Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies haluaa kolmansien treffien jälkeen sitoutua ja sanoo rakastuneensa minuun

Vierailija
11.03.2020 |

Olenko joutunut narsistin hampaisiin vai tapahtuuko tälläistä oikeasti?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta 😅😅

Siksipä ei kukaan järkevä mies ikinä mun kans mihinkään ryhtyny. Tuurilla löytyi sitten samanlainen hötky jota ei nopeasti etenevä suhde epäilyttänyt.

Uskon että mies voi tarkoittaa sitä mutta riippuu miehen luonteesta.

Vierailija
42/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme mieheni kanssa yhteen toisen tapaamisen jälkeen ja olimme aviossa 25 vuotta, kunnes kuolema meidät erotti. Emme tosin puhuneet koko asiasta, vaan melko eleetön siirtyminen toisen huusholliin vain tapahtui. Avioliittomme oli ihan samanlainen kuin avioliitot ovat, enkä koe että olisimme tehneet virhettä äkkirakastumisella.

Seuraava tapaus oli narsisti, mutta hänen salamarakkaus piti sisällään kontrolointia ja suostuttelua heti alusta alkaen. Komeita puheita ja vakuuttelua. Uskoin kokemattomana sinisilmänä. Narsistin helvettiä kesti onneksi vain reilut puoli vuotta, mutta toipuminen pari vuotta. 

Sitä seuraava tapaus myös ilmaisi ensimmäisen tapaamisemme jälkeen olevansa kiinnostunut minusta ja haluavansa tavata. Ehdotukseni fwb-suhteesta ei sopinut hänelle, joten annoin mahdollisuuden ja ajan näyttää. Nyt olen oppinut, että hän haluaa olla suora ja rehellinen ja elää omaa elämäänsä joutumatta tilanteisiin, joissa toinen osapuoli ei ole ymmärtänyt mitä hän tarkoittaa. Todella upea mies ja turvallinen.

Anna sinäkin mahdollisuus, mutta ole varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vaikkapa vuoden verran. Kyllä hän jaksaa odottaa jos on tosissaan. Muutenkin ihmetyttää tämä viikon seurustelun jälkeen avo-/avioliittoon ryntääminen.

Vierailija
44/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaa sitoutua? Jos naimisiin haluaa niin ihmettelen mut kyllähän me ”sitouduttiin” olemaan yhdessä jo heti kun alettiin tapailla. Ei siis tapailut muita enää.

Vierailija
45/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pillua, sitä se kuitenkin vaan haluaa. Olet pihdannut ja mies ajatteli että saa pesää helpommin jos kertoo satuja tunteistaan. Anna sille edestä ja takaa niin paljon kuin haluaa niin kyllä nuo jutut sitoutumisesta ja rakastumisesta loppuu,

No, me harrastettiin seksia heti ekoilla treffeilla ja silti ollaan edelleen sitoutuneita ja rakastuneita. Ihme katkeroitunutta porukkaa taalla. 

Vierailija
46/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vähän kokenut mies, jolla on aidot tunteet ja avoin suora persoona, joka kertoo kaiken heti niin kuin asiat on. 

Jos on aidosti mukana, niin odottaa kyllä, eikä pakota tai painosta sinua mihinkään. Kun itse tapasin elämäni miehen, niin tiedettiin kummatkin hyvin pian, että kuulumme yhteen. Ja sanoimme sen suoraan toisillemme parin viikon sisällä tapaamisesta. 

Vierailija
47/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vähän kokenut mies, jolla on aidot tunteet ja avoin suora persoona, joka kertoo kaiken heti niin kuin asiat on. 

Jos on aidosti mukana, niin odottaa kyllä, eikä pakota tai painosta sinua mihinkään. Kun itse tapasin elämäni miehen, niin tiedettiin kummatkin hyvin pian, että kuulumme yhteen. Ja sanoimme sen suoraan toisillemme parin viikon sisällä tapaamisesta. 

Ja siis monia miehiä olen tapaillut elämäni aikana. Tällainen hyvin varma salamarakastuminen menee omassa elämässäni kyllä johonkin once in a lifetime-kategoriaan. Ei ole koskaan ennen kenenkään toisen kanssa tapahtunut näin, enkä uskonut tällaisen olevan mahdollista, ennen kuin tapahtui omalle kohdalle. Joillekin ei tapahdu koskaan. Enkä usko, että tapahtuisi enää koskaan uudestaankaan elämässäni vastaavaa. 

Vierailija
48/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten mikään kelpaa naisille. Jos ei mies paneskele muita tapailun aikana, niin mies sitoutuu liikaa, kun ei tapaile muita. Ihastunut mies taitaa olla se suurin pelko nykynaiselle?

Kaikkihan riippuu tietysti omista fiiliksistäsi. Jos tahdot tapailla muitakin, niin tuo mies tuskin on sinua varten. Jos taas tahdot sitoutua häneen, niin katso miten käy.

