Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies haluaa kolmansien treffien jälkeen sitoutua ja sanoo rakastuneensa minuun

Vierailija
11.03.2020 |

Olenko joutunut narsistin hampaisiin vai tapahtuuko tälläistä oikeasti?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ihminen voi tuntea "rakastuneensa". Siinä tilassa ei ole päällimmäisenä mielessä alkaa erottelemaan ja analysoimaan tunteitaan. Katso ja koe, miltä hän ja käytöksensä vaikuttaa ja kuuntele omia tuntemuksiasi. Ei tuohon kukaan ulkopuolinen voi muita neuvoja antaa.

Vierailija
22/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse tunnet? Mies on sinuun umpirakastunut, onko todella niin, sen näyttää vain aika.

Mitkä on omat fiilikset, seuraa niitä. Jos on pieni etiäiset, varoitus tai mikä tahansa, anna aikaa ota selvää ja juokse jos huomaat huonoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on tyypillisestä tapauksesta, eli ennalta tuntematon ihminen ja olette tavanneet ainoastaan klassisilla treffeillä (ts. muutama tunti yhteistä ajanviettoa jokseenkin sovinnaisesti), epäilisin suuresti. Joko feikkaa tai ei tosiaan erota ihastumista rakastumisesta ja kaikki voi haihtua yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Jos treffinne ovat sisältäneet paljon seksiä ja läheisyyttä ja olette tutustuneet toistenne sisimpään, voi suurien tunteiden syttyminen olla mahdollistakin. Fyysisyys voi laukaista rakastumisen nopeasti ja voimakkaasti, jos kemiat mätsäävät.

Jos olette tunteneet kauemmin tuttavina tai kavereina, voihan hän olla jo pidempään ollut ihastunut, tuntea sinut kohtalaisesti ja nyt sitten kunnollinen treffailu ja siihen liittyvä vastavuoroisuus on saaneet päätä pahkaa rakastumaan. Se on jo melko normaalia ja aika hellyttävää, jopa hyvä merkki.

Itse tiedät parhaiten.

Vierailija
24/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tapahtuu. Mikäs sen ihanampaa jos molemmat ajattelevat samoin.

Olisitko sinä valmis kolmen tapaamisen jälkeen hakemaan kuulutukset ja sopimaan hääpäivän? Tai, jos et halua naimisiin, niin muuttamaan yhteen, ottamaan tarvittaessa ison asuntolainan ja/tai muuttamaan toiselle paikkakunnalle, vaihtamaan työpaikkaa ja mitä ikinä se edellyttäisikin?

Ja "olla rakastunut" tarkoittaa juuri tuota..?

Muuttaahan ihmisiä suunnilleen ensitreffeiltäkin yhteen, jos vaikka just vuokrasopimus päättymässä omassa kämpässä ja työmatka pysyy ihan yhtä nopeana.

Vierailija
25/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet narsistiksi, kokeile kertoa vaikkapa jostain itsellesi iloa tuovasta asiasta, iloitseeko kanssasi vai tuhoaako. Esittäjömiloitsevansa nyt, mutta myöhemmin tuhoaa iloksi. Kokeile myös miten käyttäytyy, kun ei saa tahtoaan läpi. Narsisti jaksaa kyllä aluksi esittää joustavaa, mutta ajan oloon ei jaksa. Eli aika on avain!

Vierailija
26/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole merkki mistään vaarallisesta. Mun mies halusi, että aletaan seurustella ihan alkutreffien, en nyt muista monensien, ehkä tokat jälkeen, koska suudeltiin ja hänen mielestään se kuuluu parisuhteen sisälle. Ensin ajattelin, että what.. itsellä kirjava menneisyys, miehellä ei. Niin paljon oltiin kuitenkin jo kirjoiteltu ja puhuttu tuntikausia puhelimessa ja alettu käymään treffeillä, että luotin intuitiooni ja sanoin, että annetaan mennä.😍

Nyt ollaan oltu 1,5 vuotta ja mies on ihanin ja kiltein, jonka kanssa olen koskaan ollut. Ollaan todella läheisiä, parhaita ystäviä ja mies kohtelee mua todella hyvin. En ole koskaan ollut näin hyvässä suhteessa, oon todella kiitollinen.

Vierailija
27/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen kanssa yhteen toisilla treffeillä ja nyt oltu yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
28/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa sitoutuminen hänelle? ei enää käy panemassa muita? sehän on ihan kiva.

Vierailija
29/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sinä valmis kolmen tapaamisen jälkeen hakemaan kuulutukset ja sopimaan hääpäivän? Tai, jos et halua naimisiin, niin muuttamaan yhteen, ottamaan tarvittaessa ison asuntolainan ja/tai muuttamaan toiselle paikkakunnalle, vaihtamaan työpaikkaa ja mitä ikinä se edellyttäisikin?

Tässähän ei nyt puhuttu millaisesta sitoutumisesta on kyse. Mutta uskon että jos oikea ihminen osuu kohdalle, sitä on valmis aika isoihinkin juttuihin. Tietysti kaikenlaisia riskejä on aina olemassa, mutta suhdeasioissa luotan paljon tunteeseen.

Vierailija
30/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätetäänhän sitä tunnin työhaastattelun perusteellakin kuka otetaan, miksi sitten ei muutamien treffien jälkeen

Työpaikallakin on useamman kuukauden koeaika

Vierailija
31/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja "olla rakastunut" tarkoittaa juuri tuota..?

Muuttaahan ihmisiä suunnilleen ensitreffeiltäkin yhteen, jos vaikka just vuokrasopimus päättymässä omassa kämpässä ja työmatka pysyy ihan yhtä nopeana.

"Uusi mies haluaa kolmansien treffien jälkeen sitoutua".

Muuttaahan niitä. Itse en olisi ikinä solminut avo- tai avioliittoa ihmisen kanssa, jolle kyseessä on niin kevyt päätös ja/tai jolla olisi ollut taustallaan enemmän kuin yksi avio- tai avoliitto. Minulle sitoutuminen on sitä, että ihan oikeasti tavoitteena on yhteinen loppuelämä, ei sarjamonogamia.

Vierailija
32/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin vain kolmekymppisen neitsytmiehen kanssa. Itse ihastun melko helposti, rakastun hyvin harvoin, häneen olin kiinnostunut tutustumaan (en heti tajunnut että on noin kokematon), mutten varsinaisesti ehtinyt ihastuakaan. Vielä pari vuotta tapailun jälkeen yrittää lähestyä, hrr!

Vierailija
33/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos minä olisin muuttanut yhteen jokaisen kanssa, jonka treffasin toiseen kertaan, olisin ollut ainakin 18:n eri miehen kanssa avoliitossa.

Vierailija
34/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei nyt puhuttu millaisesta sitoutumisesta on kyse. Mutta uskon että jos oikea ihminen osuu kohdalle, sitä on valmis aika isoihinkin juttuihin. Tietysti kaikenlaisia riskejä on aina olemassa, mutta suhdeasioissa luotan paljon tunteeseen.

Mikä muu on sitoutumista ellei avo- tai avioliitto, perheen perustaminen lapsilla tai ilman? Sitoutuminen seurusteluun? Sitoutuminen uskollisuuteen? Eikö seurustelu ole nimenomaan se vaihe, jossa tutustutaan toiseen nähdäkseen, että voisiko tämä olla loppuelämän kumppani? Eihän siinä voi mihinkään sitoutua, kun tarkoitus nimenomaan on, että vasta seurustelu osoittaa, sitoudutaanko tosissaan.

Aloittajan käyttämä ilmaisu ei myöskään anna ymmärtää, että mies olisi tarkoittanut sitoutumista uskollisuuteen.

Vierailija
35/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos minä olisin muuttanut yhteen jokaisen kanssa, jonka treffasin toiseen kertaan, olisin ollut ainakin 18:n eri miehen kanssa avoliitossa.

Ero taitaa olla siinä että minä lopetin miesten treffailun siinä vaiheessa kun muutin tämän nykyisen kanssa yhteen.

Vierailija
36/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen raha/työtilanne miehellä on? Ammoinen ex muutti ekojen kunnon treffien jälkeen luokseni, syystä että oma kämppänsä oli irtisanottu maksamattomien vuokrien takia. Ei siinä mitään, monta vuotta oltiin yhdessä kunnes läksi toisen matkaan, mutta hällä syy nopeaan etenemiseen oli puhdas persaukisuus ja kämpän lähtö alta. Nykyinen puolisoni muutti toiselta puolen Suomea luokseni 2 kk ensitapaamisesta, mutta siinä syynä oli työpaikan vaihtuminen meikäläisen huudeille ja ehdotus tuli minun puoleltani. 10 vuotta nyt oltu yhdessä.

Vierailija
37/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me sanottiin toisillemme ihan ekojen treffien jalkeen, etta rakastetaan. Ja sovittiin samalla eksklusiivisesta seurustelusta, ja poistettiin deittisovellukset puhelimesta. 

Ennen treffeja oltiin viestitelty intensiivisesti 4 paivaa aamusta iltaan. Itse treffit kesti yli 24 tuntia. 

Kylla me tuossa ajassa jo pystyttiin erittelemaan omat tunteemme. 

Ja yhdessa ollaan edelleen, nyt jo avoliitossakin viime vuoden kesakuusta asti.

Ensitreffit oli lokakuussa 2018. 

Ja rakkaus sen kun vaan kasvaa <3 

Vierailija
38/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen seuraavana päivänä ensi tapaamisesta. Nyt oltu vuosia naimisissa.

Vierailija
39/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero taitaa olla siinä että minä lopetin miesten treffailun siinä vaiheessa kun muutin tämän nykyisen kanssa yhteen.

Tarkoitin sitä, että omalla kohdallani toisella tapaamisella koettu ihastumisen tunne ei todellakaan tarkoittanut, että me olisimme kuitenkaan pitemmän päälle sopineet yhteen. En minäkään treffannut kuin yhtä kerrallaan.

Vierailija
40/85 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilet narsistiksi, kokeile kertoa vaikkapa jostain itsellesi iloa tuovasta asiasta, iloitseeko kanssasi vai tuhoaako. Esittäjömiloitsevansa nyt, mutta myöhemmin tuhoaa iloksi. Kokeile myös miten käyttäytyy, kun ei saa tahtoaan läpi. Narsisti jaksaa kyllä aluksi esittää joustavaa, mutta ajan oloon ei jaksa. Eli aika on avain!

Alussa on grooming vaihe. Narsisti mukautuu uhrinsa tarpeisiin joten narsku menee vaikka solmuun miellyttääkseen ja peilatakseen, että saa koukun kiinni. Vasta suhteessa kun saalis on kiinni, paljastuu todelliset motiivit ja luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi