Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni 40+ nainen pariutuu vireän ja nuorekkaan 55+ miehen kanssa, koska arvot ja ajatusmaailma kohtaavat. Oletko havainnut saman?

Vierailija
10.03.2020 |

mites on

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen "vasta" 38v, exäni on 53. Näin kyseisen miehen sattumalta tässä yksi päivä ja jestas. Onhan se ryppyinen kasvoistaan, persus romahtanut ja parta ihan harmaa.

Ei enää ikinä 15v vanhempaa ukkoa. Ei se noin pahalta näyttänyt pari vuotta sitten kun erottiin, tai sitten en vaan tajunnut kun nähtiin joka päivä ja olin rakastunut :D

Eniveis, toi nykyinen 36-vuotias päihittää exän mennen tullen 💖

Vierailija
22/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä trollaan tätä samaa epätoivoisesti.

Olen niin tyhmä, että luulen muokkaavani

tällä lapsellisella tavalla yleistä mielipidettä.

- Ap

Yksi palstan kirjoittamaton sääntö on jota on myös hyvin noudatettu että jos ei ole AP niin ei sanota olevamme se. Toivotaan ettei ala tulla tavaksi tekeytyä ketjun aloittajaksi.

T: Ylläpito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 40+nainen myös tajuaa, että 55-v mies on kohta vanhus...

Vierailija
24/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen "vasta" 38v, exäni on 53. Näin kyseisen miehen sattumalta tässä yksi päivä ja jestas. Onhan se ryppyinen kasvoistaan, persus romahtanut ja parta ihan harmaa.

Ei enää ikinä 15v vanhempaa ukkoa. Ei se noin pahalta näyttänyt pari vuotta sitten kun erottiin, tai sitten en vaan tajunnut kun nähtiin joka päivä ja olin rakastunut :D

Ihanaa lisää näitä tarinoita jossa nainen ensin erehtyy vanhaan ja nyt dissaa sitä ja lopuksi löytänyt nuoremman!

Vierailija
25/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin, arvot eivät todellakaan kohdanneet: mies kuvitteli että olen jokin kodinhengetär, palvelija, sairaanhoitaja ym. jolla ei ole omaa tahtoa eikä tarpeita ollenkaan. Ei kiitos tällaisille, haluan modernin tasa-arvoisen kumppanuuden! 

Vierailija
26/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen loppuikä on antoisin samanikäisen kanssa. 💞

Vierailija
27/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.

Ja miksei voida ihan avoimesti tunnustaa että tässä on uusi trendi, ihmisten elinikä pitenee ja 55+ miehet ovat todellakin kiinnostavia nuorempien naisten silmissä, eivät enää useinkaan ole mitään vanhoja pappoja.

Usein myös omistavat mammonaa aivan eri tavalla kuin nuoret miehet.

Vierailija
28/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.

Ja miksei voida ihan avoimesti tunnustaa että tässä on uusi trendi, ihmisten elinikä pitenee ja 55+ miehet ovat todellakin kiinnostavia nuorempien naisten silmissä, eivät enää useinkaan ole mitään vanhoja pappoja.

Usein myös pitävät joka pennistä kiinni tiukasti, että nainen ei vaan missään tilanteessa tule hyötymään miehen varallisuudesta. Mies taas sujuvasti käyttää naisen aikaa hyväkseen ja pahastuu syvästi, jos nainen sanoo, että ei käy.

Vierailija
29/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein myös pitävät joka pennistä kiinni tiukasti, että nainen ei vaan missään tilanteessa tule hyötymään miehen varallisuudesta. Mies taas sujuvasti käyttää naisen aikaa hyväkseen ja pahastuu syvästi, jos nainen sanoo, että ei käy.

Hehee kokemusta taitaa olla

Vierailija
30/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lisää näitä tarinoita jossa nainen ensin erehtyy vanhaan ja nyt dissaa sitä ja lopuksi löytänyt nuoremman!

Ei noita tarinoita ole, usko nyt

Vierailija
31/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää lopettaa. Mitä se näillä aloituksilla hakee...

Vierailija
32/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa Vi-agraa ja on-anoi kun lukee omia juttujaan av -palstalla

Vierailija
33/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Yksi palstan kirjoittamaton sääntö on jota on myös hyvin noudatettu että jos ei ole AP niin ei sanota olevamme se. Toivotaan ettei ala tulla tavaksi tekeytyä ketjun aloittajaksi.

Hienoa että ylläpito puuttuu aktiivisesti asioihin.

Vierailija
34/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin tämä viri-viri-tööt-tööt-ding-dong ukkeli tunnustaa, miksi hän tehtailee näitä ketjuja: hän etsii pllua.

Kuule. Netistä saat tilattua. Kysy nuorisolta, eli sinulle: alle 50-vuotiaat-mikä netti on, ne osaa kertoa

Vierailija
35/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset määritteet kuin "vireä ja nuorekas" liitetään johonkin 80-100 -vuotiaaseen joka on vielä ikäisekseen hyväkuntoinen. Jos 55-vuotiaasta pitää erikseen sanoa että on "vireä", niin ei se kovin lupaavalta kuulosta.

Vierailija
36/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Hienoa että ylläpito puuttuu aktiivisesti asioihin.

Ylläpidä mun peppuani

Vierailija
37/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaiset määritteet kuin "vireä ja nuorekas" liitetään johonkin 80-100 -vuotiaaseen joka on vielä ikäisekseen hyväkuntoinen. Jos 55-vuotiaasta pitää erikseen sanoa että on "vireä", niin ei se kovin lupaavalta kuulosta.

Palstan naiskommentoijien mukaanhan 55v mies on jo toinen jalka haudassa

Vierailija
38/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tuntemani 40+ naiset vaihtaa vähän nuorempaan mieheen. Ei en kattele enää 50+ ukkoja.

Ne joilla on palkki vielä kunnossa saavat nuoremman miehen seksisuhteeseen.

Ne joilla ei ole enää vyötäröstä kuin muistot eivät saa edes vanhempaa miestä.

Vierailija
39/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisia voi näin kamalasti harmittaa että miehet ovat nuorempien naisten kanssa?

t. eka viesti ketjuun

Vierailija
40/115 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu kuka keninkin kanssa on, kunhan ovat täysi-ikäisiä. Oma mies on gambiasta ja minulle sopiva. Olen raskaana ja olemme menossa naimisiin. Hakekoon miehet sitten nuoren naisen thaimaasta tai venäjältä. Ei se kuulu kenellekään.

t. onnellinen nainen