Vierailija
49/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilet narsistiksi, kokeile kertoa vaikkapa jostain itsellesi iloa tuovasta asiasta, iloitseeko kanssasi vai tuhoaako. Esittäjömiloitsevansa nyt, mutta myöhemmin tuhoaa iloksi. Kokeile myös miten käyttäytyy, kun ei saa tahtoaan läpi. Narsisti jaksaa kyllä aluksi esittää joustavaa, mutta ajan oloon ei jaksa. Eli aika on avain!

Alussa on grooming vaihe. Narsisti mukautuu uhrinsa tarpeisiin joten narsku menee vaikka solmuun miellyttääkseen ja peilatakseen, että saa koukun kiinni. Vasta suhteessa kun saalis on kiinni, paljastuu todelliset motiivit ja luonne.

Jep, eräälle kun suoraan sanoin (sanoin jo eka tapaamisella etten etsi kuin viihdettä muttei ilmeisesti uskonut että pystyn vastaustamaan häntä) etten tule koskaan ehdottamaan yhdessä asumista, mies liukeni elämästäni, kostoksi jätti muutaman kympin velkansa maksamatta :D

Vierailija
50/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilet narsistiksi, kokeile kertoa vaikkapa jostain itsellesi iloa tuovasta asiasta, iloitseeko kanssasi vai tuhoaako. Esittäjömiloitsevansa nyt, mutta myöhemmin tuhoaa iloksi. Kokeile myös miten käyttäytyy, kun ei saa tahtoaan läpi. Narsisti jaksaa kyllä aluksi esittää joustavaa, mutta ajan oloon ei jaksa. Eli aika on avain!

Alussa on grooming vaihe. Narsisti mukautuu uhrinsa tarpeisiin joten narsku menee vaikka solmuun miellyttääkseen ja peilatakseen, että saa koukun kiinni. Vasta suhteessa kun saalis on kiinni, paljastuu todelliset motiivit ja luonne.

Jep, eräälle kun suoraan sanoin (sanoin jo eka tapaamisella etten etsi kuin viihdettä muttei ilmeisesti uskonut että pystyn vastaustamaan häntä) etten tule koskaan ehdottamaan yhdessä asumista, mies liukeni elämästäni, kostoksi jätti muutaman kympin velkansa maksamatta :D

No hän ehkä halusi muutakin kuin viihdettä? En minäkään katselisi miestä kovin pitkään, tai ollenkaan, joka toteaisi, ettei halua minusta muuta kuin viihdettä. 

Vierailija
51/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sitoutuminen tässä yhteydessä? Siis sitä että ollaan virallisesti ”pari” eikä tapailla muita, tutustutaan toisen perheeseen ja ystäviin jne? Se nyt lienee ihan normaalia ja vaaratonta, joskin kolmansien deittien jälkeen aika nopeaa toimintaa.

Jos sitoutumisella taas tarkoitetaan yhteistä kotia, avioliittoa, perhettä jne, niin se on vähän liian nopeaa toimintaa ja pistää miettimään että miksi.

Ei mies välttämättä narsisti ole, ehkä nuori tai kokematon? Minkä ikäisiä olette?

Me etenimme mieheni kanssa todella nopeasti 20-vuotiaina. Osin siksi että olimme todella ihastuneita ja osin siksi että olimme melkein lapsia ja hyvin kokemattomia. Olemme edelleen yhdessä nyt nelikymppisinä, mutta olen kyllä jälkikäteen kauhistellut vauhtiamme. Jos tämän ikäisenä olisin deittimarkkinoilla ja mies haluaisi muuttaa yhteen alle vuoden tuntemisella, juoksisin ja lujaa.

Vierailija
52/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ihminen voi rakastua. Itsekkin nykyisen vaimoni kanssa rakastuttiin heti kun tavattiin ja asumaan alettiin yhdessä samana päivänä kun tavattiin, nyt vuosia jo naimisissa ja edelleen sama rakkaus roihuaa. Kaikki ei vaan ole kokeneet sitä oikeaa rakkautta kun se kerralla napsahtaa kun tapaa sen oikean

Vierailija
53/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutua on eri asia kuin sitoa toinen parisuhteeseen. Sitoutuminen on positiivista ja se on ihmisen omaa toimintaa jossa halutaan itse olla vain juuri sen yhden kanssa. Mutta jos haluaa sitoa toisen suhteeseen rajoittamalla häntä niin se on taas erittäin huono juttu.

Vierailija
54/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sitoutuminen tässä yhteydessä? Siis sitä että ollaan virallisesti ”pari” eikä tapailla muita, tutustutaan toisen perheeseen ja ystäviin jne? Se nyt lienee ihan normaalia ja vaaratonta, joskin kolmansien deittien jälkeen aika nopeaa toimintaa.

Jos sitoutumisella taas tarkoitetaan yhteistä kotia, avioliittoa, perhettä jne, niin se on vähän liian nopeaa toimintaa ja pistää miettimään että miksi.

Ei mies välttämättä narsisti ole, ehkä nuori tai kokematon? Minkä ikäisiä olette?

Me etenimme mieheni kanssa todella nopeasti 20-vuotiaina. Osin siksi että olimme todella ihastuneita ja osin siksi että olimme melkein lapsia ja hyvin kokemattomia. Olemme edelleen yhdessä nyt nelikymppisinä, mutta olen kyllä jälkikäteen kauhistellut vauhtiamme. Jos tämän ikäisenä olisin deittimarkkinoilla ja mies haluaisi muuttaa yhteen alle vuoden tuntemisella, juoksisin ja lujaa.

Miksi? Itse olin 44 kun muutettiin yhteen ja tuolloin ekoista treffeista oli kulunut n. 8kk.

Mun mielesta taas ihan turhaa tuhlata aikaa vaan sen takia, etta muuten ehka "etenee liian nopeasti". Mita se treffailun pitkittaminen siina auttaa, tarkeampaahan on kai tietaa, miten tulee sen toisen kanssa toimeen myos arjessa ja paivittain, kun se toinen on siina koko ajan. 

Vierailija
55/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ehkä halusi muutakin kuin viihdettä? En minäkään katselisi miestä kovin pitkään, tai ollenkaan, joka toteaisi, ettei halua minusta muuta kuin viihdettä. 

Meidän satunnaiset tapailut kesti reilun vuoden ja tänä aikana pyöritti muitakin, sekä aiemmin mm tuttavani ystävää joka alkoi hänelle ehdotella kuukauden tuntemisella yhteiseloa. Vaihtoi lennosta seuraavaan. Tämä kuvio selvisi minulle tosin vasta myöhemmin.

Itse teen alusta asti pelisäännöt selviksi ja ne miehellekin omien sanojensa mukaan sopi. Hänessä nyt muutenkin oli paljon narsistisia piirteitä mitä en jaksa tässä luetella.

Vierailija
56/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Itse olin 44 kun muutettiin yhteen ja tuolloin ekoista treffeista oli kulunut n. 8kk.

Mun mielesta taas ihan turhaa tuhlata aikaa vaan sen takia, etta muuten ehka "etenee liian nopeasti". Mita se treffailun pitkittaminen siina auttaa, tarkeampaahan on kai tietaa, miten tulee sen toisen kanssa toimeen myos arjessa ja paivittain, kun se toinen on siina koko ajan

Minulle se oli tärkeää tietää ennen kuin sitouduin loppuelämäkseni. Siksi seurustelimme useamman vuoden niin, että vietimme viikonloput ja lomat yhdessä. Kyllä siinä oltiin silloin yhdessä päivittäin jopa viikkojenkin ajan.

Vierailija
58/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielesta taas ihan turhaa tuhlata aikaa vaan sen takia, etta muuten ehka "etenee liian nopeasti". Mita se treffailun pitkittaminen siina auttaa, tarkeampaahan on kai tietaa, miten tulee sen toisen kanssa toimeen myos arjessa ja paivittain, kun se toinen on siina koko ajan

Minulle se oli tärkeää tietää ennen kuin sitouduin loppuelämäkseni. Siksi seurustelimme useamman vuoden niin, että vietimme viikonloput ja lomat yhdessä. Kyllä siinä oltiin silloin yhdessä päivittäin jopa viikkojenkin ajan.

Noin seurustellessa elaa vain niita "juhla-aikoja", eli siis just lomia ja viikonloppuja, jolloin on muutenkin parhaimmillaan, rentoutunut ja levannyt. 

Ymmarran toki pointtisi, ehka meidan ajatukset eroaa siina, etta mulle se yhteenmuuttaminen ei ole mitenkaan sitoutumista loppuelamaksi. Jos se ei toimi, voi taas aina muuttaa erilleen. Tietty riippuu sitten asumismuodosta, etta miten helppo tai vaikea tama prosessi on. 

Mulla oli silleen etta mies muutti mun taloon, eli jos ei olisi toiminut niin olisi sitten samalla vaivalla voinut muuttaa poiskin. Sen sijaan jos heti muutetaan puoliksi ostettuun taloon tai edes asuntoon, niin voi olla enemman harkinnan paikka. 

Mutta edelleenkin olen sita mielta, etta sita arjen yhdessaoloa ei pelkilla viikonlopuilla ja lomilla voi ennakoida kuitenkaan, yllareita voi paljastua silti (kuten taltakin palstalta on saanut lukea). :) 

Vierailija
59/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, perheellisenä loma-ajat on niitä kaikkein stressaavimpia ja karseimpia aikoja :-D

Vierailija
60/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toki on naiselle ongelma ja jos näin ei olisi tapahtunut niin sitten päiviteltäisiin mistä kiikastaa ja sekin olisi ongelma. Suosittelen hankkimaan dildon ja unohtamaan miehet kun niiden kanssa on kaikki aina niin vaikeaa. M49v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi