Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni 40+ nainen pariutuu vireän ja nuorekkaan 55+ miehen kanssa, koska arvot ja ajatusmaailma kohtaavat. Oletko havainnut saman?

Vierailija
10.03.2020 |

mites on

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama naista saamaton setämies kyselee tätä samaa tällä palstalla jatkuvasti.

Oletko huomannut saman?

Tämän minäkin olen huomannut. Ehkä ajattelee, että jos riittävän pitkään jankkaa, ihmiset alkaisivat jopa uskomaan hänen bullshittinsä.

Vierailija
62/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, että papparaiset kiinnoistaisi muita kuin +60 v mummeleita. Nelikymppinen nainen saa tiukkaa ja kiinteää kolmekymppistä miestä niin paljon kuin haluaa. Mihinkään rupusakkiin ei tarvitse tyytyä.

Hyi hemmetti en kyllä koske mihinkään 40v mummeleihin. Pysyn ihan oman ikäisissä.

Kirjotusvirhe, sori. Piti kirjoittaa, että pysyn ihan omissa käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä trollaan tätä samaa epätoivoisesti.

Olen niin tyhmä, että luulen muokkaavani

tällä lapsellisella tavalla yleistä mielipidettä.

- Ap

Yksi palstan kirjoittamaton sääntö on jota on myös hyvin noudatettu että jos ei ole AP niin ei sanota olevamme se. Toivotaan ettei ala tulla tavaksi tekeytyä ketjun aloittajaksi.

T: Ylläpito

Hyvä yritys setä

Vierailija
64/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut naista kymmeneen vuoteen ja minulle on tullut tällainen pakkomielle jankuttaa tästä samasta asiasta täällä. Tilasin netistä vigraa varmuuden vuoksi, mutta en ole päässyt kokeilemaan sitä. Elämäni on ohi, mutta leikin tällaista ajatusleikkiä että kelpaisin vielä jollekkin.

Ap

Mahdatkohan olla oikeasti AP?

Eipä tietenkään. Tuo on vain naistyypillistä, petollista keskustelukulttuuria. Seuraa palstan "miksi mies"-aloituksia jne.  Tapaan liittyy etenkin solvaamista ja syyttelyä. Juurikin sellaista, josta itse valittavat.

*eri

Vierailija
65/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde yli viisikymppisen kanssa. Lopetin lyhyeen, koska sen ikäisen miehen peppu roikkuu, erektio ei kestä, iho tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
66/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama naista saamaton setämies kyselee tätä samaa tällä palstalla jatkuvasti.

Oletko huomannut saman?

Tämän minäkin olen huomannut. Ehkä ajattelee, että jos riittävän pitkään jankkaa, ihmiset alkaisivat jopa uskomaan hänen bullshittinsä.

Ehkä miehet, tuskin naiset. eri

Vierailija
67/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, hyvin tavallista. Omassa lähipiirissäni tällaisia pareja on useita. Eihän tuo edes ole mikään iso ikäero. Kyllä voi arvot kohdata suurestakin ikäerosta huolimatta. Monet vaikuttavat kuitenkin olevan hyvin ennakkoluuloisia asian suhteen. Onneksi jokainen saa itse päättää minkä ikäisen kanssa ryhtyy suhteeseen. Itse seurustelen 14 vuotta vanhemman miehen kanssa, eikä ikinä tule mieleenkään mitkään ikäeroasiat.

Vierailija
68/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideirtipalstojen YLIJÄÄMÄÄ ovat 50-70-v miehet, katsokaa vaikka !

Niitä EI HUOLI EDES OMAN IKÄISENSÄ NAISET!

Kuvittele perus 56 v ukko alasti ja oksenna.

Eihän semmosta voi kukaan haluta tai himoita hyi helv...

Vierailija
69/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, hyvin tavallista. Omassa lähipiirissäni tällaisia pareja on useita. Eihän tuo edes ole mikään iso ikäero. Kyllä voi arvot kohdata suurestakin ikäerosta huolimatta. Monet vaikuttavat kuitenkin olevan hyvin ennakkoluuloisia asian suhteen. Onneksi jokainen saa itse päättää minkä ikäisen kanssa ryhtyy suhteeseen. Itse seurustelen 14 vuotta vanhemman miehen kanssa, eikä ikinä tule mieleenkään mitkään ikäeroasiat.

Yleistystä yleisyydestä oman lähipiirin perusteella. Omassa lähipiirissäni on ollut yksi. Tai siis oli. Mies on jo kuollut, nainen vielä työikäinen.

Vierailija
70/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistystä yleisyydestä oman lähipiirin perusteella. Omassa lähipiirissäni on ollut yksi. Tai siis oli. Mies on jo kuollut, nainen vielä työikäinen.

Niin, toki. Omalähipiiri on tutuin, mutta varmaan löytyy myös sen ulkopuolelta. Riippuu varmasti myös ihmisten elämäntavasta. Esim lapsettomien joukossa ymmärtääkseni yleisempää nämä "ikäerosuhteet".

Vierailija
71/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisia voi näin kamalasti harmittaa että miehet ovat nuorempien naisten kanssa?

t. eka viesti ketjuun

Noniin Ap, vähän alkaa haiskahtaa näiss siun jutuissa vanhan papan ummehtunu lemu. Kävisit edes suihkussa.

Vierailija
72/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä naiset on hyviä. Näette oman vartalonne jo nuorena inhottavana ja ette hyväksy itseänne sellaisena kuin olette.

Vierailija
73/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v nainen ja 55v nainen ja ulkopuolinen ei pysty edes ikäeroa huomaamaan

Vierailija
74/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v nainen ja 55v nainen ja ulkopuolinen ei pysty edes ikäeroa huomaamaan

Piti olla 55v mies

Vierailija
75/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Muutaman kerran tapasin yhtä hyvin varakasta 55-vuotiasta miestä, kun ajattelin kokeilla, viehättyisinkö rahasta. Mutta kun ei niin ei. Deittipalstoilla nämä (oli rahoissaan tai ei) kovasti yrittää, mutta kun naisena voi halutessaan valita niistä 15 vuotta nuoremmistakin itselleen kivaa seuraa sitä seuraavaa rakkautta odotellessa niin miksi ihmeessä valitsisi vanhemman? Se on miesten hommaa tuo vanhemman valitseminen :)

Vierailija
76/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä naiset on hyviä. Näette oman vartalonne jo nuorena inhottavana ja ette hyväksy itseänne sellaisena kuin olette.

Minusta hän vaikuttaisi hyväksyvän mielikuvituksen avulla heränneen oksennusrefleksinsä ihan hyvin. 

Vierailija
77/115 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kyseessä uusi trendi

Aika vanhoilliset arvot on 50v miehillä.

Oma sisko vaihtoi 35v mieheen. On 42v.

Mies on muodikkaan vihreä.

Vierailija
78/115 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti totta M59

Vierailija
79/115 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta M59

Hei ap! Miksi nostat tätä ketjua ylös uudestaan ja uudestaan vaikka näät ettei tästä synny keskustelua?

80/115 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että joillakin naisilla on taipumus ihastua aina alkoholistimiehiin.

Sitten tiedän naisen, joka on alkoholisti-isän tytär, ja hänen kaksi ekaa pitkää parisuhdetta olivat juopon miehen kanssa ja hän vielä teki lapsia molemmille miehille. Että hänen mielestään ei ollut mikään ongelma, että hänen omat lapsensa elävät lapsuuden alkoholisti-isän/isäpuolen kanssa. Ja kaikista absurdeinta on se, että tämä nainen itse on raitis uskovainen.

Mitä yhteistä Muka on uskovaisella naisella ja alkoholistimiehellä?