Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin
Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.
Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.
Kommentit (251)
Ei kuori vaan sisältö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla on ongelmia, meillä ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))
M/39 ja kokemus
Kukaan ei nuorene vaikka kumppani on nuorempi. Se on itsepetosta.
Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))
M/39
Tämä. Itselläni ja miehellä on ikäeroa yli 10 vuotta, mutta alle 20 vuotta (minä nainen olen nuorempi siis). Olemme olleet naimisissa jo lähemmäs 20 vuotta. Näytämme mielestäni molemmat ikäisiltämme, ehkä vähän nuoremmiltakin. Puolisoni eli mies on lisäksi erittäin energinen ja aikaansaava ollut kaikessa. Mutta voi että mikä ongelma tämä ikäero on ollut naisille, isolle osalle heistä. Sukulaisia, ystäviäni ja tuttavia on ärsyttänyt. Jopa lasteni koulukavereiden vanhemmilta (naisilta yllättäen) olen suoraan saanut kuulla, että yli 4 vuoden ikäero on liikaa. Ongelman joillekin on tehnyt vielä pahemmaksi se, että olemme rikastuneet huomattavasti avioliittomme seurauksena sekä työn että muiden syiden vuoksi (omaisuus yhteistä). Se ei juuri näy kun verotiedoissa ja muutamassa muussa asiassa, mutta emme sitä tietenkään puhu kenellekään. Meillä itsellämme on aina mennyt hienosti parisuhteessa. Ja ennen kuin joku aloittaa ulinan omaishoidosta, niin sanon, että kaiken tämän hyvän jälkeen olisin sellainen hoitaja mielelläni joskus, kunniatehtävä. Mutta puolisollani ei ole mitään sairauksia ja tulee pitkäikäisestä ja terveestä suvusta, joten voi joutua minun nuoremman hoitajaksi, jos vanhaksi elän;).
Sehän on ihan oma asia mihin elämänsä käyttää.
Kaikki poikkeava aiheuttaa usein ihmetystä, ei kai sitä kannata niin henkilökohtaisesti ottaa.
Minä en kykene samaistumaan sinun tyyppisiin naisiin, mutta siinähän olette ei se multa ole pois. Siis tarkoitan, ettei ole oikein mitään yhteistä."Sinun tyyppisiin naisiin" on aika hauskasti sanottu. En tosin ole tuo lainaamasi, kerroin vähän aiemmin omasta pitkästä parisuhteestani vanhemman miehen kanssa. Minkä tyyppinen nainen olen? Missäänhän ei ole sanottu, että minun tyyppiseni nainen *heheh* tuntisi vetoa vain vanhempiin miehiin. Voisin kuvitella olevani myös itseni ikäisen tai nuoremman miehen kanssa, eihän sitä etukäteen tiedä minkä ikäisen kanssa yhdessäolo parhaalta tuntuu ja parhaiten onnistuu. Eikä minua mielestäni ihmisenä määrittele se, kenen kanssa elämäni vietän.
Juuri näin, minä olen siis tuo, jonka teksti on ennen tätä sinun tekstiä. En kait minäkään mikään erityisen tyyppinen ole siksi, että puolisoni on minua jonkin verran vanhempi. En minä puolisoa iän perusteella valinnut. Itse asiassa häntä ennen seurustelin 2 vuotta nuoremman kanssa hetken. Mutta voisin ihastua vaikka 20 vuotta nuorempaankin, jos en olisi naimisissa, mutta yhtä hyvin oikeanlaiseen 20 vuotta vanhempaan. Toivon vaan, että ihmiset eivät murehtisi ja kummastelisi muiden ikäeroja. Jos vähänkään on nähnyt maailmaa, niin joku 15-20 vuoden ikäero ei ole ”erilaista”, tällaisia pareja on paljon, on toki Suomessakin, mutta erityisesti maailmalla. Yleensä ihmiset, jotka näkevät vähän ja lukevat vähän ym, kauhistelevat kaikkea ja ovat suvaitsemattomia. Oikein naurattaa, kun tällä palstalla yritetään mollata Haukiota vanhan näköiseksi, Vikmania rumaksi ja vanhan näköiseksi jne. Samaa porukkaa, joka kauhistelee jotain ikäeroja, jotka eivät edes ole isoja. Toki näillä kahdella naisella eli Haukiolla ja Vikmanilla on isot ikäerot puolisoihinsa. Onneksi itse en ole joutunut kantamaan sellaisista asioista huolta koskaan, siis muiden asioista. Totuus hädän takana on se usein, että naiset pelkäävät, että heidän ukko vaihtaa myös nuorempaan ja jonkun nuoren naiseen verrattuna myös näyttävät vanhoilta. Tämä on joutavaa, itsetuntoa kehiin ja harvoin näin käy. Toisekseen Vikmanilla on upea kurvikas vartalo ja kivat kasvot. Näyttää poikkeuksellisen hyvältä. Jenni Haukio on yli nelikymppiseksi ja juuri lapsenkin saaneaeksi todella nuoren näköinen, mahtava iho ja upea käytöksinen, kaunis sisältä. Joka näistä naisista muuta väittää, kadehtii. Kadehtiakin voi, se on inhimillistä, mutta rehellinen kannattaa olla ja tunnistaa tunteensa. Sitä paitsi, minäkin olen kaunis. Niin varmaan moni teistäkin, melkeinpä jokainen vähän vaivaa nähden. Jos et ole kaunis, varmasti löytyy sinulta muita avuja. Muistakaa, kun ihmisestä aikaa jättää, se mikä hänen kuori oli, ei merkitse mitään. Vaan se mikä hänessä oli hyvää sisäisesti, jää jäljelle.
