Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin

Vierailija
10.03.2020 |

Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.

Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on näyttänyt kasikymppiseltä jo viimeiset 20 v :D Kaikki tajuaa miksi Erika on sen kanssa. Vanha mies tekee itsensä naurunalaiseksi.

Vierailija
102/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))

M/39 ja kokemus

Kukaan ei nuorene vaikka kumppani on nuorempi. Se on itsepetosta.

Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))

M/39

Niitä ärsytti sen nuoren naisen puolesta, kun olisi voinut saada viriiliä ja nuorekasta munaa, mutta saivatkin laiskanpulskean setämiehen.

E taida olla omakohtaista kokemusta sinulla, minulla viisikymppinen mies kun itse olin parikymppinen, sen parempaa seksiä ei ole ollut sen jälkeen. Ei hosunut ja muisti ottaa minutkin huomioon kaikin tavoin

No ei ole luojan kiitos omakohtaista kokemusta viisikymppisestä miehestä, hyi v ...:D vaikea kuvitella että olisi parempi sängyssä kuin 25-vuotias mies, ja 5-kymppinen on ainakin objektiivisesti karseamman näköinen kuin 25-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että terveet elintavat omaavat ihmiset vanhenevat kaikkein ”parhaiten”. Ei puolisolla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä!

Vierailija
104/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))

M/39 ja kokemus

Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))

M/39

Tuo on kyllä kumma ilmiö, että keski-ikäisiä naisia ärsyttää jos joku mies on nuoremman kanssa. En tajua miksi, javolen itsekin keski-ikäinen.

Minuakin ärsyttää, vaikka olen itse nuori nainen. Ehkä siksi, kun ärsyttää kun vanhat miehet tulevat iskemään, koska kuvittelevat että heilläkin on saumaa nuoriin naisiin kun kaverillakin oli.

Yleensä ihmiset nyt vain on kiinnostuneempia oman ikäisistä, riippumatta siitä keitä voisi saada. Yli 20n vuoden ikäero on jo luonnotonta.

Minua ei kai varsinaisesti ärsytä, vaan ällöttää.

Ja koen tosi alentavana, jos vanhempi mies yrittää tulla juttelemaan.

Yäk.

Vähän outoa, että näissä ketjuissa oletetaan meidän ällöksyjien olevan 40+, kun usein ällöksyjät ja dissaajat on nimenomaan 18-30v.

Sulla on vähän liian suuret luulot viehätysvoimastasi. Ja iästä puheenollen; hetki vain, niin ole itsekin 40+. Ja tuolla luonteella vielä vähemmän kiinnostava. Edes niille vanhoille miehille.

Vierailija
105/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: miksi muiden silmissä "vanheneminen" olisi jokin ongelma? En näe, mikä haitta tässä olisi. Jos jonkun mielestä vanhenen niin sitten vanhenen. Yllättäen ihmiset myös luonnostaan vanhenevat, olipa ikäero puolisoon mikä tahansa.

Odotan edelleen vastausta tähän :) ^

71

Ei kai se muiden ongelma ole, mutta tosiasia kuitenkin.

Ja onhan se vähän eri asia vanheta vaikka 40-50-vuotiaana, kuin 25-35-vuotiaana.

Toki joitain se ei haittaa yhtään, eihän kaikki halua olla nuoria eikä elää nuoruutta, ei ole villiä sielua ja menevää kehoa.

Vierailija
106/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

7

Vierailija kirjoitti:

Nuori kolli ei vanhempaa naista katso kuin seksi mielessä. Jos nuori löytyy, niin vaihtoon.

Entas jos se "nuori kolli" on tarkoituksella ja omiin aikaisempiin seurustelukokemuksiinsa pettyneena talla kertaa hakenut sen vanhemman naisen ihan tietoisesti? 

Yleensä sellaisen kanssa voi olla siihen asti, kun alkaa oikeasti pariutua ja suunnitella perhettä. Sitä vanhempaa naista ei viitsi esitellä perheelle eikä sen kanssa kehtaa julkisesti näyttäytyä.

Miehet eivät todellakaan kestä sitä, että naisella on nuorempi mies. Vähättely ja dissaus on aina tätä. Jotkut harrastavat vain seksiä nuorempien miesten kanssa ja se onkin vain hyvä, että vaihtaa uuteen rakastajaan, kun tietysti samaan kyllästyy. Itse ainakin parille nuorelle miehelle olen sanonut, että nyt sinun on aika etsiä ikäisesi jne. Todellisuudessa minulla on jo ollut uusi katsottuna. Juttu kuitenkin loppuu niin, että kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
107/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että terveet elintavat omaavat ihmiset vanhenevat kaikkein ”parhaiten”. Ei puolisolla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä!

Ei siinä ole kyse mistään paljon on ryppyjä ja kauanko jaksaa hiihtää vaan olemuksesta.

Jos olemus on nuiva ja kuiva ja tyyli mummomainen, niin pahalta näyttää vaikka olisi miten hoikka ja ryhdikäs.

Vierailija
108/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: miksi muiden silmissä "vanheneminen" olisi jokin ongelma? En näe, mikä haitta tässä olisi. Jos jonkun mielestä vanhenen niin sitten vanhenen. Yllättäen ihmiset myös luonnostaan vanhenevat, olipa ikäero puolisoon mikä tahansa.

71

Ja onhan se vähän eri asia vanheta vaikka 40-50-vuotiaana, kuin 25-35-vuotiaana.

Toki joitain se ei haittaa yhtään, eihän kaikki halua olla nuoria eikä elää nuoruutta, ei ole villiä sielua ja menevää kehoa.

Kas tässä ollaan asian ytimessä. Yhteiskuntamme on hyvin nuoruus-keskeinen. Oletteko miettineet miksi näin on ja mitä hyötyä asiasta on?

Esimerkiksi itse en ole koskaan identifioitunut ns. nuoreksi, en teini-iässä enkä 20-30-vuotiaanakaan. En tämän vuoksi myöskään usein samaistu ikäisiini vaikka minulla muutama läheinen samanikäinen ystävä onkin. Olen tästä huolimatta ollut aina varsin tyytyväinen itseeni juuri tällaisena kuin olen. Ikä tai vanheneminen ei ole oikeastaan asia, jota ajattelen juuri lainkaan, eikä tämä mietityttänyt paljoa myöskään silloin, kun tapasin ja tutustuin tulevaan puolisooni. Rakastuin vain ihmiseen.

Tiedän, että edessä voi olla aika, jolloin puolisoni iän mukana tuomat (fyysiset) haasteet vaikuttavat arkeemme enemmänkin, mutta mitä sitten? Rakastan puolisoani enkä rakasta häntä sen vähempää, vaikka voi olla, että viimeiset 10-20 vuotta elämästäni saatankin joutua elämään ilman häntä. Toisaalta kuka tahansa meistä voi kuolla vaikkapa huomenna. Elämä on tässä ja nyt.

71

Vierailija
109/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39 ja kokemus

M/39

Tuo on kyllä kumma ilmiö, että keski-ikäisiä naisia ärsyttää jos joku mies on nuoremman kanssa. En tajua miksi, javolen itsekin keski-ikäinen.

Minuakin ärsyttää, vaikka olen itse nuori nainen. Ehkä siksi, kun ärsyttää kun vanhat miehet tulevat iskemään, koska kuvittelevat että heilläkin on saumaa nuoriin naisiin kun kaverillakin oli.

Yleensä ihmiset nyt vain on kiinnostuneempia oman ikäisistä, riippumatta siitä keitä voisi saada. Yli 20n vuoden ikäero on jo luonnotonta.

Yleensä ja yleensä. Maailmassa on vaikka kuinka paljon suhteita. Voit arvata, että mukaan mahtuu paljon myös muita kuin täsmälleen oman ikäisen kanssa solmittuja. Jopa yli 20 vuoden ikäerolla, oli se sinusta luonnotonta tai ei. Aikuiset ihmiset saavat solmia keskenään sellaisia suhteita kuin haluavat.

Vierailija
110/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.

Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.

Ja mitä iloa niistä on, jos on sidottu siihen vanhaan mieheen ja rauhalliseen kotielämään?

Vierailija
111/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori kolli ei vanhempaa naista katso kuin seksi mielessä. Jos nuori löytyy, niin vaihtoon.

