Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin

Vierailija
10.03.2020 |

Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.

Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne vanhemmista miehistä kiinnostuneet naiset on jo lähtökohtaisesti sellaisia tylsiä ja tätimäisiä, ikäistään vanhemman näköisiä, mutta kyllä se vanha mies vanhentaa lisää.

Nuorelle naiselle joku 30+ mies on kuin lupa plösähtää, ja näin siinä yleensä tapahtuukin.

Mulla jotenkin säälittää naiset, joilla on itseään vuosia vanhempi mies.

Menee elämä hukkaan ja vaikka ne varmaan itse siitä tykkäävätkin, niin mun näkökulmasta pirun tylsää elämää viettävät.

Yksi ikäiseni vanha kaveri alkoi pari vuotta sitten itseään melkein 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja nykyään on semmonen plösähtänyt tylsimys jolla ruma dad bod-mies, sipsiä menee ja matkustelee jossain Rodoksella ja Alanyassa pakettilomilla sen keski-ikää lähentelevän miehensä kanssa, eli tosi tommosta keski-ikäisen elämää.

Luonnollisesti ei olla enää tekemisissä, ei ole enää mitään yhteistä.

N27

Sinähän olet kohta keski-ikäinen. Mikään ei ole niin säälittävää, kuin kolmekymppinen nainen joka yrittää esittää pissistä.

Mikä tuoss vastauksessa oli mielestäsi niin pissismäistä? Tais vaan setämiehellä mennä edellinen vastaus tunteisiin.

T.eri

Ei mennyt. Kolmekymppinen on jo iällä. Ei mikään pikkulikka. Mitä se taas kenellekään kuuluu miten kukakin seurustelee. Miten sinua kiinnostaa nuo suhteet ja miksi? Taidat olla +40v oikeasti

27v ei kyllä ole kolmikymppinen, vaan 27v.

Kolmikymppisen ikä alkaa kolmosella.

Pyöristysvirhe. Harva alle 25v nuori mies enää noteraa parisuhdemielessä.

Kyllä nyt menee dad bod-mähöillä tunteisiin, kun joku nuori nainen ei olekaan kiinnostunut heistä vaan ikäisistään.

Vierailija
82/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitten tällainenkin näkökulma taas tähän vanhaan tuttuun samaan  ikiaikaiseen ikäero-ikiaiheseen ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Meeri Koutaniemi näyttää kovin nuorekkaalta, vaikka sillä on 14 vuotta itseään vanhempi ukko.

:D

Meeri on vasta kolmekymppinen, syntynyt vuonna -87. Minkä ikäiseksi häntä luulit? Älä nyt vaan sano että nelikymppiseksi?

Sami Yaffa syntynyt 63 eli aika paljon enemmän ikäeroa kuin 14 vuotta :D

Tämä itseasiassa todistaa aika hyvin aloituksen pointin. Ellet sitten trollannut (todennäköistä).

Meeri Koutaniemestä sanoisin samaa kuin Erikastakin: ei ehkä ihan minuntyyliseni, mutta kaunis tyttö siitä huolimatta.

M/39

Hän on kaunis, mutta ikäistään vanhemman näköinen. Toista oli ennen kuin alkoi seurustella Samin kanssa.

Ehkä se rock'n'roll-elämä sitten verottaa, mene ja tiedä

(Ja kaikilla on tietysti oikeus vanheta niin nopeasti kuin itse haluaa. Naisilla on ehkä enemmän paineita säilyä nuoren näköisenä, mikä on tosi mälsää)

Oisko meikki ja miinaäkkijyrkkä-tyyli, joka vanhentaa?

M/39

Vierailija
84/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))

M/39

.

Itsekin suljen ystäväpiiristä pois, jos jollakin on nuorempi kumppani ja se yrittää tuoda sitä viihdytettäväksi.

Kyse ei ole ärtymyksestä, en vain pidä nuorista ihmisistä/lapsista, enkä viihdytä niitä ilmaiseksi, tai käytä siihen emotionaalista työtä. Olen tekemisissä vain sukulaislasten kanssa, en muiden.

Vierailija
85/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies imee energiat nuoresta neidosta ja näivettää hänet ennen aikojaan. Sekä fyysisesti, että etenkin henkisesti.

Vierailija
86/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))

M/39 ja kokemus

Kukaan ei nuorene vaikka kumppani on nuorempi. Se on itsepetosta.

Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))

M/39

Tuo on kyllä kumma ilmiö, että keski-ikäisiä naisia ärsyttää jos joku mies on nuoremman kanssa. En tajua miksi, javolen itsekin keski-ikäinen.

