Miten suhtautuisit, jos tuore miesystäväsi sanoisi, ettet ole kaunein nainen, jonka kanssa hän on seurustellut?
Onko miehille tärkeää että nainen on tosi kaunis? Voiko mies edes rakastua enemmän vaatimattomamman näköiseen kuin tosi kauniiseen? Jos ei niin silloinhan mies on rakastanut enemmän exäänsä kuin minua...
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei koskaan kannata puhua totta, koska eivät herkkinä pikkutyttöinä kestä sitä. Täytyy aina valehdella ja esittää jotain muuta jos haluaa pitää suhteen kasassa.
Tai sitten vaan vaihat miehiin.
Mulle on sinänsä ihan sama kuka on kaunein, kauneus on katsojan silmässä.
Mutta jos mies sanoo noin, on hän täydellinen moukka. Ei jatkoon moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauttaisi. Kauneus ei ole tärkein piirteeni. Ja se rapistuu kuitenkin ajan kanssa. Sen varaan on turhaa rakentaa yhtään mitään.
Sinua ei hetkauttaisi se, että mies paljastuu huonokäytöksiseksi juntiksi? Minua todellakin hetkauttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama pitääkö exäänsä minua kauniimpana, mutta kenkää tulee jos sanoo noin ääneen.
Pidätkö oikeasti miehiä noin tyhminä ja pinnallisina että rakkauden määrä riippuu kauneudesta? Minkä ikäinen olet?
Olen täysin samaa mieltä.
Katsoisin tilannetta eteenpäin jos mies muuten vaikuttaa mahdolliselta pidempään parisuhteeseen. Eihän tuo ole kuin puolihuolimaton tokaisu. Sitten jos tuontyyppistä alkaa olla kaikki lausahdukset eikä mies löydä sinusta mitään positiivista ja kaunista sanottavaa niin saattaa hänessä olla jotain vikaa. Minä ainakin olen pidemmissä suhteissa, sitten kun suhdetta syvennetään keskustellut miesystävieni (4 vakavaa, pidempää suhdetta) kanssa tuollaisistakin asioista. Joskus pistää tosi paljon vihaksi mutta siitä se suhde kasvaa ja vahvistuu tai sitten loppuu. Noin löysin lapsilleni isänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle entinen heila (rauha hänen sielulleen)sanoi että hän olisi saanut paremmannäköisenkin naisen. Tilanne oli sellainen että kysyin jonkun keskustelun lomasa leikillänio kylkeen tökäten että "olisitko muka saanut paremmannäköisen naisen kuin minä", johon mies vastasi ihan tosissaan että olisi saanut, mutta ei ulkonäkö ole kaikista tärkeintä. Pöyristyin aika melkoisesti, ja kuvitteelliset lusikat menivät kyllä jakoon siinä n. viikon päästä, koska tuon myötä aloin ajattelemaan että pitäisiköhän minun itseni miettiä vielä tätä asiaa, että millaisen miehen kanssa haluan ITSE loppuelämäni olla.
"Tilanne oli sellainen että kysyin jonkun keskustelun lomasa leikillänio kylkeen tökäten että "olisitko muka saanut paremmannäköisen naisen kuin minä", johon mies vastasi ihan tosissaan että olisi saanut, mutta ei ulkonäkö ole kaikista tärkeintä."
Minusta tuo oli ihan hyvä vastaus. Ei olisi pahoittanut minun mieltäni. Jos tuosta pahoittaa mielensä, niin ehkä ei tuollaisia keskusteluita kannattaisi edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauttaisi. Kauneus ei ole tärkein piirteeni. Ja se rapistuu kuitenkin ajan kanssa. Sen varaan on turhaa rakentaa yhtään mitään.
Sinua ei hetkauttaisi se, että mies paljastuu huonokäytöksiseksi juntiksi? Minua todellakin hetkauttaisi.
Jokainen sanoo joskus ajattelemattomia asioita. Ei olisi dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sanoo joskus ajattelemattomia asioita. Ei olisi dealbreaker.
Ja en yhden ajattelemattoman kommentin perusteella tuomitse koko ihmistä. Ainakaan tuon ap:n kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei koskaan kannata puhua totta, koska eivät herkkinä pikkutyttöinä kestä sitä. Täytyy aina valehdella ja esittää jotain muuta jos haluaa pitää suhteen kasassa.
Niinpä! Sä sen sijaan olisit ihan liekeissä, jos joskus pääsisit jonkun naisen kanssa sänkyyn, ja se nainen sanois sulle, että "Uli, ihan kiva tää sun pikku pippeli, mutta en oo kyllä koskaan ollut sängyssä miehen kanssa, jolla olisi näin pieni. Tai jonka kivekset roikkuisivat noin hassusti". Koska miehille just kannattaa puhua totta, koska he eivät ole mitään pikku poikia, vaan kestävät ihan kaiken, eivätkä sen takia inise koko ajan vauvapalstalla, miten naiset ovat taas pilanneet kaiken, yhyy.
Ja jälleen vauva-treffeillä vakka löysi kantensa. Onnea teille!
Varmaan minä pahastuisin, mutta jos olisin tilannenokkela (mitä en ole), sanoisin että et sinäkään ole fiksuin, jonka kanssa minä olen seurustellut.