Entas jos se "nuori kolli" on tarkoituksella ja omiin aikaisempiin seurustelukokemuksiinsa pettyneena talla kertaa hakenut sen vanhemman naisen ihan tietoisesti? 

Yleensä sellaisen kanssa voi olla siihen asti, kun alkaa oikeasti pariutua ja suunnitella perhettä. Sitä vanhempaa naista ei viitsi esitellä perheelle eikä sen kanssa kehtaa julkisesti näyttäytyä.

Niin, tassa tapauksessa mies oli 29 tavatessamme.. Taustalla oli kaksi aikaisempaa ihmissuhdetta omanikaisten naisten kanssa, nama suhteet olivat taynna draamaa, huonoa itsetuntoa, mustasukkaisuutta, huomionkipeytta, huonoa ja kaavamaista seksia, ihme prinsessafantasioita jne. naisten puolelta. 

Tuli siihen tulokseen, etta haluaa harmonisen ihmissuhteen itseaan vanhemman naisen kanssa, ei myoskaan halua lapsia koska on vela. 

Perheelle/suvulle minut on jo ajat sitten esitelty Skypessa, tietavat ikani. Eivat tee asiasta ongelmaa. 

Julkisesti "esiinnytaan" useinkin, silla tykataan molemmat matkustelusta, festareista, livekeikoista, ravintolailloista tai ihan vaan parista lasillisesta paikallisessa baarissa. 

En ole viela koskaan edes ajatellut, etta mies jotenkin hapeaisi minua. Miksi se muuten kavelisi omasta aloitteestaan kasi kadessa, tai vetaisi yhtakkia syliinsa antaakseen suukon keskella katua.

N44/M31

Sinä kustannat kaiken. Ei taida olla suomalainen?

Vierailija
112/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.

Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.

Ja mitä iloa niistä on, jos on sidottu siihen vanhaan mieheen ja rauhalliseen kotielämään?

Ihan yhtälaillahan olet sidottu siihen nuorempaan mieheen jos olet parisuhteessa. Ihme kommentteja

mies52v

Vierailija
113/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39 ja kokemus

M/39

Minua ei kai varsinaisesti ärsytä, vaan ällöttää.

Ja koen tosi alentavana, jos vanhempi mies yrittää tulla juttelemaan.

Yäk.

Vähän outoa, että näissä ketjuissa oletetaan meidän ällöksyjien olevan 40+, kun usein ällöksyjät ja dissaajat on nimenomaan 18-30v.

No tää. Jännä ilmiö.

Ja kyllä mua ällöttääkin, mutta enemmän ärsyttää kuin ällöttää. Ja varsinkin kun tietynlaiset setämiehet ajattelee, että pitäisi olla imarreltu huomiosta. No se ei ole imartelevaa vaan ärsyttävää.

Ajan mittään muutut ”näkymättömäksi” ja sekin ärsyttää.

Vierailija
114/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälaillahan olet sidottu siihen nuorempaan mieheen jos olet parisuhteessa. Ihme kommentteja

mies52v

Tuossa mainittiin myös rauhallinen kotielämä. Nuoremman miehen kanssa on yleensä vilkkaampaa elämää.

Mutta kerro sinä, miksi naisen pitäisi rampata spa-hoidoissa ja kauneusklinikoilla, jos hän kerran on kotona vanhan miehen kanssa?

Vierailija
115/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tassa tapauksessa mies oli 29 tavatessamme.. Taustalla oli kaksi aikaisempaa ihmissuhdetta omanikaisten naisten kanssa, nama suhteet olivat taynna draamaa, huonoa itsetuntoa, mustasukkaisuutta, huomionkipeytta, huonoa ja kaavamaista seksia, ihme prinsessafantasioita jne. naisten puolelta. 

Tuli siihen tulokseen, etta haluaa harmonisen ihmissuhteen itseaan vanhemman naisen kanssa, ei myoskaan halua lapsia koska on vela. 

Perheelle/suvulle minut on jo ajat sitten esitelty Skypessa, tietavat ikani. Eivat tee asiasta ongelmaa. 

Julkisesti "esiinnytaan" useinkin, silla tykataan molemmat matkustelusta, festareista, livekeikoista, ravintolailloista tai ihan vaan parista lasillisesta paikallisessa baarissa. 

En ole viela koskaan edes ajatellut, etta mies jotenkin hapeaisi minua. Miksi se muuten kavelisi omasta aloitteestaan kasi kadessa, tai vetaisi yhtakkia syliinsa antaakseen suukon keskella katua.

N44/M31

No mita valia minka maalainen on?

Sai nyt toita ja aloittaa ensi kuussa, mina puolestani sain just halutut potkut eli nyt vaihdetaan osia :) 

Vierailija
116/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Tuossa mainittiin myös rauhallinen kotielämä. Nuoremman miehen kanssa on yleensä vilkkaampaa elämää.

Mutta kerro sinä, miksi naisen pitäisi rampata spa-hoidoissa ja kauneusklinikoilla, jos hän kerran on kotona vanhan miehen kanssa?

Vilkkaampaa elämää? ainakin meillä olevat pariskunnat hyppii pari kertaa vuodessa ulkomailla ja jotkut jopa enemmän. Jos vilkas elämä on se paikkakunnan disco, johon ei muija voi yksin tai kaveriporukan kanssa mennä niin ok. Useimmilla se elämä nyt on vain sitä töissä käyntiä ja vapaa-ajalla perheen kanssa olemista tai tuttavien kanssa viikonloppuisin viiniiltoja viettäen.

Kaikki kuitenkin tyylillään

mies52v

Vierailija
117/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on täyttä työtä kun 20 h vrk tyydyttää ukkoaan joka läpi limaisena. mut pikku homma tuo on miljoonan perinnöstä. taidatte olla vaan kateellisia kun omat avut ei riitä kun yö vuoroon

Vierailija
118/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44/M31

No mita valia minka maalainen on?

Sai nyt toita ja aloittaa ensi kuussa, mina puolestani sain just halutut potkut eli nyt vaihdetaan osia :) 

😂 Kyllä se sun afrikka/lähi itä mies sua kuitenkin pettää.

Vierailija
119/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

71

Kas tässä ollaan asian ytimessä. Yhteiskuntamme on hyvin nuoruus-keskeinen. Oletteko miettineet miksi näin on ja mitä hyötyä asiasta on?

Esimerkiksi itse en ole koskaan identifioitunut ns. nuoreksi, en teini-iässä enkä 20-30-vuotiaanakaan. En tämän vuoksi myöskään usein samaistu ikäisiini vaikka minulla muutama läheinen samanikäinen ystävä onkin. Olen tästä huolimatta ollut aina varsin tyytyväinen itseeni juuri tällaisena kuin olen. Ikä tai vanheneminen ei ole oikeastaan asia, jota ajattelen juuri lainkaan, eikä tämä mietityttänyt paljoa myöskään silloin, kun tapasin ja tutustuin tulevaan puolisooni. Rakastuin vain ihmiseen.

Tiedän, että edessä voi olla aika, jolloin puolisoni iän mukana tuomat (fyysiset) haasteet vaikuttavat arkeemme enemmänkin, mutta mitä sitten? Rakastan puolisoani enkä rakasta häntä sen vähempää, vaikka voi olla, että viimeiset 10-20 vuotta elämästäni saatankin joutua elämään ilman häntä. Toisaalta kuka tahansa meistä voi kuolla vaikkapa huomenna. Elämä on tässä ja nyt.

71

Niin, sinä olet siis juuri tuollainen ihminen mistä kirjoitinkin, eli ei halua viettää nuoruutta.

Tottakai tiedostan kulttuurisen nuoruuden ihannoinnin ja näen sen ongelmallisena, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että rakastan nuoruutta ja niin rakastaa moni muukin.

Suurinosa ihmisistä muistelee nuoruuttaan kuolemaansa saakka, useimmiten silloin on tapahtunut kaikkea sellaista jännää ja hauskaa, mitä ei esim. keski-ikäisenä tapahdu.

Vanhempanakin on nautinnollista, mutta nimenomaan sellainen jännä ja hauska ja nuoruuden hulluus on yleensä juurikin nuoruuteen kuuluvia asioita.

Koen siis, että nuoruuden romantisoiminen on osittain ihan aiheellistakin.

Vierailija
120/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa negatiivisesti naisen terveyteenkin. Etsi tietoa, niin löydät.

Lähde: vauva.fi av foorumi