Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos tuore miesystäväsi sanoisi, ettet ole kaunein nainen, jonka kanssa hän on seurustellut?

Vierailija
11.03.2020 |

Onko miehille tärkeää että nainen on tosi kaunis? Voiko mies edes rakastua enemmän vaatimattomamman näköiseen kuin tosi kauniiseen? Jos ei niin silloinhan mies on rakastanut enemmän exäänsä kuin minua...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pitääkö exäänsä minua kauniimpana, mutta kenkää tulee jos sanoo noin ääneen. 

Pidätkö oikeasti miehiä noin tyhminä ja pinnallisina että rakkauden määrä riippuu kauneudesta? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että et ole suurin jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Ei tuollaista sanota muuten kuin halusta loukata tai täydellisen tilannetajun takia. Kumpikaan ominaisuus ei kuulu unelmieni miehen vakiovarusteisiin, joten saisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde loppuisi siihen. Ei siksi, etten olisi kaunein nainen vaan siksi, että vain totaalinen ääliö puhuu tuollaisia, enkä seurustele ääliöiden kanssa.

Vierailija
4/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monia miehiä yhdistää se tyhmyys että pamautellaan päin jopa seurustelukumppanin/puolison naamaa ulkonäköpiirteistä joihin ei voi vaikuttaa. Jos joku mies lukee tätä: älä missään nimessä sano naiselle jonka kanssa haluat olla, että preferoisit naisia joilla on eri piirteitä mitä naisellasi on. Olen saanut niin monta kertaa kuulla olevani monella tapaa väärännäköinen (hiustenväri, liian harteikas, liian vähän meikkiä, liian leveä naama...) että jatkossa kyllä pamautan päin tasan samoilla aseilla jos kuulen moisia tyhmyyksiä. Luulin ulkonäön suoran arvostelun kuuluvan teini-ikään ja huonoihin käytöstapoihin mutta kyllä ne vanhemmatkin korkeamman koulutuksen käyneet miehet osaa.

Vierailija
5/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista sanoo ääneen kumppanille? En vertailisi edes positiivisessa mielessä saati negatiivisessa.

Vierailija
6/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaista sanoo ääneen kumppanille? En vertailisi edes positiivisessa mielessä saati negatiivisessa.

Sellainen ihminen, joka käyttää henkistä väkivaltaa. Tuo olisi varmasti se ensimmäinen askel siihen. Eli suhtautuisin sillä tavalla, että lopettaisin suhteen.

Mutta mitä ulkonäköön tulee, niin en minä ole koskaan ollut mikään kaunotar. Olen aina tiennyt sen, eikä asia ole muuttunut. En oikein usko, että kukaan haluaisi suhteeseen juuri ulkonäköni kanssa. Luulenpa, että aloittaja ei ole nainen ollenkaan, vaan ulim ies, joka kuvittelee, että naisille ulkonäkö ja haluttavuus ovat tärkeimpiä asioita elämässä, ja jotka kuvittelee myös, että miehet ovat kiinnostuneet vain naisen ulkonäöstä ja seksistä.

Vierailija
7/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei koskaan kannata puhua totta, koska eivät herkkinä pikkutyttöinä kestä sitä. Täytyy aina valehdella ja esittää jotain muuta jos haluaa pitää suhteen kasassa.

Sellaista se on vain sinulla. Harmi ettet saa normaaleja naisia suhteeseen :( 

Vierailija
8/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei koskaan kannata puhua totta, koska eivät herkkinä pikkutyttöinä kestä sitä. Täytyy aina valehdella ja esittää jotain muuta jos haluaa pitää suhteen kasassa.

Sellaista se on vain sinulla. Harmi ettet saa normaaleja naisia suhteeseen :( 

Hän taitaa elää tiiviissä polysuhteessa vauvapalstan ja kätensä kanssa.

Vierailija
9/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis, miksi ulkonäkökeskeiset miehet ei voi suoriltaan ottaa tuontia? Lototkaa mielummin, mutta jättäkää ''rumat'' naiset rauhaan. Mielummin sitä on yksin kuin sellaisen kanssa joka aina vain haaveilee paremmasta.

Vierailija
10/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusjuttuja käytöstavoissa: jos ei oo hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Valehdella ei tarvitse, mut sustakin ois varmaan yhtä kiva kuulla ettet oo naisesi paras rakastaja vaan joku eksä tyydytti paremmin?

Selvästikään et halua pitää suhteitasi kasassa ja hyvä niin, parempi kaikille.

