Uusi mies haluaa kolmansien treffien jälkeen sitoutua ja sanoo rakastuneensa minuun
Olenko joutunut narsistin hampaisiin vai tapahtuuko tälläistä oikeasti?
Kommentit (85)
Kyllä mä tiedän muutaman tapaamisen jälkeen, että haluanko sitoutua. Pisin suhde, joka eteni nopeasti kesti 12v. Jos ei oo varma kenen kanssa haluaa olla. Kannattaa olla yksin.
Mun mies oli tuollainen. Vieläkin innokkaampi; vitsaili, että jos asuisimme Jenkeissä, menisimme Las Vegasiin alttarille.
Olemme olleet 20 vuotta yhdessä, kaksi lasta, koira ja omakotitalo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän muutaman tapaamisen jälkeen, että haluanko sitoutua. Pisin suhde, joka eteni nopeasti kesti 12v. Jos ei oo varma kenen kanssa haluaa olla. Kannattaa olla yksin.
Minulle varmuus tulee heti ekalla tapaamisella jos on tullakseen. Jos sitä ei tule ja vähänkään epäröin, tiedän että eteenpäin on turha jatkaa.
Minulle tapahtui viime suhteessa salamarakastuminen, kai se miehen puoleltakin oli hullaantumista. Ei siitä puhuttu mutta ekojen treffien jälkeen rakennettiin vain meidän välistä suhdetta. Meillä ei ollut mahdollisuutta muuttaa yhteen mutta pääosin oltiin kaikki vapaa-aika yhdessä. Vuoden päästä suhteen alkamisesta paljastui rytinällä, että hän on luonnehäiriöinen. Ehkä jotakin johtopäätöksiä olisi voinut vetää herkästä loukkaantumisista mutta ei niitä osannut rakastuneena ajatella. Lisäksi hän oli salannut suhteen kannalta merkittävän asian itsestään ja elämäntilanteestaan. Tällä kokemuksella suosittelen pitkäkestoista tutustumista ennen vakavia sitoumuksia. Edelleenkin intuitioni sanoo että hän ei tahallaan satuttanut ja oli suhteeni tosissaan, mutta hänen ei voinut mitään rikkinäisyydelleen.