Moni 40+ nainen pariutuu vireän ja nuorekkaan 55+ miehen kanssa, koska arvot ja ajatusmaailma kohtaavat. Oletko havainnut saman?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Minä trollaan tätä samaa epätoivoisesti.
Olen niin tyhmä, että luulen muokkaavani
tällä lapsellisella tavalla yleistä mielipidettä.- Ap
Yksi palstan kirjoittamaton sääntö on jota on myös hyvin noudatettu että jos ei ole AP niin ei sanota olevamme se. Toivotaan ettei ala tulla tavaksi tekeytyä ketjun aloittajaksi.
T: Ylläpito
Moni 40+nainen myös tajuaa, että 55-v mies on kohta vanhus...
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen "vasta" 38v, exäni on 53. Näin kyseisen miehen sattumalta tässä yksi päivä ja jestas. Onhan se ryppyinen kasvoistaan, persus romahtanut ja parta ihan harmaa.
Ei enää ikinä 15v vanhempaa ukkoa. Ei se noin pahalta näyttänyt pari vuotta sitten kun erottiin, tai sitten en vaan tajunnut kun nähtiin joka päivä ja olin rakastunut :D
Eniveis, toi nykyinen 36-vuotias päihittää exän mennen tullen 💖
Ihanaa lisää näitä tarinoita jossa nainen ensin erehtyy vanhaan ja nyt dissaa sitä ja lopuksi löytänyt nuoremman!
Kerran kokeilin, arvot eivät todellakaan kohdanneet: mies kuvitteli että olen jokin kodinhengetär, palvelija, sairaanhoitaja ym. jolla ei ole omaa tahtoa eikä tarpeita ollenkaan. Ei kiitos tällaisille, haluan modernin tasa-arvoisen kumppanuuden!
Yhteinen loppuikä on antoisin samanikäisen kanssa. 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.
Ja miksei voida ihan avoimesti tunnustaa että tässä on uusi trendi, ihmisten elinikä pitenee ja 55+ miehet ovat todellakin kiinnostavia nuorempien naisten silmissä, eivät enää useinkaan ole mitään vanhoja pappoja.
Usein myös omistavat mammonaa aivan eri tavalla kuin nuoret miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.
Ja miksei voida ihan avoimesti tunnustaa että tässä on uusi trendi, ihmisten elinikä pitenee ja 55+ miehet ovat todellakin kiinnostavia nuorempien naisten silmissä, eivät enää useinkaan ole mitään vanhoja pappoja.
Usein myös pitävät joka pennistä kiinni tiukasti, että nainen ei vaan missään tilanteessa tule hyötymään miehen varallisuudesta. Mies taas sujuvasti käyttää naisen aikaa hyväkseen ja pahastuu syvästi, jos nainen sanoo, että ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein myös pitävät joka pennistä kiinni tiukasti, että nainen ei vaan missään tilanteessa tule hyötymään miehen varallisuudesta. Mies taas sujuvasti käyttää naisen aikaa hyväkseen ja pahastuu syvästi, jos nainen sanoo, että ei käy.
Hehee kokemusta taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen "vasta" 38v, exäni on 53. Näin kyseisen miehen sattumalta tässä yksi päivä ja jestas. Onhan se ryppyinen kasvoistaan, persus romahtanut ja parta ihan harmaa.
Ei enää ikinä 15v vanhempaa ukkoa. Ei se noin pahalta näyttänyt pari vuotta sitten kun erottiin, tai sitten en vaan tajunnut kun nähtiin joka päivä ja olin rakastunut :D
Eniveis, toi nykyinen 36-vuotias päihittää exän mennen tullen 💖Ihanaa lisää näitä tarinoita jossa nainen ensin erehtyy vanhaan ja nyt dissaa sitä ja lopuksi löytänyt nuoremman!
Ei noita tarinoita ole, usko nyt
Koska tää lopettaa. Mitä se näillä aloituksilla hakee...
Ap ottaa Vi-agraa ja on-anoi kun lukee omia juttujaan av -palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi palstan kirjoittamaton sääntö on jota on myös hyvin noudatettu että jos ei ole AP niin ei sanota olevamme se. Toivotaan ettei ala tulla tavaksi tekeytyä ketjun aloittajaksi.
Hienoa että ylläpito puuttuu aktiivisesti asioihin.
Vihdoin tämä viri-viri-tööt-tööt-ding-dong ukkeli tunnustaa, miksi hän tehtailee näitä ketjuja: hän etsii pllua.
Kuule. Netistä saat tilattua. Kysy nuorisolta, eli sinulle: alle 50-vuotiaat-mikä netti on, ne osaa kertoa
Yleensä tuollaiset määritteet kuin "vireä ja nuorekas" liitetään johonkin 80-100 -vuotiaaseen joka on vielä ikäisekseen hyväkuntoinen. Jos 55-vuotiaasta pitää erikseen sanoa että on "vireä", niin ei se kovin lupaavalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että ylläpito puuttuu aktiivisesti asioihin.
Ylläpidä mun peppuani
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset määritteet kuin "vireä ja nuorekas" liitetään johonkin 80-100 -vuotiaaseen joka on vielä ikäisekseen hyväkuntoinen. Jos 55-vuotiaasta pitää erikseen sanoa että on "vireä", niin ei se kovin lupaavalta kuulosta.
Palstan naiskommentoijien mukaanhan 55v mies on jo toinen jalka haudassa
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki tuntemani 40+ naiset vaihtaa vähän nuorempaan mieheen. Ei en kattele enää 50+ ukkoja.
Ne joilla on palkki vielä kunnossa saavat nuoremman miehen seksisuhteeseen.
Ne joilla ei ole enää vyötäröstä kuin muistot eivät saa edes vanhempaa miestä.
Miten naisia voi näin kamalasti harmittaa että miehet ovat nuorempien naisten kanssa?
t. eka viesti ketjuun
Mitä se kenellekään kuuluu kuka keninkin kanssa on, kunhan ovat täysi-ikäisiä. Oma mies on gambiasta ja minulle sopiva. Olen raskaana ja olemme menossa naimisiin. Hakekoon miehet sitten nuoren naisen thaimaasta tai venäjältä. Ei se kuulu kenellekään.
t. onnellinen nainen
Eniveis, toi nykyinen 36-vuotias päihittää exän mennen tullen 💖