Ruotsin ammuselija olikin kantis, eli ketään ei kiinnosta.
Ajatelkaapa jos ei olisi ollut. Palsta täyttyisi öyhöviesteistä niin, ettei mode pysyisi mukana. Mutta olikin joku syrjäytynyt paikallispersu, jonka yhteiskunta oli hylännyt. Mitäpä sitä sellaiset vouhkaamaan?
Kommentit (11)
Se on helvetin surullista että näille persuille ei ihmis henget merkitse mitään kun on "väärästä" porukasta. Miten sairas voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Montako mamua on muka ollut kouluampuja? Eihän ne edes käy koulua.
Ikänsä puolesta tämäkään kaveri ei kyllä mikään koululainen ollut.
Onhan tämä vaihtelua. 10 vuotta kranaatti-iskuja, pommeja, mu rhia, yms yms. Ja yksi kantis. No pääseepähän vasemmisto meuhkaamaan kuten aloituksesta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa suurin osa ampujista on afroamerikkalaisia, mutta niistä ei kauheasti uutisoida.
Kyllä minua kiinnostaa juuri sen vuoksi että on poikkeuksellista käytöstä valkoiselle. Mustathan ovat väkivaltaisia, joten tuollainen käytös on heille ihan normaalia. Katso mikä meno Kongossa on parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä vaihtelua. 10 vuotta kranaatti-iskuja, pommeja, mu rhia, yms yms. Ja yksi kantis. No pääseepähän vasemmisto meuhkaamaan kuten aloituksesta huomaa.
Ihmettelin nimenomaan, että miksi tästä ei meuhkata? Ihmisiähän tässä kuitenkin kuoli!
Minä kirjoitin jo eilen että ammuskelija on joku B ö ö j e S w e n s s o r n a niin meni moderointiin eikä tullut näkyviin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa juuri sen vuoksi että on poikkeuksellista käytöstä valkoiselle. Mustathan ovat väkivaltaisia, joten tuollainen käytös on heille ihan normaalia. Katso mikä meno Kongossa on parhaillaan.
Kyllä se valkoisiltakin sujuu. Katso vaikka Ukrainaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika ala-arvoinen suoritus, jopa persulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa suurin osa ampujista on afroamerikkalaisia, mutta niistä ei kauheasti uutisoida.
Kaikki jenkkienkin kouluampujat tai ainakin valtaosa taitaa olla valkoisia heterokloppeja.
Afroamerikkalainen ei ole m a mu omassa maassaan. Tai sitten kaikki paitsi alkuperäiskansat ovat.