Minuakin ärsyttää, vaikka olen itse nuori nainen. Ehkä siksi, kun ärsyttää kun vanhat miehet tulevat iskemään, koska kuvittelevat että heilläkin on saumaa nuoriin naisiin kun kaverillakin oli.

Yleensä ihmiset nyt vain on kiinnostuneempia oman ikäisistä, riippumatta siitä keitä voisi saada. Yli 20n vuoden ikäero on jo luonnotonta.

Vierailija
87/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))

M/39 ja kokemus

M/39

Niitä ärsytti sen nuoren naisen puolesta, kun olisi voinut saada viriiliä ja nuorekasta munaa, mutta saivatkin laiskanpulskean setämiehen.

E taida olla omakohtaista kokemusta sinulla, minulla viisikymppinen mies kun itse olin parikymppinen, sen parempaa seksiä ei ole ollut sen jälkeen. Ei hosunut ja muisti ottaa minutkin huomioon kaikin tavoin

Vierailija
88/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39 ja kokemus

M/39

Tuo on kyllä kumma ilmiö, että keski-ikäisiä naisia ärsyttää jos joku mies on nuoremman kanssa. En tajua miksi, javolen itsekin keski-ikäinen.

Minuakin ärsyttää, vaikka olen itse nuori nainen. Ehkä siksi, kun ärsyttää kun vanhat miehet tulevat iskemään, koska kuvittelevat että heilläkin on saumaa nuoriin naisiin kun kaverillakin oli.

Yleensä ihmiset nyt vain on kiinnostuneempia oman ikäisistä, riippumatta siitä keitä voisi saada. Yli 20n vuoden ikäero on jo luonnotonta.

Minua ei kai varsinaisesti ärsytä, vaan ällöttää.

Ja koen tosi alentavana, jos vanhempi mies yrittää tulla juttelemaan.

Yäk.

Vähän outoa, että näissä ketjuissa oletetaan meidän ällöksyjien olevan 40+, kun usein ällöksyjät ja dissaajat on nimenomaan 18-30v.

Vierailija
89/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori kolli ei vanhempaa naista katso kuin seksi mielessä. Jos nuori löytyy, niin vaihtoon.

Entas jos se "nuori kolli" on tarkoituksella ja omiin aikaisempiin seurustelukokemuksiinsa pettyneena talla kertaa hakenut sen vanhemman naisen ihan tietoisesti? 

Yleensä sellaisen kanssa voi olla siihen asti, kun alkaa oikeasti pariutua ja suunnitella perhettä. Sitä vanhempaa naista ei viitsi esitellä perheelle eikä sen kanssa kehtaa julkisesti näyttäytyä.

Niin, tassa tapauksessa mies oli 29 tavatessamme.. Taustalla oli kaksi aikaisempaa ihmissuhdetta omanikaisten naisten kanssa, nama suhteet olivat taynna draamaa, huonoa itsetuntoa, mustasukkaisuutta, huomionkipeytta, huonoa ja kaavamaista seksia, ihme prinsessafantasioita jne. naisten puolelta. 

Tuli siihen tulokseen, etta haluaa harmonisen ihmissuhteen itseaan vanhemman naisen kanssa, ei myoskaan halua lapsia koska on vela. 

Perheelle/suvulle minut on jo ajat sitten esitelty Skypessa, tietavat ikani. Eivat tee asiasta ongelmaa. 

Julkisesti "esiinnytaan" useinkin, silla tykataan molemmat matkustelusta, festareista, livekeikoista, ravintolailloista tai ihan vaan parista lasillisesta paikallisessa baarissa. 

En ole viela koskaan edes ajatellut, etta mies jotenkin hapeaisi minua. Miksi se muuten kavelisi omasta aloitteestaan kasi kadessa, tai vetaisi yhtakkia syliinsa antaakseen suukon keskella katua.

N44/M31

Vierailija
90/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt yleensä kovin pian näy, mutta vuosien saatossa kyllä. Se nuorempi nainen vanhenee varmaan lähinnä tyylinsä takia. Mulla on yks kaveri, alle 40 v, jonka mies on kuuskymppinen ja tää mun kaveri pukeutuu kuin kuusikymppiset naiset. Ei siis rumasti, mutta tyyli on ihan toisenlainen kuin hänen ikäisillään yleisesti. Näyttää kyllä helposti 10 v ikäistään vanhemmalta ja on sitä myös henkisesti. Tosin hän oli jo nuorena "henkisesti 40 v", kuten itse ilmaisi ja sen takia hän ottikin paljon vanhemman miehen. Tykkäsi esim. iskelmistä ja kävi mielellään lavatansseissa ja aina poikaystävät oli sen 10 v vanhempia. Nyt kiertää miehensä kanssa lavatansseissa, bingossa, käy Floridassa lomalla, illat katsovat telkkaria, suosikkiohjelma on Huutokauppakeisari.

Ja kyllä kun julkkisnaisia seuraa, joilla siis vanhempi mies, niin ovathan he ikäistään vanhemman näköisiä ja oloisia. Esim. Jenni Haukio ja Päivi Lipponen. 

Vierailija
91/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu usein siitä, että se vanha mies alistaa, nöyryyttää, manipuloi, kontrolloi jne.

Ainakin näin meidän suvussa, ja tosiaan huonosti menee niillä, joilla on vanha mies.

Ne on juuri tuollaisia. Ja he tietää kaiken ja määrää kaikesta, koska iän puolesta he tietää kaiken. Kokemus. Eivät arvosta tippaakaan puolisoitaan vaan pitää alamaisinaan.

Vierailija
92/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.

Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.

Just päinvastoin. Vanhojen "herrasmiesten" kanssa rupsahtaa helpommin, kun nainen alkaa lopulta sen epäkypsän, mutta vanhan miehen omaishoitajaksi eikä nainen enää ehdi tai kykene huolehtimaan itsestään.

Nuorekkaat miehet ovat yleensä ikäistään paremmassa kunnossa. Dannysta tässä kai on viimeaikoina puhuttu vauvassa, ja vaikka Danny nyt alkaakin olla jo aika kulunut, niin come on, onhan se nyt 77v jo. Vaikuttaa ikäistään 15 vuotta nuoremmalta. Moni tietyntyyppinen ihminen ( esim. moni tänne kirjoittavista mammoista... ) on jo kuuskymppisenä sellainen ylipainoinen, roikkuva, harmaantunut, ryppyinen, kärttyinen ja toinen jalka haudassa. On fakta, että toiset vanhenee nopeammin kuin toiset, tästähän on biologista tutkimustakin.

Luulen, että nämä vanhempi mies - nuorempi nainen -suhteet sattuvat kaikkein eniten niihin naisiin, joilla on tuo on biologinen taipumus vanhentua nopeammin kuin muut keskimäärin, ja jotka siihen päälle vielä päästävät itsensä huonoon kuntoon ja lääkitsevät surkeaa tilaansa esim. alkoholilla. Kyllähän se ketuttaa nelikymppistä naista, kun itse on ihan hajalla jo ja parantumaton, ei ole enää ylöspääsyä kuopasta, ja samaan aikaan joku samanikäinen mies kehtaa olla elämänsä kunnossa ja deittailla nuorempia naisia.

Satuin näkemään kyseisen vanhemman julkkisherran viime kesänä ja järkytyin. Ei muuten vaikuttanut ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
93/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: miksi muiden silmissä "vanheneminen" olisi jokin ongelma? En näe, mikä haitta tässä olisi. Jos jonkun mielestä vanhenen niin sitten vanhenen. Yllättäen ihmiset myös luonnostaan vanhenevat, olipa ikäero puolisoon mikä tahansa.

Odotan edelleen vastausta tähän :) ^

71

Vierailija
94/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu usein siitä, että se vanha mies alistaa, nöyryyttää, manipuloi, kontrolloi jne.

Ainakin näin meidän suvussa, ja tosiaan huonosti menee niillä, joilla on vanha mies.

Ne on juuri tuollaisia. Ja he tietää kaiken ja määrää kaikesta, koska iän puolesta he tietää kaiken. Kokemus. Eivät arvosta tippaakaan puolisoitaan vaan pitää alamaisinaan.

Joo, tunnen tuollaisen vanhan paskalaatioukon.

Kuvitelkaa, että sen pitää oikeasti kertoa jopa vitsejä julkisesti sen nuoremmasta naisesta, miten se on tyhmä, naiivi jne. 

Sairas ja typerä sika se koko ukko.

Vierailija
95/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39 ja kokemus

M/39

Yäk.

Vähän outoa, että näissä ketjuissa oletetaan meidän ällöksyjien olevan 40+, kun usein ällöksyjät ja dissaajat on nimenomaan 18-30v.

No tää. Jännä ilmiö.

Ja kyllä mua ällöttääkin, mutta enemmän ärsyttää kuin ällöttää. Ja varsinkin kun tietynlaiset setämiehet ajattelee, että pitäisi olla imarreltu huomiosta. No se ei ole imartelevaa vaan ärsyttävää.

Vierailija
96/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39 ja kokemus

M/39

Yäk.

Näinpä. Minä olen 50+, eikä mua kiinnosta kenenkään pariskunnan ikäerot niin kauan kuin kumpikin on aikuisia ja suhteessa omasta halustaan. Tyttäreni on 18 v ja häntä nuo ikäerot inhottaa suunnattomasti, pahin esimerkki on just Danny ja Erika, heistä ei voi sanoa mitään, kun tytär sanoo heti, että äiti pliis, onko pakko, en voi edes ajatella niitä, alkaa oksettaan yms. Jo yli 5 vuoden ikäero on kuulemma paha, ainakin jos toinen on alle 25 v. Mun tuttavapiirissä ikäeroja on molempiin suuntiin, eikä kyllä mitenkään liikuta mua, eikös se ole pääasia, että ihmiset löytää kumppanin ja ovat onnellisia?

Vierailija
97/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tunnen tuollaisen vanhan paskalaatioukon.

Kuvitelkaa, että sen pitää oikeasti kertoa jopa vitsejä julkisesti sen nuoremmasta naisesta, miten se on tyhmä, naiivi jne. 

Sairas ja typerä sika se koko ukko.

Mistä päättelet että kaikki nuoremmista naisista pitävät miehet olisi tuollaisia? Itse en ole lähimainkaan tuollainen; päinvastoin olen varsin joustava suhteessa enkä yritä esittää mitään isää naiselle.

Vierailija
98/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne vanhemmista miehistä kiinnostuneet naiset on jo lähtökohtaisesti sellaisia tylsiä ja tätimäisiä, ikäistään vanhemman näköisiä, mutta kyllä se vanha mies vanhentaa lisää.

Nuorelle naiselle joku 30+ mies on kuin lupa plösähtää, ja näin siinä yleensä tapahtuukin.

Mulla jotenkin säälittää naiset, joilla on itseään vuosia vanhempi mies.

Menee elämä hukkaan ja vaikka ne varmaan itse siitä tykkäävätkin, niin mun näkökulmasta pirun tylsää elämää viettävät.

Yksi ikäiseni vanha kaveri alkoi pari vuotta sitten itseään melkein 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja nykyään on semmonen plösähtänyt tylsimys jolla ruma dad bod-mies, sipsiä menee ja matkustelee jossain Rodoksella ja Alanyassa pakettilomilla sen keski-ikää lähentelevän miehensä kanssa, eli tosi tommosta keski-ikäisen elämää.

Luonnollisesti ei olla enää tekemisissä, ei ole enää mitään yhteistä.

N27

Sinähän olet kohta keski-ikäinen. Mikään ei ole niin säälittävää, kuin kolmekymppinen nainen joka yrittää esittää pissistä.

Mikä tuoss vastauksessa oli mielestäsi niin pissismäistä? Tais vaan setämiehellä mennä edellinen vastaus tunteisiin.

T.eri

Ei mennyt. Kolmekymppinen on jo iällä. Ei mikään pikkulikka. Mitä se taas kenellekään kuuluu miten kukakin seurustelee. Miten sinua kiinnostaa nuo suhteet ja miksi? Taidat olla +40v oikeasti

27v ei kyllä ole kolmikymppinen, vaan 27v.

Kolmikymppisen ikä alkaa kolmosella.

Kolmekymppinen sana tulee termistä käydä kolmeakymmentä. Kun ihminen täyttää 20 hän alkaa käydä kolmeakymmentä.se kolmekymmentä niin kuin tekeentyy siinä vuosien varrella. Nelikymppinen on taas 30+

Vierailija
99/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen itseäni 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja minusta meillä toimii arki sekä kipinääkin löytyy :)

Ollaan kyllä seurusteltu vielä lyhyen aikaa että tiedä miten voi vielä asiat muuttua, mutta molemmat ainakin nauttii tästä ja se taitaa olla se pääasia. Oli ikäeroa tai ei.

Oma isä oli poissaoleva, mut niin oli äitikin koska köyhiä oltiin ja he tekivät töitä paljon että pystyivät ruokkimaan lapset.

Joten jos haen tällä jotain isähahmoa niin oon suorittanut tehtävän ja tästä näemmä hyötyy molemmat :D

Vierailija
100/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa negatiivisesti naisen terveyteenkin. Etsi tietoa, niin löydät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän