järkyttävän vääristynyt kehonkuva, jos pitää niitä läskiksi arvosteltuja normaalipainoisina. Tai no, merkittävä ylipainohan on uusi normaali.

Vierailija
55/56 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia kokemuksia. Minä olen saanut todella ilkeitä kommentteja miehiltä, naisilta en ikinä. En tietenkään väitä etteikövät naiset osaisi olla ilkeitä toisilleen.

Vierailija
56/56 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yksinäinen mies

Eli kostat nuorille naisille yksinäisyytesi tismalleen samalla tavoin kuten muutkin aateveljesi? Yksinäisyydelle voi tehdä jotain, jos haluaa. Useinkaan sille ei haluta, koska periaate. Sama aate joka toimii kantavana voimana tässä teidän uu-kerhossa.