Käyttäkää k a p p a l e j a k o a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin alkaisin morsiameksi setämiehelle. Katselen enintään 2 vuotta itseäni vanhempia, mutta treffejä mulla on sovittuna kahden 22-vuotiaan miehen ja yhden 28-vuotiaan miehen kanssa. Miksi ottaa vanha, kun parempaa on saatavilla?
N29Sama. En pystyisi tuntemaan eroittista halua itseäni yli 10 vuotta vanhemoaan mieheen. En ole ikärasisti, mutta näin on biologia kohdallani. En, vaikka olisi millainen sixpack tai kroisos. Seksistä tykkään ikäiseni kanssa paljon.
Aivan, koska 10v+ ikäänsä nuoremman näköisiä miehiä ei ole olemassa.
On niitä, mutta ovat niin harvassa, että itse olen tavannut vain kerran elämässäni sellaisen.
Tosin sitten kun sain tietää iän ja tajusin katsella tarkemmin, huomasin että onhan sillä leuanalus löystynyt yms. vanhemman miehen iho, vaikka olemukseltaan olikin 10 vuotta nuoremman näköinen.Mitä se teitä haittaa, ettei jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä?
Niitä naisia kuitenkin löytyy, jotka tykkää eli ette te yksin jää.Eri
Kyllä naisilla ottaa koville jos mies on hyvässä kunnossa ja ikäistään nuorempi ja myös kelpaa nuoremmille naisille.
Eri eri
Minä en kertakaikkiaan käsitä tätä "naisille ottaa koville ja lällällää" -jankkausta. En vaan ymmärrä. Minä tykkään nuoremmista tai korkeintaan omanikäisistä miehistä. Voi olla, että joku vanhempi mies tästä pettyy tai harmistuu, mutta ei se minua liikuta. Ei tulisi mieleenkään jankuttaa päivästä toiseen netissä, että "voi kun noita vaareja harmittaa kun mä tykkään nuoremmista". Entä sitten vaikka näin olisi? En minä tunne katkeruutta tai yhtään mitään muutakaan niitä miehiä kohtaan jotka eivät minua kiinnosta. Se vähän niinkuin kuuluu siihen kiinnostumattomuuden käsitteeseen, että ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta. Minä en käsitä, miten te jaksatte uhrata näin paljon aikaa, energiaa ja ajatuksia ihmisryhmään, joka teitä ei (muka?) kiinnosta.
Nuoria miehiä on vielä paljon enemmänkin kuin nuoria naisia eli riittää meille vanhemmille seksistä pitäville naisille. Tilastoja kun katselee, en aina ymmärrä, miten niitä nuoria naisia riittää vanhoille miehille.
Usein miehet, jotka ovat huomattavasti nuorempien naisten kanssa, ovat hyvällä tavalla poikkeavia ihan tutkitustikin esimerkiksi älykkäitä ja/tai varakkaita, omaavat sosiaalisia verkostoja, ovat erityisen komeita, poikkeuksellisen viehättäviä luonteeltaan tai jotain. Mies taas saa nuoruutta ja kauneutta tai jotain muuta.
Eivät ole. Se, että muuten fiksu keski-ikäinen mies yrittää järjestään elämänkumppaniksi parikymppistä, yleensä taloudellisilla eduilla tekee hänestä kypsymättömän ja naurettavan vaikutelman -sama koskee myös ikäistäni tätiä joka sirkuttaa miten nuoren miehen seurassa on niin nuorekas olo. 10-13 v. ero ei vielä haittaa.
Seksi on eri asia, samoin jotkut rocktähdet jotka elämät omaa elämäänsä. Sekä jotkut poikkeustapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä olet miehen kanssa rahan takia:). No, ei ole minulta pois miten ihmiset jakavat rahansa.
Sanoin jo, että en ole miehen kanssa rahan takia. Meillä on omat rahat.
Mitä tulisi suhteesta, jossa minulla on varaa omakotitaloon ja toisella vuokrayksiöön? Mitä järkeä sellaisessa suhteessa olisi kummallekaan?
Sille nuoremmalle miehelle ehkä hyötymistarkoituksessa, mutta mikä se hyöty minulle olisi? Tiukat vatsalihakset?
🇺🇦🇮🇱
Seura tekee kaltaisekseen, ainakin ulkopuolisen silmin. Jos olet ruma, mutta olet kauniiden ystäviesi ympäröimänä niin sinua pidetään kauniimpana kuin olet. Jos taas olet kaunis, mutta olet petolinnunperseiden joukossa, niin muut näkevät sinut rumempana kuin olet. Mutta huom, toimii vain tiettyyn rajaan asti. "Nuorekkaat" naiset näyttää melkein aina ikäisiltään, ellei jopa vanhemmilta.
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai nuo ominaisuudet voi löytyä nuoreltakin mieheltä, mutta kysymys kuuluu, miksi kukaan fiksu nuori mies haluaisi olla vanhemman naisen kanssa?
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.
Jaahas, tämä kommentti paljasti, että olet mies. Ei nuori nainenkaan ole vanhan miehen kanssa, jos saa ikäisensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai nuo ominaisuudet voi löytyä nuoreltakin mieheltä, mutta kysymys kuuluu, miksi kukaan fiksu nuori mies haluaisi olla vanhemman naisen kanssa?
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.Jaahas, tämä kommentti paljasti, että olet mies. Ei nuori nainenkaan ole vanhan miehen kanssa, jos saa ikäisensä.
Nainen on tehty kyllä hieman eri aineksista kuin mies. Mies ei tarvi liirum laarum keskustelua syttyäkseen eikä naisen varattomuus ole este suhteelle, jos ulkonäkö on hyvä.
Kaffepulla kirjoitti:
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.
Samaa voisi kysyä niiltä nuorilta naisilta, jotka ovat vanhemman miehen kanssa. Vastaus on yleensä raha. Onneksi itse tienaan omat rahani niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Ja seurustelen siis ikäiseni kanssa eikä ole tarvinnut tyytyä mihinkään pappaan.
N29 kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.Samaa voisi kysyä niiltä nuorilta naisilta, jotka ovat vanhemman miehen kanssa. Vastaus on yleensä raha. Onneksi itse tienaan omat rahani niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Ja seurustelen siis ikäiseni kanssa eikä ole tarvinnut tyytyä mihinkään pappaan.
Se pappa voi olla paljon komeampi tapaus kuin miehesi.Tuo rahamääräkin on niin suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.Samaa voisi kysyä niiltä nuorilta naisilta, jotka ovat vanhemman miehen kanssa. Vastaus on yleensä raha. Onneksi itse tienaan omat rahani niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Ja seurustelen siis ikäiseni kanssa eikä ole tarvinnut tyytyä mihinkään pappaan.
Se pappa voi olla paljon komeampi tapaus kuin miehesi.Tuo rahamääräkin on niin suhteellista.
Se pappa olisi voinut olla nuorempana komeampi tapaus. Nyt papparaisena häviää automaattisesti nuorille miehille.
Itselleni on ihan sama mitä pappa tienaa. Suurimmalle osalle länsimaisista naisista on.
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Se pappa voi olla paljon komeampi tapaus kuin miehesi.Tuo rahamääräkin on niin suhteellista.Se pappa olisi voinut olla nuorempana komeampi tapaus. Nyt papparaisena häviää automaattisesti nuorille miehille.
Itselleni on ihan sama mitä pappa tienaa. Suurimmalle osalle länsimaisista naisista on.
Amen sister
N29
Mutta sinä olet miehen kanssa rahan takia:). No, ei ole minulta pois miten ihmiset jakavat rahansa. Vanhempien (yli 4 v.) miesten kanssa en ala millekään koska haluan itseni ikäiseltä näyttävän kumppanin.