Jättäisin. Vain sairas k*sipää sanoo tollaista ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle entinen heila (rauha hänen sielulleen)sanoi että hän olisi saanut paremmannäköisenkin naisen. Tilanne oli sellainen että kysyin jonkun keskustelun lomasa leikillänio kylkeen tökäten että "olisitko muka saanut paremmannäköisen naisen kuin minä", johon mies vastasi ihan tosissaan että olisi saanut, mutta ei ulkonäkö ole kaikista tärkeintä. Pöyristyin aika melkoisesti, ja kuvitteelliset lusikat menivät kyllä jakoon siinä n. viikon päästä, koska tuon myötä aloin ajattelemaan että pitäisiköhän minun itseni miettiä vielä tätä asiaa, että millaisen miehen kanssa haluan ITSE loppuelämäni olla.
"Tilanne oli sellainen että kysyin jonkun keskustelun lomasa leikillänio kylkeen tökäten että "olisitko muka saanut paremmannäköisen naisen kuin minä", johon mies vastasi ihan tosissaan että olisi saanut, mutta ei ulkonäkö ole kaikista tärkeintä."
Minusta tuo oli ihan hyvä vastaus. Ei olisi pahoittanut minun mieltäni. Jos tuosta pahoittaa mielensä, niin ehkä ei tuollaisia keskusteluita kannattaisi edes aloittaa.
Nii, tuohan on vähänku lähettä isomumminsa Pohjois-Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on sinänsä ihan sama kuka on kaunein, kauneus on katsojan silmässä.
Mutta jos mies sanoo noin, on hän täydellinen moukka. Ei jatkoon moukkia.
Mulle on sama mitä kuka tahansa muu on mieltä kauneudestani, se on vain tuulen liikkumista huulilla, sen sijaan oman mieheni tulee pitää minua kaikista kauneimpana kokonaisuutena, tai sitten haluan palata sinkkumarkkinoille sellaista miestä etsimään, tai olemaan kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinusta on hyvä vastas että mies uskoo kaikenmaailman tasoteorioihin ulkonäössä, ja on suostunut alentamaan omaa rimaansa ollakseen sinun kanssaan? Asia selvä, itselleni tämä ei käynyt.
Tietysti jouduin referoimaan aika rajusti sellaista tunnin keskustelua, ja myäs siksi, että tuosta on n.15 v aikaa, joten en ihan enää kaikkia sanamuotoja voi edes muistaa. Tilanne kuitenkin oli se, että hänen mielestään minä en ollut ulkonäöllisesti hänen tasoaan (minua 13v vanhempi mies, joka oli silloin nelikymppinen).
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi tapailumies kerran "olet sinä kaunis, mutta et nyt mikään maailman kaunein nainen ole". En tiedä, mikä pointti tuossa tarkennuksessa oli :D
Mulla vähän vastaava kokemus, äijä sanoi että mallityttöjäkin olisi hänelle tarjolla mutta hänen mielestään naisessa pitää olla jotain muuta. Saattoi hieman kiehuttaa se kommentti. Vaikka tiedän itsekin etten ole mikään malli, niin olihan tuo harvinaisen typerä huomautus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinusta on hyvä vastas että mies uskoo kaikenmaailman tasoteorioihin ulkonäössä, ja on suostunut alentamaan omaa rimaansa ollakseen sinun kanssaan? Asia selvä, itselleni tämä ei käynyt.
Tietysti jouduin referoimaan aika rajusti sellaista tunnin keskustelua, ja myäs siksi, että tuosta on n.15 v aikaa, joten en ihan enää kaikkia sanamuotoja voi edes muistaa. Tilanne kuitenkin oli se, että hänen mielestään minä en ollut ulkonäöllisesti hänen tasoaan (minua 13v vanhempi mies, joka oli silloin nelikymppinen).
"Tilanne kuitenkin oli se, että hänen mielestään minä en ollut ulkonäöllisesti hänen tasoaan"
No jaa, tuo on taas vähän eri asia. Mutta edelleen mies olletikin oli sitä mieltä, ettei ulkonäkö ole tärkein ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi tapailumies kerran "olet sinä kaunis, mutta et nyt mikään maailman kaunein nainen ole". En tiedä, mikä pointti tuossa tarkennuksessa oli :D
Mulla vähän vastaava kokemus, äijä sanoi että mallityttöjäkin olisi hänelle tarjolla mutta hänen mielestään naisessa pitää olla jotain muuta. Saattoi hieman kiehuttaa se kommentti. Vaikka tiedän itsekin etten ole mikään malli, niin olihan tuo harvinaisen typerä huomautus.
Luultavasti mies on jostain lukenut että nainen ylpistyy jos sitä kehuu. Kiertäisin kaukaa. Kyllä miehellä pitää olla oma maalaisjärki ja halu itse tutustua ihmisiin, eikä niin että hän ottaa oppinsa tv:stä ja netistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että et ole suurin jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Ei tuollaista sanota muuten kuin halusta loukata tai täydellisen tilannetajun takia. Kumpikaan ominaisuus ei kuulu unelmieni miehen vakiovarusteisiin, joten saisi mennä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mies on jostain lukenut että nainen ylpistyy jos sitä kehuu. Kiertäisin kaukaa. Kyllä miehellä pitää olla oma maalaisjärki ja halu itse tutustua ihmisiin, eikä niin että hän ottaa oppinsa tv:stä ja netistä.
En tiedä, voi olla. Minusta vaikutti että tarkoituksellisesti halusi herättää epävarmuutta. Ja onnistuikin siinä.
No nyt täytyy kyllä sanoa, etten suhtautuisi varmaan mitenkään. Ihan loogista se olisi, koska en ole erityinen kedon kukkanen. Itsetuntoni ei kokisi kolausta. Miettisin kylläkin, miksi miehellä oli tarve sanoa se.