Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Jatkuvat selfiet. Salilla tai treenin jälkeen otetaan aina se peiliselfie sivustapäin selkä notkolla, vatsaa sisään vetäen. Ja selfie jossa selvästi kasvoja muokattu ja kuvattu ylhäältä päin viistosta jotta rintavako näkyy ja vyötärö näyttää pienelle. Ylipäänsä muokatut selfiet, tyyppiä ei meinaa livenä tunnistaa.
Koulukiusaajapäivitykset, joissa jaetaan jotain linkkejä Johanna Tukiaisen tms. julkkiksen kuviin ja naureskellaan niille sitten yhdessä ja kyllä onkin hasukaa ja yhdistää ihmisiä niin kivasti.
Liian avoimuuden vastakohta: vihjaillaan jotain tapahtuneen, muttei haluta sitä kertoa. "Voi kauheaa, nyt se pahin on tapahtunut :(". Sitten kun joku kysyy mikä on niin "Emmä voi kertoa" tai "Pistän YV:llä". Miksi mainita jutusta julkisesti jos ei kumminkaan halua kertoa siitä mitään?
Koulutuksilla kerskailijat nimim. Ihmeiden oppikurssin suorittanut yksisarvishoitaja
Bikini fitness tyyppien bikiniposet joissa häpykumpu paistaa ja karvat tursuaa pikkubikinien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Stories Highlightsissa kansiollinen omakuvia nimikoituna me myself and i :----D
Hoi omahyväisyys. Huippumalli?
Olen seksisuhteessa poikani jalkapallojoukkuekaverin isän kanssa. Hänen rouvansa postaa aina kuinka ollaan niin onnellisia, just nämä #loveofmylife, etc.
Vaivaannuttaa, koska en tiedä, onko se edes totta. Mies puhuu mulle toista, mikä riittää mulle tässä vaihessa elämää. Näillä mennään.
Yks kaveri julkas kuvan jossa ottaa poskeen poikaystävältään.
Ei oo vaivaannuttavaa mutta pirun rasittavaa. Jos feedi täynnä lasten kuvia ja juttuja lasten tekemisistä. Arvostan vanhempia jotka yrittää pitää lapsensa pois omasta somestaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten naurattaa ihmiset jotka arvostelevat toisten kuvia, mutta kuitenkin seuraavat heitä 😂
Nimenomaan kaikkia insta- selfiebeibejä seurataan hirveästi ja saavat kauheasti tykkäyksiä. Kyllä tekin niitä katselette innoissaan joka päivä, myöntäkää pois🤭🤭
Myötähäpeää tunnen, esim Maisan, Nannan, Bingon Marianna Kallion, Patricis S jne puolesta. Minulle he edustavat huumoriosastoa.
Tissit ja perse edellä menijät. Tai se iänikuinen duckface. #metoo
Suoraan sanottuna sellaiset, joissa rumat ja lihavat naiset yrittävät olla seksikkäitä vilauttamalla hieman taikka paljon tissivakoa 🤮
Iänikuiset ruokailu- ja sairastelupostaukset taaperoista. "Voi kun minun Aapeli-Kallella on taas vatsatauti, täällä ollaan istuttu päivystyksessä jo monta tuntia!", tai "tässä pikku-Raimo syö ekaa kertaa mannapuuroa, ja katsokaa kun tässä söpö kuva Liisasta kun sotki naamansa suklaalla".
😑
Tyyliltään 2000luvulle jämähtäneet kouvolatukat! Tupeeratut pehkot myös niin nollanollaria.
Profiilit joissa kuvia lapsista sävysävyyn äidin kanssa gugguun mekot päällä ja gugguun huivit päässä. Äidit ovat taantuneet taaperon tasolle somen myötä. Yököttäviä!!!!
Jooga/meditaatiokuvat joiden kuvateksteissä toitotetaan valaistumista ja soturin polun kulkemista
Lorttoilun ja tinderöinnin puolestapuhujat 🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Iänikuiset ruokailu- ja sairastelupostaukset taaperoista. "Voi kun minun Aapeli-Kallella on taas vatsatauti, täällä ollaan istuttu päivystyksessä jo monta tuntia!", tai "tässä pikku-Raimo syö ekaa kertaa mannapuuroa, ja katsokaa kun tässä söpö kuva Liisasta kun sotki naamansa suklaalla".
😑
Nämä on kiinnostavia jos kyseessä on läheinen lapsi, siskon lapsi vaikka, mutta tylsiä jos joku entinen koulukaveri postaa. Omista lapsista laitan kuvia sukulaisten ryhmässä.
50-vuotias nainen yrittää filtteröidä kasvojaan 30-vuotiaan näköiseksi, ja tekee joulukortteja ym. näillä kasvokuvilla varustettuina :D
En voi olla kommentoimatta että ehkäpä ne älykkäimmät eivät koskaan sinne someen edes menneet.