Vierailija
11/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle entinen heila (rauha hänen sielulleen)sanoi että hän olisi saanut paremmannäköisenkin naisen. Tilanne oli sellainen että kysyin jonkun keskustelun lomasa leikillänio kylkeen tökäten että "olisitko muka saanut paremmannäköisen naisen kuin minä", johon mies vastasi ihan tosissaan että olisi saanut, mutta ei ulkonäkö ole kaikista tärkeintä. Pöyristyin aika melkoisesti, ja kuvitteelliset lusikat menivät kyllä jakoon siinä n. viikon päästä, koska tuon myötä aloin ajattelemaan että pitäisiköhän minun itseni miettiä vielä tätä asiaa, että millaisen miehen kanssa haluan ITSE loppuelämäni olla.

Vierailija
12/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, ettei hän seurustele kanssani.

Vierailija
13/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö moukalle vastaisi? Polvi palleihin voisi olla hyvä.

Vierailija
14/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Sä sen sijaan olisit ihan liekeissä, jos joskus pääsisit jonkun naisen kanssa sänkyyn, ja se nainen sanois sulle, että "Uli, ihan kiva tää sun pikku pippeli, mutta en oo kyllä koskaan ollut sängyssä miehen kanssa, jolla olisi näin pieni. Tai jonka kivekset roikkuisivat noin hassusti". Koska miehille just kannattaa puhua totta, koska he eivät ole mitään pikku poikia, vaan kestävät ihan kaiken, eivätkä sen takia inise koko ajan vauvapalstalla, miten naiset ovat taas pilanneet kaiken, yhyy.

Vierailija
15/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toki mieluusti kuulisit mukavia totuuksia puolisosi exän paremmuudesta sängyssä, paremmista tuloista ja älykkyydestä jne jne. Joojooojoo uskotaan not.

Vierailija
16/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää, koska tiedän olevani upea riippumatta jonkun nössön mielipiteestä.

Vierailija
17/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi tapailumies kerran "olet sinä kaunis, mutta et nyt mikään maailman kaunein nainen ole". En tiedä, mikä pointti tuossa tarkennuksessa oli :D

Vierailija
18/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauttaisi. Kauneus ei ole tärkein piirteeni. Ja se rapistuu kuitenkin ajan kanssa. Sen varaan on turhaa rakentaa yhtään mitään.

Vierailija
19/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen, joka käyttää henkistä väkivaltaa. Tuo olisi varmasti se ensimmäinen askel siihen. Eli suhtautuisin sillä tavalla, että lopettaisin suhteen.

Mutta mitä ulkonäköön tulee, niin en minä ole koskaan ollut mikään kaunotar. Olen aina tiennyt sen, eikä asia ole muuttunut. En oikein usko, että kukaan haluaisi suhteeseen juuri ulkonäköni kanssa. Luulenpa, että aloittaja ei ole nainen ollenkaan, vaan ulim ies, joka kuvittelee, että naisille ulkonäkö ja haluttavuus ovat tärkeimpiä asioita elämässä, ja jotka kuvittelee myös, että miehet ovat kiinnostuneet vain naisen ulkonäöstä ja seksistä.

Alkuun tykkäsin asiallisesta viestistäsi ja kerkesin jo painaa nuolta ylöspäin, mutta loppukommentissasi kuitenkin tuli esille katkeruutesi ja piti vaihtaa nuolen suuntaa. Tuossa jo aiemminkin muuten kommentoitiin, että tuollanen käytös on miehille yleistä ja siitä on tykätty aika paljon.

Vierailija
20/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, miksi ulkonäkökeskeiset miehet ei voi suoriltaan ottaa tuontia? Lototkaa mielummin, mutta jättäkää ''rumat'' naiset rauhaan. Mielummin sitä on yksin kuin sellaisen kanssa joka aina vain haaveilee paremmasta.

Kyllä mies jää tuollaisesta hyvin äkkiä "kiinni" kunhan muistat keskustella aiheesta. Monesti luotetaan siihen että rakkautemme on sokea, jolloin toisella on hyvä maaperä valehdella sanaakaan sanomatta, ja täten siis  laittaa oma valehtelunsa sen toisen syyksi paljastuessaan. Eli asioista pitäisi muka puhua suhteen alun huumassa mahdollisimman vähän, koska olemme niin rakastuneita molemmat, ettei sanoja tarvita!! Kylläpä muuten tarvitaan. Juuri tämä ajattelu miten hyvin sovitaan toisille, ja kehonkieli on se tärkein kieli, takaa varmiten sen että se toinen onkin asioita ihan eri mieltä, mutta tämä paljastuu vasta sitten kun ne lasit ajan myötä karisevat silmiltä. Jos siinä alkuhuumassa se tunne on niin isoa ja yhteys hyvä, niin juuri silloinhan sitä kannattaa vähän inttää ja kaivaa tosiesta niitä asioita irti. näin mä tein nykyisen mieheni kanssa, ja hyvä tuli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän